από Psymon » 08 Μαρ 2011, 21:23
Στο preferences - connection το έχω στο active. Στο tcp, udp και tls τα έχω 0, δηλαδή όπως τα είχε από την αρχή, και στο external / wan ip μου έχει τις επιλογές 192.168.1.53 και fe80::21b:38ff:fe22:f336 όπου έχω δοκιμάσει και τις δύο. Σχετικά με τον όγκο δεδομένων έχω βάλει αρκετά shared gb για να έχω και παραπάνω από αυτά που απαιτεί το hub. Τώρα αν πρέπει εκτός από το να τα έχω shared να τα πάρει και κάποιος πρώτα, αυτό δεν το διάβασα κάπου.
Acer Aspire 5520, AMD Athlon 64 1,7Ghz, 2gb ddr2 μνήμη, λειτουργικό: Ubuntu 10.10 .