...browsers, email, downloads, torrents, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)
Συντονιστής: the_eye
από stamatiou » 23 Ιούλ 2011, 22:29
Παιδιά,
έχω διαβάσει μερικά άρθρα στο osarena για το Movim αλλά εκεί λέει πως είναι social network αλλά μπήκα στο movim.eu και λέει κάτι για servers. Τι είναι ακριβώς;
-
stamatiou
- daemonTUX

-
- Δημοσιεύσεις: 947
- Εγγραφή: 25 Ιουν 2010, 20:23
από Qdata » 23 Ιούλ 2011, 22:42
Πρόκειται για ένα κοινωνικό δίκτυο το οποίο εγκαθιστάς σε δικό σου server.Έτσι εσύ κάνεις κουμάντο και στα προσωπικά σου δεδομένα και σε οτιδήποτε άλλο.Με λίγα λόγια είναι 100% παραμετροποιήσιμο!

Linux User: #530165
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 11.04 32bit σε Intel(R) Atom(TM) CPU N270 @ 1.60GHz
(Notebook) Προδιαγραφές ⇛ 2x Intel(R) Atom(TM) CPU N270 @ 1.60GHz │ 1016MB │ HDA-Intel - HDA Intel -- USB-Audio - USB AUDIO│ 1024x600 pixels
Νέος στο Linux? ┃
Οδηγοί - How to - Tutorials
-
Qdata
- powerTUX

-
- Δημοσιεύσεις: 1875
- Εγγραφή: 18 Ιουν 2010, 19:40
- Τοποθεσία: Σέρρες
- IRC: dimos
-
Επιστροφή στο Εφαρμογές για Internet