Καλησπέρα!
Όπως θα καταλάβατε και από τον τίτλο του θέματος, έχω ένα σοβαρό θεματάκι με το xchat.
Πριν μερικές μέρες είχα κάνει install μέσω wubi το ubuntu στο netbook μου.
Επειδή είχα κάνει setup των 6 gb, σήμερα έκανα unistall από τα windows και ξανά install μέσω wubi για 12 gb.
Το θέμα είναι ότι στο προηγούμενο install το XChat δεν είχε κανένα απόλυτος πρόβλημα.
Σήμερα όμως, κάνοντας το xchat install όταν κάνω minimize εξαφανίζεται. Όμως δεν κλείνει καθώς υπάρχει κανονικά στο system monitor.
Η έκδοση του ubuntu είναι φυσικά 11.04
Ευχαριστώ εκ των προτερων
Y.Σ: Έκανα αναζήτηση στο forum για παρόμοιο θέμα αλλα δεν μου έβγαλε κάποιο αποτέλεσμα. Οποτε συγχωρέστε εάν υπάρχει παρόμοιο, προφανώς κάτι μου διαφεύγει.


