Συντονιστής: the_eye







the_eye έγραψε:Το pc είναι της υπογραφής σου ;
Αν ναι θα έπρεπε να τα σηκώνει μια χαρά. Για δες από θέμα ψύξης πως πάει. Οι ανεμιστήρες γυρίζουν οι ψύκτρες είναι καθαρές από σκόνη ;

M.Jackson έγραψε:Τελικά πρόβλημα έχει το pc μου, φαίνεται δεν σηκώνει τίποτα!!! τώρα και με το flash!! βλέπω βίντεο στο youtube και βουγκαει!!
