Πρόβλημα με το Azerus

...browsers, email, downloads, torrents, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)

Συντονιστής: the_eye

Πρόβλημα με το Azerus

Δημοσίευσηαπό pan » 29 Οκτ 2009, 12:59

Γεια χαρα

To Azerus μου παρουσιάζει πρόβλημα να ξεκινήσει τη λήψη των αρχείων
Μου δείχνει την ένδειξη Failed to create parent directory ... ενώ το αρχείο προορισμού είναι σωστό (δείχνει και το αρχείο που έχει αρχίσει να κατεβαίνει από προηγούμενη μέρα)

Μετά προσπάθησα από τις Επιλογές να ξαναγράψω τη διεύθυνση προορισμού, ξαναπάτησα να ξεκινήσει η λήψη και μου έβγαλε την εντολή Data File Missing...

κάτι δεν κάνω σωστά αλλά δεν καταλαβαίνω τι
Αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει, ευχαριστώ προκαταβολικά
pan
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 28 Αύγ 2009, 11:59
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με το Azerus

Δημοσίευσηαπό Mitsakos » 29 Οκτ 2009, 13:35

Μήπως το path είναι κάποιος δίσκος εξωτερικός?
Δώσε μας το path που δίνεις ή που σου δίνει ..(πχ /home/Azureus/Downloads)
Γνώσεις ⇛ Linux: Not bad ┃ Προγραμματισμός: Λίγο┃ Αγγλικά: Πολύ Καλά
Λειτουργικό ⇛ 18.04 LTS x64
Προδιαγραφές ⇛ SONY VAIO VGN-NW21EF & DELL Inspiron 15 Series
>>Οδηγοί-How To-Tutorials<< && >>Οδηγίες προς νεοεισερχόμενους<<
Άβαταρ μέλους
Mitsakos
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1705
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2008, 09:05
Τοποθεσία: Πειραιάς/ Νίκαια
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με το Azerus

Δημοσίευσηαπό pan » 29 Οκτ 2009, 14:00

το path είναι /media/disk/Torrents
το οποίο είναι σκληρός δίσκος του υπολογιστή αλλά δεν είναι ο ίδιος σκληρός δίσκος με τον δίσκο που χρησιμοποιεί το λειτουργικό.

Πάντως μέρος των αρχείων τα έχει κατεβάσει
Το ίδο πρόβλημα μου το παρουσίασε και χτες (το azerus το εγκατέστησα προχτές), το οποίο "επιλύθηκε" όταν έκανά άνοιγμα και σε ένα άλλο νέο torrent για κατέβασμα! το γιατί δεν το καταλαβαίνω, αλλά έτσι έγινε
pan
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 28 Αύγ 2009, 11:59
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με το Azerus

Δημοσίευσηαπό Mitsakos » 29 Οκτ 2009, 14:20

Μία ιδέα είναι να κάνεις μόνιμη προσάρτηση δίσκου ακολουθώντας το παρακάτω οδηγό. Ίσως αυτό λύσει το πρόβλημά σου γιατί με το που ανοίγει μπορεί να "χάνει" το δίσκο.
http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=9&t=999

Θα σου πούν και τα παιδιά αν συμφωνούν με αυτό και την γνώμη τους.
Γνώσεις ⇛ Linux: Not bad ┃ Προγραμματισμός: Λίγο┃ Αγγλικά: Πολύ Καλά
Λειτουργικό ⇛ 18.04 LTS x64
Προδιαγραφές ⇛ SONY VAIO VGN-NW21EF & DELL Inspiron 15 Series
>>Οδηγοί-How To-Tutorials<< && >>Οδηγίες προς νεοεισερχόμενους<<
Άβαταρ μέλους
Mitsakos
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1705
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2008, 09:05
Τοποθεσία: Πειραιάς/ Νίκαια
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με το Azerus

Δημοσίευσηαπό pan » 29 Οκτ 2009, 16:18

Mitsakos έγραψε:Μία ιδέα είναι να κάνεις μόνιμη προσάρτηση δίσκου ακολουθώντας το παρακάτω οδηγό. Ίσως αυτό λύσει το πρόβλημά σου γιατί με το που ανοίγει μπορεί να "χάνει" το δίσκο.
http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=9&t=999

Θα σου πούν και τα παιδιά αν συμφωνούν με αυτό και την γνώμη τους.
ξεκίνησα να το κάνω αλλά η κατάτμηση αφορά το δίσκο που έχει το λειτουργικό σύστημα. και ζητά και backup. δε νομίζω ότι είναι σωστή η διαδικασία που προτείνεται και δεν ξέρω αν θα έχει αποτελέσματα.

Ακόμα προσπάθησα να το απεγκαταστήσω και να το ξαναεγκαταστήσω αλλά ούτε αυτό με αφήνει να το κάνω γιατί λέει ότι "Αδυναμία απομάκρυνσης azerus: Μια ή περισσότερες εφαρμογές εξαρτώνται από το azureus. Για να απομακρύνετε το azureus και τις εξαρτώμενες από αυτό εφαρμογές, χρησιμοποιήστε τον διαχειριστή πακέτων Synaptic."

τίποτα δεν λειτουργει σωστά αλλά η ουσία είναι πως υπάρχει πρόβλημα στο ότι εχτές κατέβασε μέρος ενός αρχείου και σήμερα αδυνατεί γιατί βγάζει τις εντολες που είπα παραπάνω.
pan
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 28 Αύγ 2009, 11:59
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με το Azerus

Δημοσίευσηαπό simosx » 29 Οκτ 2009, 17:12

Παρακαλώ διόρθωσε τον τίτλο. Είναι Azureus (όχι Azerus), ενώ το νέο όνομα του προγράμματος (άλλαξε!) είναι Vuze.

προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με το Azerus

Δημοσίευσηαπό Mitsakos » 29 Οκτ 2009, 17:26

Για να κάνεις τη δουλειά σου πιο εύκολα, αν χρησιμοποιείς το vuze μόνο για εξωτερικά torrent και όχι για τα δικά του (vuze Network) δοκίμασε και βάλε το Transmission BitTorrent (αν δεν το έχεις ήδη)
Κανονικά ο δίσκος σου πρέπει να μην αναφέρεται σαν media. Γι'αυτό πρότεινα τη λύση αυτή. Είσαι σίγουρος οτι έχει το λειτουργικό?
Δες ένα screen shot απο το δικό μου PC στο γραφείο..
Εικόνα
Γνώσεις ⇛ Linux: Not bad ┃ Προγραμματισμός: Λίγο┃ Αγγλικά: Πολύ Καλά
Λειτουργικό ⇛ 18.04 LTS x64
Προδιαγραφές ⇛ SONY VAIO VGN-NW21EF & DELL Inspiron 15 Series
>>Οδηγοί-How To-Tutorials<< && >>Οδηγίες προς νεοεισερχόμενους<<
Άβαταρ μέλους
Mitsakos
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1705
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2008, 09:05
Τοποθεσία: Πειραιάς/ Νίκαια
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με το Azerus

Δημοσίευσηαπό cyberpython » 29 Οκτ 2009, 17:49

Ή αν έχεις χρησιμοποιήσει παλαιότερα το uTorrent τότε το Deluge θα σου φανεί εξαιρετικά γνώριμο.
Κοινότητα ΕΛ/ΛΑΚ Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών / Ubuntu-gr / My Web Log
Επίπεδο Γνώσεων Linux: Μέτριο, Προγραμματισμός: Ναι, Aγγλικά: Καλά
Λειτουργικό : Ubuntu 10.04 - 32bits
Η/Υ : Intel Core2 4400@2 GHz / 2GB DDR2 RAM / GeForce 8400 GS 512MB / Creative SB Audigy SE
Άβαταρ μέλους
cyberpython
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 733
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 13:22
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με το Azerus

Δημοσίευσηαπό pan » 30 Οκτ 2009, 12:52

cyberpython έγραψε:Ή αν έχεις χρησιμοποιήσει παλαιότερα το uTorrent τότε το Deluge θα σου φανεί εξαιρετικά γνώριμο.

πράγματι είναι πολύ καλό. ελπίζω να συνεχίσει έτσι. αν είναι κι ανάλογα ελαφρύ με το μtorrent...

Φίλε Mitsako το transmission bittorrent είναι εγκατεστημένο από μόνο του στο ubuntu, αλλά μου δημιούργησε πολλά προβλήματα, μάλλον είναι το χειρότερο που χρησιμοποίησα μέχρι τώρα και για αυτό έψαχνα κάτι άλλο, πιο φιλικό και πιο αναλυτικό όταν το ζητάει ο χρήστης.

Ευχαριστώ πολύ όλους!
pan
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 28 Αύγ 2009, 11:59
Εκτύπωση


  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Εφαρμογές για Internet