Πως εγκαθιστώ τον Fiirefox 4;  Το θέμα επιλύθηκε

...browsers, email, downloads, torrents, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)

Συντονιστής: the_eye

Re: Πως εγκαθιστώ τον Fiirefox 4;

Δημοσίευσηαπό dim459 » 26 Απρ 2011, 20:59

Κάνε δεξί κλικ πάνω στο μενού και επίλεξε όποιο στοιχείο θες να εμφανίζεται σε κάθε υπομενού.
Γνώσεις ⇛ Linux: Αν μου δώσεις οδηγίες σε τερματικό δεν τρομάζω ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου┃ Αγγλικά: Εξαιρετικά
Λειτουργικό : Kubuntu 24.04 64bit.
Συσκευές-> Πάρα πολλές, θα στο γράψω ανά περίπτωση.
Άβαταρ μέλους
dim459
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3784
Εγγραφή: 15 Φεβ 2009, 19:28
Τοποθεσία: Bόρεια Αττική
Εκτύπωση

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Εφαρμογές για Internet