Καλησπέρα παιδιά,
έχω κολλήσει και δεν βγάζω άκρη...υπάρχει κάποιος client που να το υποστηρίζει;
Υποτίθεται ο deluge το κάνει αλλά δεν το βρήκα...
Δεν θέλω bind σε IP αλλά σε interface (πχ ath0).
Ευχαριστώ!
Συντονιστής: the_eye

oxide έγραψε:
Δεν θέλω bind σε IP αλλά σε interface (πχ ath0).

