μπορει καποιος να βοηθησει στο συνχρονισμο Εvolution mail - hotmail
βημα - βημα για εντελως ασχετο?
Συντονιστής: the_eye

chriskoud έγραψε:μπορει καποιος να βοηθησει στο συνχρονισμο Εvolution mail - hotmail
βημα - βημα για εντελως ασχετο?

Server Type(Είδος Διακομιστή): POP
Server(Διακομιστής): pop3.live.com:995
Username(Όνομα χρήστη): myname@hotmail.com (όπου "myname" το όνομα χρήστη που χρησιμοποιείς)
Χρήση Ασφαλούς Σύνδεσης: SSL encryption (κρυπτογράφηση)
Server Type(Είδος Διακομιστή): SMTP
Server(Διακομιστής): smtp.live.com:25 (τσεκάρεις το "ο διακομιστής απαιτεί πιστοποίηση")
Χρηση ασφαλούς Σύνδεσης: TLS encryption(κρυπτογράφηση)

