Καλησπέρα,
έκανα πρόσφατα στον υπολογιστή μου αναβάθμιση από 10.04lts σε 12.04lts. Όλα πήγαν καλά και κατά τη διάρκεια απλά άλλαξα και έβαλα το προηγούμενο γραφικό περιβάλλον. Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι το vuze δεν λειτουργει, ούτε από την μπάρα ούτε από το μενού των εφαρμογών. Πατάω το εικονίδιό του και δε γίνεται τίποτα και όταν πήγα να κατεβάσω ταινία πάλι δεν άνοιξε τίποτα. Τι πρέπει να κάνω?




