Καλύτερος αντικαταστάτης του MSN

...browsers, email, downloads, torrents, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)

Συντονιστής: the_eye

Re: Καλύτερος αντικαταστάτης του MSN

Δημοσίευσηαπό lalakis » 06 Φεβ 2010, 22:50

Θα ηθελα μια βοηθεια σχετικα με το chameleon plugin.

Το κατεβασα, εκανα αποσυμπιεση και εβαλα τον φακελο με το chameleon plugin στο /usr/share/amsn/plugins

Παω στις ρυθμισεις για να το κανω ενεργοποιηση και μου λεει

Can´t initialize plugin, init procedure caused an internal error

Tα παραπανω συμβαινουν σε aMSN 0.98.1 και λειτουργικο 9.10

Ευχαριστω.
1 Γνώσεις Linux: Πρώτα βήματα ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Καθόλου
2 LinuxMint 17.1 rebecca 3.13.0-24-generic 64bit (de_DE.UTF-8, X-Cinnamon default)
3 Intel Core i3 CPU 530 2.93GHz ‖ RAM 5768 MiB ‖ Dell Inc. 033FF6 - Dell Inc. Inspiron 580
4 Intel Core Processor Integrated Graphics [8086:0042] {i915}
5 eth0: Broadcom NetLink BCM57788 Gigabit Ethernet PCIe [14e4:1691] (rev 01)
lalakis
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2008, 19:22
Εκτύπωση

Re: Καλύτερος αντικαταστάτης του MSN

Δημοσίευσηαπό sneferu » 07 Φεβ 2010, 00:47

Το ξεζιπαρεις και το βαζεις εδω
Κώδικας: Επιλογή όλων
/usr/share/amsn/plugins
και εδω
Κώδικας: Επιλογή όλων
$HOME/.amsn/plugins
δεν ξερω ομως αν θα δουλεψει, και σε μενα το ιδιο error εβγαλε
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτρια ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Μέτρια
Snow Leopard 10.6.6 σε imac 21.5 3.06Ghz Intel Core i3, 4GB // Ubuntu 10.10 σε HP dv6 1220eV, AMD AthlonX2 Dual-Core QL-65 2.1 GHz│ 3GB │ ATI Mobility Radeon HD 4500 Series │ AR9285 │ HDA-Intel - HDA ATI SB, HDA-Intel - HDA ATI HDMI │ 15" 1366x768
Άβαταρ μέλους
sneferu
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 367
Εγγραφή: 11 Ιουν 2009, 15:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εκτύπωση

Re: Καλύτερος αντικαταστάτης του MSN

Δημοσίευσηαπό mrjack » 07 Φεβ 2010, 00:56

Δεν βλεπω πρασινο φως αρα ας αφησω την γνωμη μου.

Pidgin. Εχει και ωραιο χρωμα.
Άβαταρ μέλους
mrjack
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 625
Εγγραφή: 06 Φεβ 2009, 03:45
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
IRC: mrjack
Εκτύπωση

Re: Καλύτερος αντικαταστάτης του MSN

Δημοσίευσηαπό sneferu » 07 Φεβ 2010, 01:07

Μαλλον το plugin ειναι για την εκδοση 0.96 οπως λεει και στο site, αλλιως θα ελεγε απο την 0.96 και πανω

@mrjack συμφωνω για το pidgin
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτρια ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Μέτρια
Snow Leopard 10.6.6 σε imac 21.5 3.06Ghz Intel Core i3, 4GB // Ubuntu 10.10 σε HP dv6 1220eV, AMD AthlonX2 Dual-Core QL-65 2.1 GHz│ 3GB │ ATI Mobility Radeon HD 4500 Series │ AR9285 │ HDA-Intel - HDA ATI SB, HDA-Intel - HDA ATI HDMI │ 15" 1366x768
Άβαταρ μέλους
sneferu
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 367
Εγγραφή: 11 Ιουν 2009, 15:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εκτύπωση

Re: Καλύτερος αντικαταστάτης του MSN

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 07 Φεβ 2010, 01:32

sneferu έγραψε:Μαλλον το plugin ειναι για την εκδοση 0.96 οπως λεει και στο site, αλλιως θα ελεγε απο την 0.96 και πανω

Απο τον δημιουργο του (kakaroto):
έγραψε:Chameleon is not maintained anymore and that bug is probably because tile 0.8.2 changed some stuff, you should try an older version of tile (0.7.x).
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: Καλύτερος αντικαταστάτης του MSN

Δημοσίευσηαπό Babis_ECE » 07 Φεβ 2010, 01:55

joe003 έγραψε:Ψάχνω ένα πρόγραμμα για να αντικαταστήσω το MSN που είχα στα windows....
Έχω δοκιμάσει το aMSN και το emesene, αλλά δεν μ' άφησαν ευχαριστημένο....
Έχει κανείς καμιά πρόταση?


Eπειδή χρησιμοποιώ αποκλειστικά πλέον εδώ και πολύ καιρό το emesene, και τον θερώ εξαιρετικό msn client (με μόνη έλλειψη του video-conference, που ετοιμάζεται για την έκδοση 2) τι δεν σου άρεσε? Γιατί μπορεί να υπάρχουν λύσεις/tweaks, κλπ, έχει και καλή υποστήριξη από το forum του.
Apple MacBook Pro 13.3" Intel i5 2.3GHz (Early 2011)
Άβαταρ μέλους
Babis_ECE
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 832
Εγγραφή: 10 Ιουν 2008, 20:09
Τοποθεσία: Behind the Decks
Εκτύπωση

Re: Καλύτερος αντικαταστάτης του MSN

Δημοσίευσηαπό joe003 » 07 Φεβ 2010, 03:16

Babis_ECE έγραψε:
joe003 έγραψε:Ψάχνω ένα πρόγραμμα για να αντικαταστήσω το MSN που είχα στα windows....
Έχω δοκιμάσει το aMSN και το emesene, αλλά δεν μ' άφησαν ευχαριστημένο....
Έχει κανείς καμιά πρόταση?


Eπειδή χρησιμοποιώ αποκλειστικά πλέον εδώ και πολύ καιρό το emesene, και τον θερώ εξαιρετικό msn client (με μόνη έλλειψη του video-conference, που ετοιμάζεται για την έκδοση 2) τι δεν σου άρεσε? Γιατί μπορεί να υπάρχουν λύσεις/tweaks, κλπ, έχει και καλή υποστήριξη από το forum του.

Και στο emesene και στο aMSN δεν μου αρεσε η εμφανιση τους........
joe003
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 05:32
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εκτύπωση

Re: Καλύτερος αντικαταστάτης του MSN

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 07 Φεβ 2010, 03:18

Αλλαξε θεμα! :mrgreen:
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: Καλύτερος αντικαταστάτης του MSN

Δημοσίευσηαπό Apopas » 07 Φεβ 2010, 04:18

Απ' ό,τι φαίνεται το chameleon δεν είναι πλέον ενεργό :(
Παλιά που το χρησιμοποιούσα δούλευε ωραία, αλλά πλέον δεν έχω amsn και δεν ήξερα ότι δεν θα δούλευε. Κρίμα, ήταν καλή λύση.

Επεξεργασία: Τζίφος! Εγκατέστησα τον amsn και δοκίμασα το chameleon με τρεις διαφορετικές εκδόσεις του tile. Την 0.8.2, 0.7.8 και 0.7.2 χωρίς αποτέλεσμα. Αντέγραψα και το φάκελο του tile μέσα στο chameleon, όπως έλεγε, έκανα και κάποιες άλλες δοκιμές αλλά τπτ :(

Το μόνο που βοηθάει κάπως και λειτουργεί είναι το desktop-integration plugin. Δεν κάνει τπτ σπουδαίο, απλά όταν θες να διαλέξεις για να στείλεις κάποιο αρχείο μέσα από τον amsn, το παράθυρο με τους φακέλους που σου ανοίγει είναι KDE (ή Gnome ανάλογα).
Και το SkinColor αλλάζει, απλά, το χρώμα του skin.


Δεύτερη επεξεργασία: Σύμφωνα με την ιταλική wikipedia:
έγραψε:Plugin που δεν υποστηρίζεται πλέον

* ήταν μια επέκταση που αλλάζει την εμφάνιση και την αίσθηση του aMSN. Ο χρήστης, για παράδειγμα, θα μπορούσε να επιλέξετε να εμφανίζεται aMSN στυλ GTK + ή το Qt, αντί Tk. Αυτό το plugin δεν υποστηρίζεται πλέον με την έλευση της Tcl / Tk 8.5, το οποίο ενσωματώνει τις λειτουργίες της «προσομοίωση» του περιβάλλοντός σας.


Άρα κακώς σας έβαλα σε μπελάδες. Τώρα πως με το καινούριο Tcl/Tκ, ο amsn έχει ενσωματωμένο περιβάλλον αλλά συνεχίζει να φαίνεται έτσι δεν ξέρω... :problem:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Apopas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1912
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 00:52
Τοποθεσία: Σούνιο
IRC: Apopas
Εκτύπωση

Re: Καλύτερος αντικαταστάτης του MSN

Δημοσίευσηαπό Babis_ECE » 07 Φεβ 2010, 11:08

joe003 έγραψε:Και στο emesene και στο aMSN δεν μου αρεσε η εμφανιση τους........


Αν είναι θέμα εμφάνισης πάσο..! Αν και όντως μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάποιο Theme..
http://forum.emesene.org/index.php/board,10.0.html
Apple MacBook Pro 13.3" Intel i5 2.3GHz (Early 2011)
Άβαταρ μέλους
Babis_ECE
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 832
Εγγραφή: 10 Ιουν 2008, 20:09
Τοποθεσία: Behind the Decks
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Εφαρμογές για Internet