Annas έγραψε:Ok thanks.
Έφτιαξα και την υπογραφή μου.
Ξέρω αγγλικά αρκετά νομίζω. (Τι είναι το readpost?)
Θα διαβάσω το link.
Thanks!
Anna
Αν λύθηκε το θέμα σου πάτα και το πράσινο τικ ώστε να φαίνεται επιλυμένο.
Συντονιστής: the_eye
Annas έγραψε:Ok thanks.
Έφτιαξα και την υπογραφή μου.
Ξέρω αγγλικά αρκετά νομίζω. (Τι είναι το readpost?)
Θα διαβάσω το link.
Thanks!
Anna
Αν λύθηκε το θέμα σου πάτα και το πράσινο τικ ώστε να φαίνεται επιλυμένο.
