Οταν εχω ανοιχτες παραπανω απο μια καρτελες , και αλλαζω , το βιντεο ή τραγουδι που ακουω μεσω οποιασδηποτε ιστοσελιδας ή player ,σταματαει, και ασπριζει ο player.
Μηπως ξερετε τι φταιει;
Μήνυμα από την ομάδα συντονιστών και διαχειριστών του φόρουμ
Πιστεύουμε ότι είναι εξαιρετικά σημαντικό να ενημερώνουμε τα μέλη του φόρουμ, για το ποιες
εφαρμογές είναι ιδιοταγείς/κλειστού κώδικα και ποιες είναι καθαρά Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοιχτού Κώδικα (ΕΛ/ΛΑΚ).
Για τον λόγο αυτό, τονίζεται ότι το παρόν νήμα, έχει ως θέμα μια εφαρμογή που δεν είναι ΕΛ/ΛΑΚ.


