από simosx » 20 Μαρ 2011, 21:49
Μάλλον εννοείς τηλεσυνδιάσκεψη (audio conference) αντί για φωνητική κλήση (δηλαδή να δίνεις εντολές στον υπολογιστή και αυτό να τις εκτελεί. Κάτι τέτοιο νομίζω ότι γίνεται.)
Το πρόβλημα είναι στο MSN Messenger που πρόσφατα έχει αλλάξει κάτι και οι υπάρχουσες εφαρμογές συνομιλίας με φωνή δε λειτουργούν.
Έχει αναφερθεί και πριν οπότε ψάξε στο φόρουμ. Γενικά αν έχεις τη δυνατότητα, μπορείς να βοηθάς τους γνωστούς σου να μεταβούν στο Google και Google Chat.
Για το Google Chat υπάρχει η δυνατότητα για επικοινωνία με φωνή και μέσα από Firefox/Chrome.
Δυστυχώς η Microsoft δεν κάνει τις ενέργειες που χρειάζονται για πρόσβαση σε τρίτους στις υπηρεσίες της.