Flash player x64  Το θέμα επιλύθηκε

...browsers, email, downloads, torrents, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)

Συντονιστής: the_eye

Flash player x64

Δημοσίευσηαπό Dimitrios.gr » 08 Φεβ 2012, 12:05

Flash player χ64 υπάρχει για ubuntu ;
εχβ την εντύπωση πως αυτό που δίνει απο το apt δεν είναι 64 και μάλλον είναι και παλιά εκδοση , :problem:
ευχαριστώ
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Μέτριο
Λειτουργικό ⇛ Linux x32
Προδιαγραφές ⇛ AMD FX 8350 │4GB │ Audio Realtek ALC889│ TFT 19"
Κάρτα Γραφικών ⇛ NVIDIA gtx 650 TI BOOST

-------------------------------------------------------------------------------------------
Η Εξουσία που αποκτήθηκε παράνομα,ποτέ δεν χρησιμοποιείται για το καλό των ανθρώπων (Τάκιτος)
Όσο ποιο σάπιο είναι ένα κράτος τόσο πληθύνονται οι νόμοι. (Τάκιτος)
πᾶ­σά τε ἐ­πι­στή­μη χω­ρι­ζο­μέ­νη δι­και­ο­σύ­νης καὶ τῆς ἄλ­λης ἀ­ρε­τῆς πα­νουρ­γί­α, οὐ σο­φί­α φα­ί­νε­ται .(Πλάτων)
Dimitrios.gr
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 880
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2011, 19:17
Εκτύπωση

Re: Flash player x64

Δημοσίευσηαπό the_eye » 08 Φεβ 2012, 16:03

Αν εγκαταστήσεις το πακέτο ubuntu-restricted-extras δεν εγκαθίσταται αυτόματα και το flash;

Αφού έχεις δει το θέμα και εδώ viewtopic.php?f=5&t=20476&start=10
Όσο λιγότερο κλειστό λογισμικό έχεις, τόσα λιγότερα προβλήματα.
1 Γνώσεις ⇛ Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι PHP, MySQL ┃ Αγγλικά: Καλά
2 Ubuntu 24.04.2
3 Intel Core i5-6500 CPU @ 3.20GHz ‖ RAM 7836 MiB ‖ Gigabyte B150M-HD3 DDR3-CF - Gigabyte B150M-HD3 DDR3
4 Intel HD Graphics 530 [8086:1912] {i915}
5 enp1s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 15)
Άβαταρ μέλους
the_eye
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 11724
Εγγραφή: 16 Μαρ 2010, 17:19
Launchpad: ntoulasd
IRC: the_eye_
Εκτύπωση

Re: Flash player x64

Δημοσίευσηαπό Dimitrios.gr » 08 Φεβ 2012, 16:59

the_eye έγραψε:Αν εγκαταστήσεις το πακέτο ubuntu-restricted-extras δεν εγκαθίσταται αυτόματα και το flash;

Αφού έχεις δει το θέμα και εδώ viewtopic.php?f=5&t=20476&start=10


Δεν καταλαβαίνω τη ρόλο παίζει το apt στο flash ;;; :problem:
http://get.adobe.com/flashplayer/otherversions/

Δίνει το 64;
κάπου ειδα ότι είχε βγει σε ανοικτού κώδικα flash αλλά μπορεί και να κάνω και λάθος :problem:
ξέρετε κάτι εσείς ,;
για αυτό έκανα το θεμα ποιο πολύ για ενημέρωση γιατί κανείς δεν το διευκρινίζει αυτό
αφού είχαμε τα αποθετήρια ppa seven machine, τωρα τι θα χρησιμοπιομε για 64 kai 32 το apt του flash; ή το ubuntu-restricted-extras ; :problem:
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Μέτριο
Λειτουργικό ⇛ Linux x32
Προδιαγραφές ⇛ AMD FX 8350 │4GB │ Audio Realtek ALC889│ TFT 19"
Κάρτα Γραφικών ⇛ NVIDIA gtx 650 TI BOOST

-------------------------------------------------------------------------------------------
Η Εξουσία που αποκτήθηκε παράνομα,ποτέ δεν χρησιμοποιείται για το καλό των ανθρώπων (Τάκιτος)
Όσο ποιο σάπιο είναι ένα κράτος τόσο πληθύνονται οι νόμοι. (Τάκιτος)
πᾶ­σά τε ἐ­πι­στή­μη χω­ρι­ζο­μέ­νη δι­και­ο­σύ­νης καὶ τῆς ἄλ­λης ἀ­ρε­τῆς πα­νουρ­γί­α, οὐ σο­φί­α φα­ί­νε­ται .(Πλάτων)
Dimitrios.gr
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 880
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2011, 19:17
Εκτύπωση

Re: Flash player x64  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό the_eye » 08 Φεβ 2012, 18:12

Dimitrios.gr έγραψε:Δεν καταλαβαίνω τη ρόλο παίζει το apt στο flash

Το flash και το 64bit έχει μπει στο αποθετήριο. Όχι το ίδιο αλλά το script που το κατεβάζει.
Το apt είναι ένας διαχειριστής πακέτων που εγκαθιστά πακέτα από το αποθετήριο.

Dimitrios.gr έγραψε:κάπου ειδα ότι είχε βγει σε ανοικτού κώδικα flash αλλά μπορεί και να κάνω και λάθος

Το adobe flash είναι κλειστού κώδικα. Υπάρχουν κάποια project της κοινότητας για να κάνουν πρόγραμμα να "παίζει" τα flash αλλά έχει αρκετό δρόμο ακόμα. Δες project http://gnashdev.org/

Dimitrios.gr έγραψε:αφού είχαμε τα αποθετήρια ppa seven machine, τωρα τι θα χρησιμοπιομε για 64 kai 32 το apt του flash; ή το ubuntu-restricted-extras ;

Tο ubuntu-restricted-extras είχε το 32bit flash και βάζαμε το ppa seven machine για το 64bit.
Τώρα και το 64bit είναι στο πακέτο ubuntu-restricted-extras οπότε δεν χρειάζεται το ppa seven machine
Όσο λιγότερο κλειστό λογισμικό έχεις, τόσα λιγότερα προβλήματα.
1 Γνώσεις ⇛ Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι PHP, MySQL ┃ Αγγλικά: Καλά
2 Ubuntu 24.04.2
3 Intel Core i5-6500 CPU @ 3.20GHz ‖ RAM 7836 MiB ‖ Gigabyte B150M-HD3 DDR3-CF - Gigabyte B150M-HD3 DDR3
4 Intel HD Graphics 530 [8086:1912] {i915}
5 enp1s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 15)
Άβαταρ μέλους
the_eye
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 11724
Εγγραφή: 16 Μαρ 2010, 17:19
Launchpad: ntoulasd
IRC: the_eye_
Εκτύπωση

Re: Flash player x64

Δημοσίευσηαπό medigeek » 08 Φεβ 2012, 18:16

Dimitrios.gr έγραψε:
κάπου ειδα ότι είχε βγει σε ανοικτού κώδικα flash αλλά μπορεί και να κάνω και λάθος :problem:

Ναι αλλά δεν δουλεύει και τόσο καλά. :) Μπορείς να πάρεις το πακέτο adobe-flashplugin από το partner αποθετήριο της canonical.

Ψάξε με το software-center
Κύπριος; Κόπιασε στο ubuntu-cy! ┃ Launchpad Debian Github
Οδηγός για νεοεισερχόμενους -- Αρχικές οδηγίες για αρχάριους χρήστες του Ubuntu

1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-21-generic 64bit (en_US.UTF-8, GNOME cinnamon2d), Ubuntu 3.5.0-19-generic, Windows 7
3 Intel Core2 Duo CPU E6550 2.33GHz ‖ RAM 5970 MiB ‖ MSI MS-7235
4 nVidia G73 [GeForce 7300 GT] [10de:0393] {nvidia}
5 eth0: Realtek RTL-8110SC/8169SC Gigabit Ethernet [10ec:8167] (rev 10)
Άβαταρ μέλους
medigeek
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 5023
Εγγραφή: 24 Μάιος 2008, 14:49
Τοποθεσία: Σερβία/Κύπρος
Launchpad: medigeek
IRC: savvas
Εκτύπωση

Re: Flash player x64

Δημοσίευσηαπό Dimitrios.gr » 08 Φεβ 2012, 18:17

Ευχαριστω ( πλήρης κάλυψη του θέματος) :)
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Μέτριο
Λειτουργικό ⇛ Linux x32
Προδιαγραφές ⇛ AMD FX 8350 │4GB │ Audio Realtek ALC889│ TFT 19"
Κάρτα Γραφικών ⇛ NVIDIA gtx 650 TI BOOST

-------------------------------------------------------------------------------------------
Η Εξουσία που αποκτήθηκε παράνομα,ποτέ δεν χρησιμοποιείται για το καλό των ανθρώπων (Τάκιτος)
Όσο ποιο σάπιο είναι ένα κράτος τόσο πληθύνονται οι νόμοι. (Τάκιτος)
πᾶ­σά τε ἐ­πι­στή­μη χω­ρι­ζο­μέ­νη δι­και­ο­σύ­νης καὶ τῆς ἄλ­λης ἀ­ρε­τῆς πα­νουρ­γί­α, οὐ σο­φί­α φα­ί­νε­ται .(Πλάτων)
Dimitrios.gr
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 880
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2011, 19:17
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Εφαρμογές για Internet