Ψάχνω ένα πρόγραμμα FTP client παρόμοιο με το FileZilla και δεν έχω ιδέα τι και αν υπάρχει...Έχετε κάποιο υπ' όψην?Βασικά θέλω να κατεβάζω από π.χ. το ΕΜΠ,πράγμα που δεν γίνεται μέσα από browser...
Όσο για τον Firefox,όταν μπαίνω π.χ. στο Facebook και πάω να κάνω chat πληκτρολογώ και δεν μου εμφανίζονται όσα πληκτρολογώ,σαν να γράφω με άσπρα γράμματα σε άσπρο φόντο...Και δεν είναι από τις ρυθμίσεις εμφάνισης,το κοίταξα...Η Opera παρ' όλα αυτά δεν κάνει κάτι τέτοιο αλλά εκεί έχω ένα μικροπροβληματάκι με τις γραμματοσειρές...


