Προβληματικό το moonlight

...browsers, email, downloads, torrents, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)

Συντονιστής: the_eye

Προβληματικό το moonlight

Δημοσίευσηαπό M.Jackson » 24 Ιουν 2011, 21:05

Αναγκάστηκα να εγκαταστήσω το Moonlight για να ακούω ράδιο αλλά πρόσεξα πως όποτε ακούω το ράδιο - κατά συνέπεια τρέχει το moonlight - ακούω μέσα από τον πύργο να δουλεύει θορυβώδες ενώ όταν κλείσω την ιστοσελίδα μετά σταματάει και απορώ πόσο υπερφορτώνει την CPU ;;
Άβαταρ μέλους
M.Jackson
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1053
Εγγραφή: 28 Μάιος 2010, 19:06
Εκτύπωση

Re: Προβληματικό το moonlight

Δημοσίευσηαπό medigeek » 24 Ιουν 2011, 21:26

Ποια είναι η ιστοσελίδα με το moonlight (αν επιτρέπεται); :)
Άκυρο, ήθελα να "διαβάσω" το tcp stream με το wireshark μπας και δίνει ίχνη για mms σύνδεσμο.
Αλλά δε δουλεύει το moonlight με το firefox 5 :?
Κύπριος; Κόπιασε στο ubuntu-cy! ┃ Launchpad Debian Github
Οδηγός για νεοεισερχόμενους -- Αρχικές οδηγίες για αρχάριους χρήστες του Ubuntu

1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-21-generic 64bit (en_US.UTF-8, GNOME cinnamon2d), Ubuntu 3.5.0-19-generic, Windows 7
3 Intel Core2 Duo CPU E6550 2.33GHz ‖ RAM 5970 MiB ‖ MSI MS-7235
4 nVidia G73 [GeForce 7300 GT] [10de:0393] {nvidia}
5 eth0: Realtek RTL-8110SC/8169SC Gigabit Ethernet [10ec:8167] (rev 10)
Άβαταρ μέλους
medigeek
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 5023
Εγγραφή: 24 Μάιος 2008, 14:49
Τοποθεσία: Σερβία/Κύπρος
Launchpad: medigeek
IRC: savvas
Εκτύπωση

Re: Προβληματικό το moonlight

Δημοσίευσηαπό M.Jackson » 24 Ιουν 2011, 21:34

Πάντως η ιστοσελίδα είναι http://live24.gr/radio/sfera.jsp#l24player=JWPlayer
Εγώ το έχω σε χρουμιουμ.
Άβαταρ μέλους
M.Jackson
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1053
Εγγραφή: 28 Μάιος 2010, 19:06
Εκτύπωση

Re: Προβληματικό το moonlight

Δημοσίευσηαπό medigeek » 24 Ιουν 2011, 21:52

mms://sfera.live24.gr/sfera4132
Σου λέει ότι αν έχεις πρόβλημα "πατήστε εδώ". :P Αφαίρεσε το moonlight και θα στο δείξει.
Υπάρχει και το http://www.e-radio.gr/ :)
Κύπριος; Κόπιασε στο ubuntu-cy! ┃ Launchpad Debian Github
Οδηγός για νεοεισερχόμενους -- Αρχικές οδηγίες για αρχάριους χρήστες του Ubuntu

1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-21-generic 64bit (en_US.UTF-8, GNOME cinnamon2d), Ubuntu 3.5.0-19-generic, Windows 7
3 Intel Core2 Duo CPU E6550 2.33GHz ‖ RAM 5970 MiB ‖ MSI MS-7235
4 nVidia G73 [GeForce 7300 GT] [10de:0393] {nvidia}
5 eth0: Realtek RTL-8110SC/8169SC Gigabit Ethernet [10ec:8167] (rev 10)
Άβαταρ μέλους
medigeek
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 5023
Εγγραφή: 24 Μάιος 2008, 14:49
Τοποθεσία: Σερβία/Κύπρος
Launchpad: medigeek
IRC: savvas
Εκτύπωση

Re: Προβληματικό το moonlight

Δημοσίευσηαπό M.Jackson » 24 Ιουν 2011, 22:17

Θα του ρίξω μια ματιά σε ευχαριστώ :)
Άβαταρ μέλους
M.Jackson
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1053
Εγγραφή: 28 Μάιος 2010, 19:06
Εκτύπωση

Re: Προβληματικό το moonlight

Δημοσίευσηαπό M.Jackson » 28 Ιουν 2011, 15:16

Τελικά πρόβλημα έχει το pc μου, φαίνεται δεν σηκώνει τίποτα!!! τώρα και με το flash!! βλέπω βίντεο στο youtube και βουγκαει!!
Άβαταρ μέλους
M.Jackson
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1053
Εγγραφή: 28 Μάιος 2010, 19:06
Εκτύπωση

Re: Προβληματικό το moonlight

Δημοσίευσηαπό the_eye » 28 Ιουν 2011, 15:23

Το pc είναι της υπογραφής σου ;
Αν ναι θα έπρεπε να τα σηκώνει μια χαρά. Για δες από θέμα ψύξης πως πάει. Οι ανεμιστήρες γυρίζουν οι ψύκτρες είναι καθαρές από σκόνη ;
Όσο λιγότερο κλειστό λογισμικό έχεις, τόσα λιγότερα προβλήματα.
1 Γνώσεις ⇛ Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι PHP, MySQL ┃ Αγγλικά: Καλά
2 Ubuntu 24.04.2
3 Intel Core i5-6500 CPU @ 3.20GHz ‖ RAM 7836 MiB ‖ Gigabyte B150M-HD3 DDR3-CF - Gigabyte B150M-HD3 DDR3
4 Intel HD Graphics 530 [8086:1912] {i915}
5 enp1s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 15)
Άβαταρ μέλους
the_eye
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 11724
Εγγραφή: 16 Μαρ 2010, 17:19
Launchpad: ntoulasd
IRC: the_eye_
Εκτύπωση

Re: Προβληματικό το moonlight

Δημοσίευσηαπό M.Jackson » 28 Ιουν 2011, 15:52

the_eye έγραψε:Το pc είναι της υπογραφής σου ;
Αν ναι θα έπρεπε να τα σηκώνει μια χαρά. Για δες από θέμα ψύξης πως πάει. Οι ανεμιστήρες γυρίζουν οι ψύκτρες είναι καθαρές από σκόνη ;


Ναι αυτό είναι,
Θα το ψάξω
1γβ ραμ εχω λές να κάηκε;
Άβαταρ μέλους
M.Jackson
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1053
Εγγραφή: 28 Μάιος 2010, 19:06
Εκτύπωση

Re: Προβληματικό το moonlight

Δημοσίευσηαπό Dionysis » 12 Φεβ 2012, 12:33

M.Jackson έγραψε:Τελικά πρόβλημα έχει το pc μου, φαίνεται δεν σηκώνει τίποτα!!! τώρα και με το flash!! βλέπω βίντεο στο youtube και βουγκαει!!


Σε ένα αρχαίο laptop της αδερφής μου που με το lubuntu 11.10 πετάει, είχα το ίδιο πρόβλημα με το flash. Το πρόβλημα λύθηκε βλέποντας τα βίντεο με τον Totem.
Τον τρόπο τον είχα δει εδω http://osarena.net/hacks-guides/pexte-y ... refox.html
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Ελάχιστα
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu Mate 14.04.4 LTS 64 bit σε dell inspiron 3551
⇛ Επεξεργαστής 4x Intel(R) Pentium(R) CPU N3540 2.16 GHz│ Μνήμη 3928MB│ Κάρτα Γραφικών Intel HD Graphics
Οθόνη & Ανάλυση 1366x768 pixels
Dionysis
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: 13 Φεβ 2011, 14:27
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Εφαρμογές για Internet