εχβ την εντύπωση πως αυτό που δίνει απο το apt δεν είναι 64 και μάλλον είναι και παλιά εκδοση ,
ευχαριστώ
Συντονιστής: the_eye


the_eye έγραψε:Αν εγκαταστήσεις το πακέτο ubuntu-restricted-extras δεν εγκαθίσταται αυτόματα και το flash;
Αφού έχεις δει το θέμα και εδώ viewtopic.php?f=5&t=20476&start=10

Dimitrios.gr έγραψε:Δεν καταλαβαίνω τη ρόλο παίζει το apt στο flash
Dimitrios.gr έγραψε:κάπου ειδα ότι είχε βγει σε ανοικτού κώδικα flash αλλά μπορεί και να κάνω και λάθος
Dimitrios.gr έγραψε:αφού είχαμε τα αποθετήρια ppa seven machine, τωρα τι θα χρησιμοπιομε για 64 kai 32 το apt του flash; ή το ubuntu-restricted-extras ;

Dimitrios.gr έγραψε:
κάπου ειδα ότι είχε βγει σε ανοικτού κώδικα flash αλλά μπορεί και να κάνω και λάθος![]()
