από elbuntu » 23 Μάιος 2011, 15:06
Καλησπέρα προσπαθώ να ρυθμίσω την αλληλογραφία μου μέσω του evolution αλλά ενώ δίνω σωστούς διακομιστές εισερχομένης και εξερχόμενης αλληλογραφίας δεν μπορώ να δω τα εισερχόμενα,μου ζητάει συνέχεια κωδικό για το pop3.tellas.gr του δίνω τον σωστό και αυτό μου το ζητάει πάλι και τίποτα δεν γίνεται στο τέλος.Τι μπορεί να φταίει;Κοίταξα τους οδηγούς στο forum αλλά δεν νομίζω να κάνω κάτι λάθος αναφορικά με τους διακομιστές.Το ρυθμίζω όπως και στο outlook στα παράθυρα αλλά τίποτα.
1 Γνώσεις Linux: Ικανοποιητικό ┃ Προγραμματισμού: Πρώτα βήματα ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 15.10 wily 4.2.0-22-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu), Windows 8
3 Intel Core i7 CPU 920 2.67GHz ‖ RAM 3942 MiB ‖ MSI MSI X58 Pro (MS-7522) - MSI MS-7522
4 Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] RV770 [Radeon HD 4870] [1002:9440] {radeon}
5 enp6s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 02)