Δεν μου κατεβαζει θεματα ο Mozilla απο το Gnome-look!  Το θέμα επιλύθηκε

...browsers, email, downloads, torrents, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)

Συντονιστής: the_eye

Re: Δεν μου κατεβαζει θεματα ο Mozilla απο το Gnome-look!

Δημοσίευσηαπό sokoban4ever » 02 Δεκ 2009, 19:22

@duc
κάνε πρώτα ότι είπε ο Hephaestus και μετά άμα είναι δοκιμάζεις αυτό που είπα εγώ
λοιπόν μια εξήγηση στα γρήγορα :
Οι ISP παρέχουν συνήθως τους dns τους οι οποίοι για διάφορους λόγους μπορείς να είναι είτε αναξιόπιστοι είτε να καθυστερούν
ένας άλλος τρόπος είναι να χρησιμοποιεί κανείς τον opendns ο οποίος προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια και ταχύτητα
Στο linux απλά βάζεις στο resolv.conf τον nameserver (dns ) σου ...
είτε ubuntu είτε windows είτε ότι άλλο ... τον dns χρειάζεσαι ώστε όταν ζητάς μια διέθυνση να μην την ζητάς με την ip της αλλά με το όνομα της
o dns server λοιπόν παίρνει από σενα το somewhereincybercpace.com βρίσκει ότι είναι το 77.77.77.177 και σε στέλνει εκεί ...
Το αρχείο hosts ( /etc/hosts ) έκανε παλιά την δουλειά του dns server ... ( και ακόμα την κάνει )
περισσότερα στο manpage του
Κώδικας: Επιλογή όλων
man hosts

και εδώ
http://en.wikipedia.org/wiki/Domain_Name_System
http://en.wikipedia.org/wiki/Name_server
Αυτά προς το παρών και βλέπουμε :)
Θέλουμε και μπορούμε να έχουμε μια καλύτερη ζωή και όσο θα ζούμε θα προσπαθούμε να την αποκτήσουμε ακόμα και αν πεθάνουμε προσπαθώντας, και αν κάποια στιγμή λιγίσουμε έχουμε το επίπεδο να πούμε κουράστηκα λίγο να ,να ξαποστάσουμε , ώστε να συνεχίσουμε πάλι δυνατοί ξανά.

Μήνυμα με αγάπη και αληλλεγγύη σε όλους τους ανθρώπους από όλους τους λαούς , ιδίως του Ελληνικού.
Άβαταρ μέλους
sokoban4ever
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2331
Εγγραφή: 13 Φεβ 2009, 02:22
Εκτύπωση

Re: Δεν μου κατεβαζει θεματα ο Mozilla απο το Gnome-look!  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό duc » 11 Δεκ 2009, 17:18

Παιδιά οκ και ευχαριστώ για την βοήθεια σας,τελικά μετά απο ψαξιμο λιγότερο,και απο τύχη περισσοτερο βρήκα οτι ηταν εγκατεστημένο απο την αρχή ενα πρόγραμμα firewall,δεν θυμαμαι τωρα την ονομασία του το οποιο και οταν απενεργοποίησα ολα ηταν μια χαρά,κατέβαζε οτι ηθελα απο το Gnome-look,ευχαριστώ για τον πολύτιμο χρόνο σας!
Γνώσεις ⇛ Linux:Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά:Ελάχιστα
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: Ubuntu 11.04 σε Lenovo Ideapad S10-2
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής: Atom 1.6 CPU N270│ Μνήμη: 1gb DDR2, 667 Mhz│ Κάρτα Γραφικών:Intel 945GSE CALISTOGA INTEGRATED│ Κάρτα Ασύρματη:Broadcom 802.11 Linux STA wireless driverfor use with Broadcom's│ Κάρτα Buetooth:Bluetooth Applet 1.8│ Κάρτα Ήχου: HDA intel (Alsa mixer)│ Οθόνη & Ανάλυση:1280 x 720
duc
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2008, 10:34
Εκτύπωση

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Εφαρμογές για Internet