Έψαξα στο φορουμ αλλά δεν βρήκα κάτι ανάλογο με το πρόβλημα μου. Στην εργασία μου, προσπαθούμε να αποδεσμευτούμε από τα windows και να περάσουμε στα ubuntu.
Ένα πρόβλημα που πρέπει να ξεπεράσουμε, είναι αυτό της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
Επειδή είμαστε σε δοκιμαστική φάση, θα χρησιμοποιήσουμε έναν υπολογιστή με ubuntu και το back up θα το παίρνουμε σε windows.
Υπάρχει τρόπος από το Thunderbird ή το Evolution να περάσω τα αρχεία στο Outlook; Θα πρέπει όχι μόνο να παίρνω back up από το ubuntu αλλά και παράλληλα το back up της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που είναι στον σέρβερ(windows), θα το χρησιμοποιεί τα απογεύματα ο υπεύθυνος παραγγελιών από τον δικό του Η/Υ που είναι σε windows-outlook.



