DC++

...browsers, email, downloads, torrents, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)

Συντονιστής: the_eye

DC++

Δημοσίευσηαπό Psymon » 08 Μαρ 2011, 19:12

Καλησπέρα σας. Έχω εγκαταστήσει το dc++ και παλεύω με τις ρυθμίσεις αλλά δεν μπορώ να βρω άκρη. Μήπως ξέρει κανείς να με βοηθήσει στο πως θα συνδεθώ για να κατεβάσω; Ευχαριστώ!
Acer Aspire 5520, AMD Athlon 64 1,7Ghz, 2gb ddr2 μνήμη, λειτουργικό: Ubuntu 10.10 .
Psymon
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 26 Φεβ 2011, 12:30
Εκτύπωση

Re: DC++

Δημοσίευσηαπό simosx » 08 Μαρ 2011, 19:32

Το dc++ έχει ένα ειδικό πρωτόκολλο για επικοινωνία και μεταφορά αρχείων. Τι πρόγραμμα εγκατέστησες για πελάτη dc++;

Το Google αναφέρει http://www.apexdc.net/ και για να δουλέψει πρέπει να βρεις λίστα με άλλα άτομα που έχουν «dc++ server».
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: DC++

Δημοσίευσηαπό Psymon » 08 Μαρ 2011, 20:17

Έχω εγκαταστήσει το dc++ για πελάτη μέσα από το κέντρο λογιστικού ubuntu. Μπαίνω σε διάφορα hubs, κάνω ένα register που θέλουν αλλά όταν κάνω διπλό κλικ σε κάποιον χρήστη για να δω τα shared δεδομένα του δεν κάνει τίποτα. Θυμάμαι πολύ πιο παλιά που το χρησιμοποιούσα σε windows περιβάλλον ότι δεν χρειαζόταν καμιά ιδιαίτερη διαδικασία ή ρυθμίσεις οπότε λογικά ούτε εδώ θα θέλει κάτι ιδιαίτερο.
Acer Aspire 5520, AMD Athlon 64 1,7Ghz, 2gb ddr2 μνήμη, λειτουργικό: Ubuntu 10.10 .
Psymon
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 26 Φεβ 2011, 12:30
Εκτύπωση

Re: DC++

Δημοσίευσηαπό roman » 08 Μαρ 2011, 20:58

Μήπως δεν έχεις ανοίξει τα ports από το router σου; Από αυτά που λες αυτό πρέπει να είναι το πρόβλημα.
No LSB modules are available.
roman
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 178
Εγγραφή: 11 Φεβ 2009, 15:09
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
IRC: rwmanos
Εκτύπωση

Re: DC++

Δημοσίευσηαπό Psymon » 08 Μαρ 2011, 21:09

Δεν έχω κάνει καμία ρύθμιση στο router μου. Αυτό γίνεται μέσα από το dc++; Παλιότερα που το χρησιμοποιούσα δεν θυμάμαι να είχα κάνει ποτέ κάποια τέτοια ρύθμιση. Επίσης κάτω δεξιά που βγάζει τις ταχύτητες download και upload, το download δείχνει να κατεβάζει με πάνω από 400kbps ενώ δεν κατεβάζει τίποτα. Το upload φαίνεται να ανεβάζει με πολύ πιο αργές ταχύτητες αλλά και πάλι χωρίς να ανεβάζει τίποτα.
Acer Aspire 5520, AMD Athlon 64 1,7Ghz, 2gb ddr2 μνήμη, λειτουργικό: Ubuntu 10.10 .
Psymon
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 26 Φεβ 2011, 12:30
Εκτύπωση

Re: DC++

Δημοσίευσηαπό simosx » 08 Μαρ 2011, 21:10

Το λογισμικό που χρησιμοποιείς είναι από το http://linuxdcpp.berlios.de/articles.php?um=index
(το λέει στο Κέντρο λογισμικού).

Κανονικά, το λογισμικό αυτό ανοίγει αυτόματα τις θύρες του router με χρήση του πρωτοκόλλου UPnP, και πράγματι το υποστηρίζει. Οπότε δες μήπως έχεις ανενεργό το UPnP στο router.

Γενικά, το αν θα μπορείς να δεις τα αρχεία των άλλων εξαρτάται από το αν οι άλλοι επιτρέπουν να δεις τα αρχεία τους. Με τα δίκτυα dc++, πρέπει να διαμοιράσεις κάποια GB δεδομένων ώστε να μπορέσεις να λάβεις μέρος στο δίκτυο. Μπορεί στο hub που συνδέθηκες να απαιτεί να διαμοιράσεις πρώτα αρχεία πριν σε αφήσει να συνδεθείς ή κάτι τέτοιο.
(τα παραπάνω τα διάβασα πριν από λίγα λεπτά. μπορεί να μην έχουν σχέση με την πραγματική χρήση του DC++)
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: DC++

Δημοσίευσηαπό Psymon » 08 Μαρ 2011, 21:23

Στο preferences - connection το έχω στο active. Στο tcp, udp και tls τα έχω 0, δηλαδή όπως τα είχε από την αρχή, και στο external / wan ip μου έχει τις επιλογές 192.168.1.53 και fe80::21b:38ff:fe22:f336 όπου έχω δοκιμάσει και τις δύο. Σχετικά με τον όγκο δεδομένων έχω βάλει αρκετά shared gb για να έχω και παραπάνω από αυτά που απαιτεί το hub. Τώρα αν πρέπει εκτός από το να τα έχω shared να τα πάρει και κάποιος πρώτα, αυτό δεν το διάβασα κάπου.
Acer Aspire 5520, AMD Athlon 64 1,7Ghz, 2gb ddr2 μνήμη, λειτουργικό: Ubuntu 10.10 .
Psymon
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 26 Φεβ 2011, 12:30
Εκτύπωση

Re: DC++

Δημοσίευσηαπό akounadis » 10 Μαρ 2011, 14:49

...λοιπόν, μπες στο router και στο Nat βάλε για server name linuxdcpp, δηλαδή το πρόγραμμα που έχεις εγκαταστήσει και TCP/UDP 1412. Κάνε save άνοιξε το DC++. Εδώ δες ...http://img638.imageshack.us/i/screenshotry.png/...
την External/ WAN IP θα την ζητάς κάθε φορά όταν μπαίνεις στην hub με ... +myip και ότι ip σου δοθεί θα την βάλεις στο External/ WAN IP και θα είσαι ok :-)

Υ.Γ. Θα πρέπει να βάλεις υλικό για sharing. Αν μπεις κάπου που έχει min 5Gb και εσύ έχεις 2Gb τότε δεν θα σου επιτρέψουν την είσοδο.
Intel Core i7-7700HQ CPU @ 2.80GHz ‖ RAM 7617 MiB ‖ Dell Inc. 065C71 - Dell Inc. Inspiron 15 7000 Gaming
Intel Device [8086:591b] {i915} ⋮ nVidia Device [10de:1c8c] {nouveau}
wlp3s0: Intel Wireless 3165 [8086:3165] (rev 79) ⋮ enp2s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 15)
Συναντήσεις φίλων του Ubuntu-gr σε πόλεις της Ελλάδας
Άβαταρ μέλους
akounadis
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1050
Εγγραφή: 23 Δεκ 2009, 17:40
Τοποθεσία: Πειραιάς
Launchpad: akounadis
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Εφαρμογές για Internet