Skype Προβλημα με βιντεο εισερχόμενης εξερχόμενης κλήσης  Το θέμα επιλύθηκε

...browsers, email, downloads, torrents, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)

Συντονιστής: the_eye

Re: Skype Προβλημα με βιντεο εισερχόμενης εξερχόμενης κλήσης

Δημοσίευσηαπό xaris2335 » 07 Ιαν 2011, 23:35

Επίσης και για τους δύο τσεκάρετε τις ρυθμίσεις σας δίνοντας ;)
Κώδικας: Επιλογή όλων
gstreamer-properties
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: | Προγραμματισμός:
Αγγλικά: καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS (32bit) ΕΛ σε Intel core 2 quad core Q9300
Προδιαγραφές ⇛INTEL CORE 2 QUAD CORE Q9300 2.50 GHZ LGA|WESTERN DIGITAL 750GB SATA2|ASUS 2GB DDR3 1333MHZ|GIGABYTE|ASUS EN9800GTX/HTDP 512MB PCI-E|Quickcam logitech E2500|Optiarc DVD RW AD-7173A

Κανάλι για Λίνουξ και όχι μόνο :lol: Διανομές Λίνουξ :lol:Συμβατότητα περιφ/κών με ubuntu :lol:
Άβαταρ μέλους
xaris2335
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1962
Εγγραφή: 10 Οκτ 2008, 16:16
Εκτύπωση

Re: Skype Προβλημα με βιντεο εισερχόμενης εξερχόμενης κλήσης

Δημοσίευσηαπό darklord1 » 08 Ιαν 2011, 00:19

λοιπόν το πρόβλημα λύθηκε με το (script) startskype του klaipelas (και τον ευχαριστώ) και προσθεσα και εγώ
το εξής έκανα το skype προσθήκη στον εκκινητη επιφάνειας εργασίας. με τα δεξί κλικ κ ιδιότητες και στην εντολή έβαλα /home/tassos/startskype κ έτσι ξεκινάει με το startskype
δ.λ.δ αυτο
"#!/bin/bash
export XLIB_SKIP_ARGB_VISUALS=1
export LD_PRELOAD=/usr/lib/libv4l/v4l1compat.so
/usr/bin/skype"
και τώρα ειμαι χαρούμενος που τους βλέπω ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ :) :) klaipelas και τους υπολοίπους για της απαντήσεις σας.
Γνώσεις ⇛ Linux:Καλη┃Προγραμματισμός:Λιγο┃Αγγλικά:καλά
Macbook pro 15|Monterey
Intel i7-2,2ghz|Intel HD3000 512mb-HD 6750M 1gb|16Gb Ram|1TB+512 ssd OCZ|Sound DAA+BEHRINGER UFO202 USB
PC Studio|Ubuntu 20.04.3 LTS
AMD FX8350 4.6Ghz|Asus SABERTOOTH 990FX R2|16GB 1866Mhz RAM|2TERRA|128GB HypperX ssd|Ati R9 380 4GB|Monitor 27"|Sound Asus Xonar DS|AMP AMERICAN AUDIO-XLT900-Yamaha RXV356|SPEAKER 4x10" DIBEISI DBS-4310-4x6.5" MAGNAT MONITOR SUPREME 202-SUB Roister PB-10
Phone|iPHONE 12 128GB
Άβαταρ μέλους
darklord1
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 80
Εγγραφή: 09 Σεπ 2010, 00:55
Τοποθεσία: Κερατσινι
Εκτύπωση

Re: Skype Προβλημα με βιντεο εισερχόμενης εξερχόμενης κλήσης

Δημοσίευσηαπό klaipelas » 08 Ιαν 2011, 01:35

Για να ολοκληρωσεις την επιλυση σου αφου εχεις το script στο home απο τερματικο εκτελεσε sudo chmod a+x startskype. Στη συνεχεια αλλαξε την εντολη εκκινησης της εφαρμογης κανοντας δεξι κλικ στην εργαλειοθηκη μενου -επεξεργασια - διαδικτυο - skype - ιδιοτητες και εφοσον αφησεις το αρχειο stasrtskype στο home η εντολη ειναι /home/username/startskype οπου username το ονομα σου. Φυσικα μπορεις να το τοποθετησεις οπου επιθυμεις εγω προσωπικα το εχω στο κρυφο φακελο .skype οποτε και η εντολη εκκινησης ειναι /home/panagiotis/.Skype/startskype. Χαιρομαι που ελυσες το προβλημα σου και αν σε φερει ο δρομος .... ισως συναντηθουμε. Το προβλημα στο skype εχει επιλυθει πολλες φορες με διαφορετικο θεμα εδω viewtopic.php?f=5&t=14885&hilit=skype+cairo&start=10 και viewtopic.php?f=24&t=8332&p=139548&hilit=skype+cairo#p139548 :thumbup: :thumbup: :clap: :clap: :clap:
Τελευταία επεξεργασία από klaipelas και 08 Ιαν 2011, 01:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu U.E 3.4 (12.04) 64bit - (Windows 7 Ultimate) VMWare Workstation
Προδιαγραφές ⇛ Intel(R) Core(TM) i7 CPU 920 @ 2.67GHz ┃ MSI Eclipse SLI ┃ Gainward GTX-285 2 GB ┃ Ram 6GB ┃ HD Audio ┃ TFT 22'' 1680Χ1050
Άβαταρ μέλους
klaipelas
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 360
Εγγραφή: 19 Μαρ 2009, 16:48
Τοποθεσία: Αγρινιο Αιτωλοακαρνανιας
Εκτύπωση

Re: Skype Προβλημα με βιντεο εισερχόμενης εξερχόμενης κλήσης

Δημοσίευσηαπό s.dalas » 08 Ιαν 2011, 01:41

Off topic:
Σαν πολλοί συγχωριανοί μαζευτήκαμε εδώ... Αχαχαχα Ο πατέρας καταγωγη λίγο έξω απο το αγρίνιο και εγώ φοιτητής εκει 6 χρόνια και δουλειά παράλληλα σε1 club και ενα κλασσικό στεκι-καφέ της περιοχής...
...Open minds using open source...
Γνώσεις ⇛ Linux: Όσο ζω μαθαίνω | Προγραμματισμός: Πολύ λίγα | Αγγλικά: οφ κορς
Desktop -> Dual Core 2.5GHz, 5Gb of Ram, 640Gb HD, Nvidia 9500GT + Ubuntu 13.10 = Life is simple...
Notebook -> 10.04 dual boot Win 7 σε lenovo ideapad U350
;) Οδηγός προς Νεοεισερχομένους ;) Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες ;) http://UbuntuForums.org ;)
Άβαταρ μέλους
s.dalas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2115
Εγγραφή: 19 Οκτ 2009, 03:42
Τοποθεσία: Καλλιθεα, Αθηνα
Εκτύπωση

Προηγούμενη

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Εφαρμογές για Internet