λοιπόν το πρόβλημα λύθηκε με το (script) startskype του klaipelas (και τον ευχαριστώ) και προσθεσα και εγώ
το εξής έκανα το skype προσθήκη στον εκκινητη επιφάνειας εργασίας. με τα δεξί κλικ κ ιδιότητες και στην εντολή έβαλα /home/tassos/startskype κ έτσι ξεκινάει με το startskype
δ.λ.δ αυτο
"#!/bin/bash
export XLIB_SKIP_ARGB_VISUALS=1
export LD_PRELOAD=/usr/lib/libv4l/v4l1compat.so
/usr/bin/skype"
και τώρα ειμαι χαρούμενος που τους βλέπω ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ

klaipelas και τους υπολοίπους για της απαντήσεις σας.