statik έγραψε:Γεια
Πως θα εγκαταστησω το Thubderbird ? To κατεβασα απο το
http://www.mozillamessaging.com/el/thunderbird/ . Και τωρα?
Απο το κεντρο λογισμικου το εσβησα διοτι μου εβαζε την αγγλικη εκδοση και δεν μπορουσα να βαλω ελληνικα, Ετσι κατεβασα κατ ευθειαν την ελληνικη εκδοση
Είναι εφικτό να βάλεις την έκδοση από το
http://www.mozillamessaging.com/el/thunderbird/ ωστόσο είναι πιο εύκολο να βάλεις την έκδοση από το αποθετήριο του Ubuntu.
Αυτό που συνέβει είναι ότι ο τρόπος που εγκατέστησες το Thunderbird (μέσω Synaptic;) απαιτεί να εγκαταστήσεις την ελληνική γλώσσα για το Thunderbird με το χέρι.
Δες το στιγμιότυπο που αναφέρει το μέλος Macedon. Αν βλέπεις τα ίδια αρχεία για το Thunderbird, τότε εγκατέστησε και εκείνο το αρχείο που αναφέρει «-el» (ελληνικά).
Η πιο πρόσφατη έκδοση του Thunderbird είναι η 3.1+, οπότε αν στο Synaptic δε βλέπεις τέτοια έκδοση, κάνε αναβάθμιση του Ubuntu σου σε 10.10.