Από Evolution ή Thunderbird σε Outlook

...browsers, email, downloads, torrents, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)

Συντονιστής: the_eye

Από Evolution ή Thunderbird σε Outlook

Δημοσίευσηαπό dimsotirelis » 08 Φεβ 2012, 21:05

Έψαξα στο φορουμ αλλά δεν βρήκα κάτι ανάλογο με το πρόβλημα μου. Στην εργασία μου, προσπαθούμε να αποδεσμευτούμε από τα windows και να περάσουμε στα ubuntu.
Ένα πρόβλημα που πρέπει να ξεπεράσουμε, είναι αυτό της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
Επειδή είμαστε σε δοκιμαστική φάση, θα χρησιμοποιήσουμε έναν υπολογιστή με ubuntu και το back up θα το παίρνουμε σε windows.
Υπάρχει τρόπος από το Thunderbird ή το Evolution να περάσω τα αρχεία στο Outlook; Θα πρέπει όχι μόνο να παίρνω back up από το ubuntu αλλά και παράλληλα το back up της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που είναι στον σέρβερ(windows), θα το χρησιμοποιεί τα απογεύματα ο υπεύθυνος παραγγελιών από τον δικό του Η/Υ που είναι σε windows-outlook.
What makes you different is what makes you beautiful-Linux

Γνώσεις ⇛ Linux: ничего ┃ Προγραμματισμός: ничего ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: Ubuntu 12.04 σε Desktop | Τροπος εγκαταστασης LiveCD 12.04
Προδιαγραφές ⇛ AMD Athlon 64 @ 2.00GHz │ RAM 3GB │GeForce 8600GT │ Μητρικη: Asus dengnorizo kati allo
Κάρτα Bluetooth: ничего │ Κάρτα Ήχου: │ Αναλυση Οθονης: 1360Χ768
dimsotirelis
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 03 Μαρ 2010, 09:14
Τοποθεσία: Thessaloniki-Drama
IRC: cookboya
Εκτύπωση

Re: Από Evolution ή Thunderbird σε Outlook

Δημοσίευσηαπό medigeek » 09 Φεβ 2012, 00:28

dimsotirelis έγραψε:Υπάρχει τρόπος από το Thunderbird ή το Evolution να περάσω τα αρχεία στο Outlook;

Ανάποδα γίνεται, αλλά όπως το ζητάς δεν ξέρω, η Microsoft τι λέει; :)
1. Βρήκα αυτό: http://email.about.com/od/mozillathunde ... _to_oe.htm
..Κι αυτό: http://www.aid4mail.com/ ($$$/€€€)
...και αυτό: http://www.weirdkid.com/products/emailchemy/#version
..Δοκίμασες με το google; http://www.google.com/search?q=mail+converter+thunderbird+to+outlook
2. Μιλάμε για Outlook ή για Outlook Express;
3. Για να σου πω την αλήθεια, δεν κατάλαβα και πολύ καλά πώς και πού θα πάνε τα δεδομένα, μπορείς να μας δώσεις ένα σχεδιάγραμμα;
4. Τα email από πού έρχονται; Από τον ίδιο server(windows) όπου θα γίνονται backup;
Αν τα παίρνεις μεσω POP3 σίγουρα υπάρχει επιλογή/ρύθμιση να μην διαγράφονται από το mail server. Έτσι θα μένουν στο mail server και θα μπορείς να τα παίρνεις κι εσύ, και ο υπεύθυνος... ΚΕΟ κόσμος όλος. :)
Κύπριος; Κόπιασε στο ubuntu-cy! ┃ Launchpad Debian Github
Οδηγός για νεοεισερχόμενους -- Αρχικές οδηγίες για αρχάριους χρήστες του Ubuntu

1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-21-generic 64bit (en_US.UTF-8, GNOME cinnamon2d), Ubuntu 3.5.0-19-generic, Windows 7
3 Intel Core2 Duo CPU E6550 2.33GHz ‖ RAM 5970 MiB ‖ MSI MS-7235
4 nVidia G73 [GeForce 7300 GT] [10de:0393] {nvidia}
5 eth0: Realtek RTL-8110SC/8169SC Gigabit Ethernet [10ec:8167] (rev 10)
Άβαταρ μέλους
medigeek
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 5023
Εγγραφή: 24 Μάιος 2008, 14:49
Τοποθεσία: Σερβία/Κύπρος
Launchpad: medigeek
IRC: savvas
Εκτύπωση

Re: Από Evolution ή Thunderbird σε Outlook

Δημοσίευσηαπό Γιώργος Φιωτάκης » 09 Φεβ 2012, 00:49

medigeek έγραψε:
dimsotirelis έγραψε:Υπάρχει τρόπος από το Thunderbird ή το Evolution να περάσω τα αρχεία στο Outlook;


4. Τα email από πού έρχονται; Από τον ίδιο server(windows) όπου θα γίνονται backup;
Αν τα παίρνεις μεσω POP3 σίγουρα υπάρχει επιλογή/ρύθμιση να μην διαγράφονται από το mail server. Έτσι θα μένουν στο mail server και θα μπορείς να τα παίρνεις κι εσύ, και ο υπεύθυνος... ΚΕΟ κόσμος όλος. :)


Κι εγώ αυτό θα έλεγα, είναι πιο απλό να μένουν στον σέρβερ, μια απλή ρύθμιση στον thunderbird.
Αν τώρα δεν έχουμε καταλάβει σωστά και δεν υπάρχει mailserver, θα πρότεινα κάτι σαν το Mbox2eml και μετά εισαγωγή στο outlook (αν θυμάμαι καλά, διαβάζει eml).
Από 'κει και πέρα υπάρχουν διάφορες εφαρμογές για windows που κάνουν αυτή τη δουλειά.
Πρόβλημα με τον Mozilla Firefox; Μαζί με την αναφορά του προβλήματος, δημοσιεύστε και τις πληροφορίες του about:support και του about:plugins μέσα σε code tag!
Άβαταρ μέλους
Γιώργος Φιωτάκης
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 612
Εγγραφή: 19 Δεκ 2008, 11:49
Εκτύπωση


  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Εφαρμογές για Internet