Συντονιστής: the_eye

elefher έγραψε:οποτε τι κανουμε,περιμενουμε?
elefher έγραψε:δηλαδη δε πεζει καποιο προβλημα με τις ρυθμισεις που εκανα?
| K Debian Testing 64bit|Ιntel i5 3rd|8GBRam|IntelHD4000 D Ευρετήριο οδηγών και how-to | Τερματικό για..αρχάριους E Ρώτα με τον έξυπνο τρόπο | Οδηγίες για νέους | |
