Απ' ό,τι φαίνεται το chameleon δεν είναι πλέον ενεργό

Παλιά που το χρησιμοποιούσα δούλευε ωραία, αλλά πλέον δεν έχω amsn και δεν ήξερα ότι δεν θα δούλευε. Κρίμα, ήταν καλή λύση.
Επεξεργασία: Τζίφος! Εγκατέστησα τον amsn και δοκίμασα το chameleon με τρεις διαφορετικές εκδόσεις του tile. Την 0.8.2, 0.7.8 και 0.7.2 χωρίς αποτέλεσμα. Αντέγραψα και το φάκελο του tile μέσα στο chameleon, όπως έλεγε, έκανα και κάποιες άλλες δοκιμές αλλά τπτ

Το μόνο που βοηθάει κάπως και λειτουργεί είναι το
desktop-integration plugin. Δεν κάνει τπτ σπουδαίο, απλά όταν θες να διαλέξεις για να στείλεις κάποιο αρχείο μέσα από τον amsn, το παράθυρο με τους φακέλους που σου ανοίγει είναι KDE (ή Gnome ανάλογα).
Και το
SkinColor αλλάζει, απλά, το χρώμα του skin.
Δεύτερη επεξεργασία: Σύμφωνα με την ιταλική wikipedia:
έγραψε:Plugin που δεν υποστηρίζεται πλέον
* ήταν μια επέκταση που αλλάζει την εμφάνιση και την αίσθηση του aMSN. Ο χρήστης, για παράδειγμα, θα μπορούσε να επιλέξετε να εμφανίζεται aMSN στυλ GTK + ή το Qt, αντί Tk. Αυτό το plugin δεν υποστηρίζεται πλέον με την έλευση της Tcl / Tk 8.5, το οποίο ενσωματώνει τις λειτουργίες της «προσομοίωση» του περιβάλλοντός σας.
Άρα κακώς σας έβαλα σε μπελάδες. Τώρα πως με το καινούριο Tcl/Tκ, ο amsn έχει ενσωματωμένο περιβάλλον αλλά συνεχίζει να φαίνεται έτσι δεν ξέρω...
