Πηγαινε στο home - πατησε Ctrl+H (να εμφανιστουνε οι κρυφοι φακελοι) - βρες και ανοιξε το φακελο .config -
μεσα εκει ειναι ενας φακελος emeseneΧ.Χ
/home/user/.config/emeseneX.X
Δημιουργησε στην επιφανεια εργασειας σου ενα καινουριο φακελο - και βαλε μεσα εκει τον φακελο emeseneΧ.Χ -
δηλαδη να κανεις backup τον φακελο emeseneX.X
Δηλαδη να μην εχεις φακελο emeseneΧ.Χ μεσα στο .config !!
Μην διαγραψεις ακομα τον φακελο backup emeseneX.X
Μετα δωκιμασε και πες μας το αποτελεσμα!!



