@fk7 Αν θέλεις άλλαξε τον τίτλο του θέματος σε "Πρόβλημα με Ελληνικά στο Firefox - (Ubuntu 10.10)" για να είναι πιο εύκολο να το βρει κάποιος στην αναζήτηση όταν χρειαστεί βοήθεια!
Συντονιστής: the_eye
@fk7 Αν θέλεις άλλαξε τον τίτλο του θέματος σε "Πρόβλημα με Ελληνικά στο Firefox - (Ubuntu 10.10)" για να είναι πιο εύκολο να το βρει κάποιος στην αναζήτηση όταν χρειαστεί βοήθεια!


Qdata έγραψε:@fk7 Αν θέλεις άλλαξε τον τίτλο του θέματος σε "Πρόβλημα με Ελληνικά στο Firefox - (Ubuntu 10.10)" για να είναι πιο εύκολο να το βρει κάποιος στην αναζήτηση όταν χρειαστεί βοήθεια!
Και πάτα και πράσινο ν ώστε να φαίνεται το θέμα ως επιλυμένο!
