Πρόβλημα με Add-ons στον Firefox  Το θέμα επιλύθηκε

...browsers, email, downloads, torrents, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)

Συντονιστής: the_eye

Πρόβλημα με Add-ons στον Firefox

Δημοσίευσηαπό nasosnik » 16 Νοέμ 2009, 21:24

Προσπαθώ να εγκαταστήσω κάποια add-ons στον Firefox και παίρνω συνέχεια το ίδιο error.Χρησιμοποιώ τον Firefox 3.5 .Σε WinXP που τρέχω από VirtualBox και με την ίδια έκδοση του Firefox τα add-ons εγκαθίστανται κανονικά.Οπότε φαντάζομαι ότι κάτι έχει να κάνει με τον Firefox από Linux.Εικόνα
Άβαταρ μέλους
nasosnik
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2008, 07:38
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με Add-ons στον Firefox  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό filippos.xf » 16 Νοέμ 2009, 21:28

@nasosnik καλησπέρα!

Το πρόβλημα αυτό έχει ξανά συζητηθεί και μάλιστα πρόσφατα, σε αυτήν την ενότητα.
Η λύση είναι εδώ.
filippos.xf
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2866
Εγγραφή: 14 Μαρ 2009, 04:58
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με Add-ons στον Firefox

Δημοσίευσηαπό nasosnik » 16 Νοέμ 2009, 21:46

filippos.xf έγραψε:@nasosnik καλησπέρα!

Το πρόβλημα αυτό έχει ξανά συζητηθεί και μάλιστα πρόσφατα, σε αυτήν την ενότητα.
Η λύση είναι εδώ.

Ευχαριστώ πολύ :) Άσχετο, αλλά πως είναι δυνατόν στο ίδιο pc με τα 9.04 και το ίδιο setup στο δίκτυο να μην είχα πρόβλημα?Πιστεύω ότι πρόκειται για κάποιο bug του Firefox γιατί δεν είναι λογικό.
Άβαταρ μέλους
nasosnik
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2008, 07:38
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με Add-ons στον Firefox

Δημοσίευσηαπό filippos.xf » 16 Νοέμ 2009, 22:03

nasosnik έγραψε:Ευχαριστώ πολύ :) Άσχετο, αλλά πως είναι δυνατόν στο ίδιο pc με τα 9.04 και το ίδιο setup στο δίκτυο να μην είχα πρόβλημα?Πιστεύω ότι πρόκειται για κάποιο bug του Firefox γιατί δεν είναι λογικό.

Είχα και εγώ αυτό το πρόβλημα αλλά το έλυσα με τον σύνδεσμο που παρέθεσα στο προηγούμενο μου ποστ, πριν αναφερθεί η λύση στο άλλο νήμα είχα δοκιμάσει διάφορα και σκεφτόμουν διάφορα. Τελικά δεν είναι bug του Firefox, το πρόβλημα είναι το DNS.

Μπορείς να χαρείς τα πρόσθετα του Firefox όσο θέλεις πλέων, όπως παλιά. ;)

Off topic:
Πριν ανοίξουμε κάποιο νέο θέμα, κάνουμε πρώτα αναζήτηση στο φόρουμ για να δούμε μήπως έχει δοθεί ήδη λύση στο πρόβλημα μας.
filippos.xf
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2866
Εγγραφή: 14 Μαρ 2009, 04:58
Εκτύπωση


  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Εφαρμογές για Internet