από sokoban4ever » 17 Οκτ 2009, 21:06
@ΑντώνηςTo Suid δίνει σε κάποιον χρήστη όταν είναι ενεργοποιημένο σε ένα εκτελέσιμο να το τρέχει σαν να ήταν ιδιοκτήτης
το ίδιο και το Guig απλά δίνει το δικαίωμα σαν να ηταν στο group χρηστων που ανήκει το αρχείο κανονικά
κάπως έτσι
θεωρείται ( και είναι ) μη ασφαλές μέθοδος....
ειδικά άμα είναι script ...
δες περισσότερα εδώ
http://en.wikipedia.org/wiki/Setuid
Θέλουμε και μπορούμε να έχουμε μια καλύτερη ζωή και όσο θα ζούμε θα προσπαθούμε να την αποκτήσουμε ακόμα και αν πεθάνουμε προσπαθώντας, και αν κάποια στιγμή λιγίσουμε έχουμε το επίπεδο να πούμε κουράστηκα λίγο να ,να ξαποστάσουμε , ώστε να συνεχίσουμε πάλι δυνατοί ξανά.
Μήνυμα με αγάπη και αληλλεγγύη σε όλους τους ανθρώπους από όλους τους λαούς , ιδίως του Ελληνικού.