από namedaki » 24 Νοέμ 2010, 19:36
έχει εδώ και αρκετό καιρό που βλέπω να αναβαθμίζεται το πρόγραμμα (αυτή τι στιγμή είναι στο 2.11) και όπως είδα οι ενημερώσεις παρέχονται αυτόματα από την canonical και εμένα δεν έχει έρθει καμία ενημέρωση... ξέρετε πως γίνετε με κάποιο τρόπο να αναβαθμιστώ στην 2.11?
Γνώσεις ⇛ Linux: αρκετά καλά ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: πολύ λίγο
Λειτουργικό ⇛ UE 2.8
Προδιαγραφές ⇛ intel(R) core(TM)2 duo CPU E8400 3.00GHz │ 2GB │ NVIDIA 9600 GT 512mb │ HD Audio │ LCD 23"