Συντονιστής: the_eye

Tuxer έγραψε:πατησα κατω που μου λεει " Εμφανιση 18 τεχνικων στοιχειων " και μου εβγαλε οτι θα δειτε στο ss , οποτε πειτε μου πιο να κατεβασω .
sudo apt-get install skype

Tuxer έγραψε:εκανα οσα μου ειπες περασα και το GDebi package Installer το ετρεξα μεσω αυτου , αλλα τπτ Δεν ανταποκρινεται καν το εικονιδιο για να τρεξει .

fkol k4 έγραψε:Tuxer έγραψε:εκανα οσα μου ειπες περασα και το GDebi package Installer το ετρεξα μεσω αυτου , αλλα τπτ Δεν ανταποκρινεται καν το εικονιδιο για να τρεξει .
Δεν χρησιμοποιώ skype, οπότε δεν εχω ιδέα γιατί δεν δουλεύει.
Η τυπική troubleshooting διαδικασία όμως όταν δεν λειτουργεί σωστά ή καθόλου ένα πρόγραμμα, είναι η εξής:Επίσης, στην ενότητα των οδηγών (σύνδεσμος που γράφει " Οδηγοί - How to - Tutorials" στο πάνω μέρος του φόρουμ), υπάρχουν κάποιοι οδηγοί για το skype, μπορείς να δεις αν κάποιος έχει κάτι σχετικό με αυτό που αντιμετωπίζεις
- προσπαθούμε να τρέξουμε το πρόγραμμα από το τερματικό
- βλέπουμε τι σφάλμα γράφει στο τερματικό, το αντιγράφουμε και το γκουγκλάρουμε. Πιθανότατα κάποιος θα το έχει συναντήσει και λύσει πριν από εμάς

Tuxer έγραψε:
δεν ειμαι κ τοσο γνωστης τερματικου για να σας πω για το σφαλμα της εφαρμογης σε τι οφειλεται .
Παντως στην 12.04 που ειχα εκει skype ετρεχε κανονικα δεν ειχα καποιο θεματακι .



ZAXARIS έγραψε:Δες εδώ http://osarena.net/logismiko/applicatio ... i-4-3.html

