Καλησπέρα παίδες!!
Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα που να περιορίζει την ταχύτητα συγκεκριμένων προγραμμάτων ή εργασιών στο διαδίκτυο; Κάτι σαν το Netlimiter των Windows; Δοκίμασα το Wondershaper αλλά αυτό περιορίζει όλο το eth0 με αποτέλεσμα να περιορίζει και την ταχύτητα του Lan!! Μπορείτε να προτείνετε κάποιο άλλο;



