Συντονιστής: the_eye




rallos200 έγραψε:καλησπερα..χρησιμοποιω mozila και εχω ενα προβλημα με το youtube.ολα τα βιντεο τα δειχνει ροζ.. και μετα βγαζει κατι για adobe ενω εχω την τελευταια εκδοση και λεει να κανω reload την σελιδα...και μετα παλι ροζ.. οποιαδηποτε βοηθεια ευπροσδεκτη..ευχαρηστωωω


valantis8 έγραψε:Τον ff 4 ποτε θα τον λαβουμε; εχετε καμια ενημερωση;


akounadis έγραψε:Καλημέρα σας
Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι όταν μπαίνω στο zoo.gr μου αναφέρει ότι ολοκληρώθηκε η σύνδεση αλλά αντικρίζω ένα λευκό τοπίο, χωρίς κανένα μήνυμα, μια λευκή σελίδα. Μέχρι στιγμής μόνο σ' αυτή την σελίδα συμβαίνει.
Ευχαριστώ για κάθε βοήθεια εκ των προτέρων.
...+ δεν παίζουν τα βίντεο στο youtube
...Τελικά έκανα απεγκατάσταση του firefox, καθάρισα τα πάντα διέγραψα και τον .mozilla και τον ξανά εγκατέστησα.
Τώρα είναι μια χαρά.
Δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς έγινε

ALdaperan έγραψε:akounadis έγραψε:Καλημέρα σας
Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι όταν μπαίνω στο zoo.gr μου αναφέρει ότι ολοκληρώθηκε η σύνδεση αλλά αντικρίζω ένα λευκό τοπίο, χωρίς κανένα μήνυμα, μια λευκή σελίδα. Μέχρι στιγμής μόνο σ' αυτή την σελίδα συμβαίνει.
Ευχαριστώ για κάθε βοήθεια εκ των προτέρων.
...+ δεν παίζουν τα βίντεο στο youtube
...Τελικά έκανα απεγκατάσταση του firefox, καθάρισα τα πάντα διέγραψα και τον .mozilla και τον ξανά εγκατέστησα.
Τώρα είναι μια χαρά.
Δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς έγινε
δε χρειαζοταν απεγκατασταση αλλά απλή διαγραφή της cache , ιστορικου κλπ . Δες εδω : viewtopic.php?f=5&t=17020
