ραδιο στον mozilla

...browsers, email, downloads, torrents, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)

Συντονιστής: the_eye

Re: ραδιο στον mozilla

Δημοσίευσηαπό konnn » 27 Νοέμ 2010, 12:37

Off topic:
Η .10 έχρεται με εγκατεστήμένα codecs που δημιουργούν πρόβληματα, στην .04, όπως αυτά που συζητάμε
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Desktop : Ubuntu 16.04 64bit
a Intel Core i3 CPU 530 2.93GHz ‖ RAM 3824 MiB ‖ Intel DH55HC -
b nVidia Device [10de:1040] (rev a1)
c eth0: Intel 82578DC Gigabit Network Connection
3 Notebook : Ubuntu 16.04 64 bit
a Intel Core i3-2365M CPU @ 1.40GHz ‖ RAM 3854 MiB ‖ LENOVO 20197
b Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics Controller
c 5 wlan0: Intel Centrino Wireless-N 2230 ⋮ eth0: Realtek RTL8101E/RTL8102E

Αυτόματη υπογραφή.
Άβαταρ μέλους
konnn
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 3568
Εγγραφή: 12 Ιούλ 2010, 17:54
Τοποθεσία: Καλαμάτα
Launchpad: konnn
Εκτύπωση

Re: ραδιο στον mozilla

Δημοσίευσηαπό xaris2335 » 27 Νοέμ 2010, 12:38

δοκίμασε να βάλεις τους codecs
Αν πάλι δεν δουλεύει δοκίμασε να σβήσεις το φάκελο .mozilla

ΠΡΟΣΕΞΕ ΟΜΩΣ ΑΜΑ ΤΟΝ ΣΒΗΣΕΙΣ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ TA BOOKMARKS ΣΤΟ FIREFOX.
ΚΡΑΤΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ.!!

Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: | Προγραμματισμός:
Αγγλικά: καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS (32bit) ΕΛ σε Intel core 2 quad core Q9300
Προδιαγραφές ⇛INTEL CORE 2 QUAD CORE Q9300 2.50 GHZ LGA|WESTERN DIGITAL 750GB SATA2|ASUS 2GB DDR3 1333MHZ|GIGABYTE|ASUS EN9800GTX/HTDP 512MB PCI-E|Quickcam logitech E2500|Optiarc DVD RW AD-7173A

Κανάλι για Λίνουξ και όχι μόνο :lol: Διανομές Λίνουξ :lol:Συμβατότητα περιφ/κών με ubuntu :lol:
Άβαταρ μέλους
xaris2335
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1962
Εγγραφή: 10 Οκτ 2008, 16:16
Εκτύπωση

Re: ραδιο στον mozilla

Δημοσίευσηαπό stelkabi » 27 Νοέμ 2010, 13:41

konnn έγραψε:Δεν δοκιμάζεις την κάθετη λύση του chromium να δούμε και εκεί τι γίνεται??Είναι και γρηγορότερος , έχει και κάποια addons αλλά όχι σαν την αλεπού.

Στο e-radio.gr η "μπάρα " του player εμφανίζεται κενή Πιστεύω ότι μου λείπει κάτι αλλά δεν ξέρω τι...........
1 Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Μέτριος
2 Ubuntu 11.10 oneiric 32bit (el_GR.UTF-8), Ubuntu 3.0.0-15-generic, Ubuntu 2.6.38-13-generic, Ubuntu 2.6.32-32-generic, Windows XP Professional, Ubuntu 2.6.31-14-generic (on /dev/sdb5)
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 2012 MiB ‖ Gigabyte EP31-DS3L
4 ATI Cedar PRO [Radeon HD 5450] [1002:68f9]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 01)
stelkabi
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 200
Εγγραφή: 19 Μάιος 2010, 11:29
Εκτύπωση

Re: ραδιο στον mozilla

Δημοσίευσηαπό Γιώργος Φιωτάκης » 27 Νοέμ 2010, 18:44

Εξακολουθώ να έχω την απορία που είχα και πριν.. γιατί και κυρίως πως έχεις την πρόσθετη λειτουργία windows media player;
Αφού δεν υπάρχει στο linux windows media player, στο ΑΜΟ δεν υπάρχει καν έκδοση της πρόσθετης λειτουργίας για linux...στην ουσία έχεις βάλει μια πρόσθετη λειτουργία που δεν υποστηρίζει το σύστημα σου και που οδηγεί τον περιηγητή στο να καλέσει ένα πρόγραμμα το οποίο δεν υπάρχει για να αναπαράγει συγκεκριμένους τύπους αρχείων.
Πιθανότατα αυτό σου δημιουργεί το πρόβλημα, απενεργοποίησε την προσωρινά (καλό θα ήταν να απενεργοποιήσεις και το compatible totem για το windows media player αφού έχεις βάλει ήδη το vlc) και πιστεύω ότι έτσι θα παίξει.
Σε περίπτωση που δεν το έχεις καταλάβει, έχεις βάλει 3 πρόσθετες λειτουργίες για την αναπαραγωγή του ίδιου περιεχόμενου... πάλι καλά που σου φορτώνει και τις σελίδες ακόμα.

Το silverlight δεν έχει σχέση τουλάχιστον με τις σελίδες που αναφέρεις και προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν θα έχει σχέση και με καμιά σελίδα στο εγγύς μέλλον. :)


Off topic:
Καλό είναι να προσέχουμε τι πρόσθετα/πρόσθετες λειτουργίες βάζουμε στον Firefox. Όσο πιο πολλά πράγματα φορτώνουμε χωρίς να ξέρουμε καν τι κάνουν, τόσο πιο πολλές πιθανότητες υπάρχουν τελικά να δημιουργήσουμε ακόμη περισσότερα προβλήματα.
Επίσης, το έχω πει κι άλλες φορές, θα το πω ακόμη μια: η διαγραφή του κατάλογου .mozilla ΔΕΝ λύνει κανένα πρόβλημα, απλά κουκουλώνει προβλήματα και σαν πρακτική θα πρέπει να αποφεύγεται.
Πρόβλημα με τον Mozilla Firefox; Μαζί με την αναφορά του προβλήματος, δημοσιεύστε και τις πληροφορίες του about:support και του about:plugins μέσα σε code tag!
Άβαταρ μέλους
Γιώργος Φιωτάκης
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 612
Εγγραφή: 19 Δεκ 2008, 11:49
Εκτύπωση

Re: ραδιο στον mozilla

Δημοσίευσηαπό stelkabi » 27 Νοέμ 2010, 19:32

Γιώργος Φιωτάκης έγραψε:Εξακολουθώ να έχω την απορία που είχα και πριν.. γιατί και κυρίως πως έχεις την πρόσθετη λειτουργία windows media player;
Αφού δεν υπάρχει στο linux windows media player, στο ΑΜΟ δεν υπάρχει καν έκδοση της πρόσθετης λειτουργίας για linux...στην ουσία έχεις βάλει μια πρόσθετη λειτουργία που δεν υποστηρίζει το σύστημα σου και που οδηγεί τον περιηγητή στο να καλέσει ένα πρόγραμμα το οποίο δεν υπάρχει για να αναπαράγει συγκεκριμένους τύπους αρχείων.
Πιθανότατα αυτό σου δημιουργεί το πρόβλημα, απενεργοποίησε την προσωρινά (καλό θα ήταν να απενεργοποιήσεις και το compatible totem για το windows media player αφού έχεις βάλει ήδη το vlc) και πιστεύω ότι έτσι θα παίξει.
Σε περίπτωση που δεν το έχεις καταλάβει, έχεις βάλει 3 πρόσθετες λειτουργίες για την αναπαραγωγή του ίδιου περιεχόμενου... πάλι καλά που σου φορτώνει και τις σελίδες ακό
Καλησπέρα φίλε έκανα τα εξής:
ενεργοποίησα το media playerconnectivity
Πρόσθετα ενεργά έχω τα:
real player 9
shockwave flash
silverlight plugin
vlc multimedia plugin
Σίγουρα τώρα υπάρχει βελτίωση γιατί:
α. Εμφανίστηκε η "μπάρα" του plaayer αλλά όταν αν θες να ακούσεις μουσική πρέπει να πατήσεις ένα σηματάκι που έχει σαν ταινία και μετά παίζει μέσω του vlc
β. Από την άλλη όμως έστω και με αυτό τον τρόπο δεν μπορώ να ακούσω το σύνολο των σταθμών όπως γινόταν με τα "παράθυρα"

Το silverlight δεν έχει σχέση τουλάχιστον με τις σελίδες που αναφέρεις και προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν θα έχει σχέση και με καμιά σελίδα στο εγγύς μέλλον. :)


Off topic:
Καλό είναι να προσέχουμε τι πρόσθετα/πρόσθετες λειτουργίες βάζουμε στον Firefox. Όσο πιο πολλά πράγματα φορτώνουμε χωρίς να ξέρουμε καν τι κάνουν, τόσο πιο πολλές πιθανότητες υπάρχουν τελικά να δημιουργήσουμε ακόμη περισσότερα προβλήματα.
Επίσης, το έχω πει κι άλλες φορές, θα το πω ακόμη μια: η διαγραφή του κατάλογου .mozilla ΔΕΝ λύνει κανένα πρόβλημα, απλά κουκουλώνει προβλήματα και σαν πρακτική θα πρέπει να αποφεύγεται.
1 Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Μέτριος
2 Ubuntu 11.10 oneiric 32bit (el_GR.UTF-8), Ubuntu 3.0.0-15-generic, Ubuntu 2.6.38-13-generic, Ubuntu 2.6.32-32-generic, Windows XP Professional, Ubuntu 2.6.31-14-generic (on /dev/sdb5)
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 2012 MiB ‖ Gigabyte EP31-DS3L
4 ATI Cedar PRO [Radeon HD 5450] [1002:68f9]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 01)
stelkabi
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 200
Εγγραφή: 19 Μάιος 2010, 11:29
Εκτύπωση

Re: ραδιο στον mozilla

Δημοσίευσηαπό Γιώργος Φιωτάκης » 27 Νοέμ 2010, 21:30

stelkabi έγραψε:
Καλησπέρα φίλε έκανα τα εξής:
ενεργοποίησα το media playerconnectivity
Πρόσθετα ενεργά έχω τα:
real player 9
shockwave flash
silverlight plugin
vlc multimedia plugin
Σίγουρα τώρα υπάρχει βελτίωση γιατί:
α. Εμφανίστηκε η "μπάρα" του plaayer αλλά όταν αν θες να ακούσεις μουσική πρέπει να πατήσεις ένα σηματάκι που έχει σαν ταινία και μετά παίζει μέσω του vlc
β. Από την άλλη όμως έστω και με αυτό τον τρόπο δεν μπορώ να ακούσω το σύνολο των σταθμών όπως γινόταν με τα "παράθυρα"


Α)
Aυτό το σηματάκι που λες, είναι του mediaplayer connectivity. ΔΕΝ το χρειάζεσαι αφού έχεις το vlc totem plugin.
Στην ουσία αυτό που κάνει το πρόσθετο είναι να καλεί το vlc ( ή κάποια άλλη εξωτερική εφαρμογή) για να αναπαράγει περιεχόμενο πολυμέσων.
Δουλεύει δηλαδή κανονικά αλλά εσύ προφανώς δεν θέλεις να δουλεύει έτσι. Δεν θα έπρεπε να το είχες βάλει καν πριν διαβάσεις τι δουλειά κάνει και πως.
Γι' αυτό είπα ότι πρέπει να προσέχουμε τι πρόσθετα/πρόσθετες λειτουργίες βάζουμε στον Firefox, είδικα όταν δεν ξέρουμε τι κάνουν.
Απενεργοποίησε/απεγκατάστησε το media player connectivity.


B)
Έχεις σίγουρα εγκαταστήσει τα codecs όλα; mp3 ας πούμε ακούς κανονικά;


Γ)
Δες λίγο στο φόρουμ πως να φτιάξεις την υπογραφή σου.
Είναι πολύ σημαντικό να αναφέρεις το επίπεδο των γνώσεων σου για να μπορούν άλλα μέλη να σου δώσουν βοήθεια.
Το να σου δίνουν γενικά οδηγίες που δεν μπορείς να κατανοήσεις δεν σε βοηθάει και συνήθως θεωρούμε μερικές γνώσεις, που ίσως εσύ δεν έχεις ακόμα, δεδομένες - πράγμα που μπορεί να σε μπερδέψει στην αρχή.
Πρόβλημα με τον Mozilla Firefox; Μαζί με την αναφορά του προβλήματος, δημοσιεύστε και τις πληροφορίες του about:support και του about:plugins μέσα σε code tag!
Άβαταρ μέλους
Γιώργος Φιωτάκης
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 612
Εγγραφή: 19 Δεκ 2008, 11:49
Εκτύπωση

Re: ραδιο στον mozilla

Δημοσίευσηαπό Γιώργος Φιωτάκης » 27 Νοέμ 2010, 21:43

Και κάτι που παρατήρησα μόλις τώρα, γιατί έχεις το real player 9; φαντάζομαι ότι έχεις εγκαταστήσει τα codec και το ubuntu γενικότερα πρόσφατα. Κανονικά θα έπρεπε να έχεις το real player 10.
Είναι πολύ σημαντικό να έχεις πάντα ενημερωμένες εκδόσεις των πρόσθετων σου, πέρα από τα κενά ασφαλείας που ίσως διορθώνουν, προσφέρουν και καλύτερες επιδόσεις και αρκετές φορές λύνουν διάφορα προβλήματα.
Κάνε μια βόλτα κι απ' τη σελίδα μας για τον έλεγχο έκδοσης πρόσθετων λειτουργιών για να τα ελέγξεις όλα (δυστυχώς προς το παρόν η σελίδα διατίθεται μόνο στα αγγλικά).
Πρόβλημα με τον Mozilla Firefox; Μαζί με την αναφορά του προβλήματος, δημοσιεύστε και τις πληροφορίες του about:support και του about:plugins μέσα σε code tag!
Άβαταρ μέλους
Γιώργος Φιωτάκης
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 612
Εγγραφή: 19 Δεκ 2008, 11:49
Εκτύπωση

Re: ραδιο στον mozilla

Δημοσίευσηαπό stelkabi » 28 Νοέμ 2010, 14:08

Γιώργος Φιωτάκης έγραψε:
stelkabi έγραψε:
Καλησπέρα φίλε έκανα τα εξής:
ενεργοποίησα το media playerconnectivity
Πρόσθετα ενεργά έχω τα:
real player 9
shockwave flash
silverlight plugin
vlc multimedia plugin
Σίγουρα τώρα υπάρχει βελτίωση γιατί:
α. Εμφανίστηκε η "μπάρα" του plaayer αλλά όταν αν θες να ακούσεις μουσική πρέπει να πατήσεις ένα σηματάκι που έχει σαν ταινία και μετά παίζει μέσω του vlc
β. Από την άλλη όμως έστω και με αυτό τον τρόπο δεν μπορώ να ακούσω το σύνολο των σταθμών όπως γινόταν με τα "παράθυρα"


Α)
Aυτό το σηματάκι που λες, είναι του mediaplayer connectivity. ΔΕΝ το χρειάζεσαι αφού έχεις το vlc totem plugin.
Στην ουσία αυτό που κάνει το πρόσθετο είναι να καλεί το vlc ( ή κάποια άλλη εξωτερική εφαρμογή) για να αναπαράγει περιεχόμενο πολυμέσων.
Δουλεύει δηλαδή κανονικά αλλά εσύ προφανώς δεν θέλεις να δουλεύει έτσι. Δεν θα έπρεπε να το είχες βάλει καν πριν διαβάσεις τι δουλειά κάνει και πως.
Γι' αυτό είπα ότι πρέπει να προσέχουμε τι πρόσθετα/πρόσθετες λειτουργίες βάζουμε στον Firefox, είδικα όταν δεν ξέρουμε τι κάνουν.
Απενεργοποίησε/απεγκατάστησε το media player connectivity.


B)
Έχεις σίγουρα εγκαταστήσει τα codecs όλα; mp3 ας πούμε ακούς κανονικά;
Τα τραγουδια που είναι σε mp3 τα ακούω κανονικά


Γ)
Δες λίγο στο φόρουμ πως να φτιάξεις την υπογραφή σου.
Είναι πολύ σημαντικό να αναφέρεις το επίπεδο των γνώσεων σου για να μπορούν άλλα μέλη να σου δώσουν βοήθεια.
Το να σου δίνουν γενικά οδηγίες που δεν μπορείς να κατανοήσεις δεν σε βοηθάει και συνήθως θεωρούμε μερικές γνώσεις, που ίσως εσύ δεν έχεις ακόμα, δεδομένες - πράγμα που μπορεί να σε μπερδέψει στην αρχή.

Την υπογραφή μου πιστεύω ότι την εχω δημιουργήσει σωστά
1 Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Μέτριος
2 Ubuntu 11.10 oneiric 32bit (el_GR.UTF-8), Ubuntu 3.0.0-15-generic, Ubuntu 2.6.38-13-generic, Ubuntu 2.6.32-32-generic, Windows XP Professional, Ubuntu 2.6.31-14-generic (on /dev/sdb5)
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 2012 MiB ‖ Gigabyte EP31-DS3L
4 ATI Cedar PRO [Radeon HD 5450] [1002:68f9]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 01)
stelkabi
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 200
Εγγραφή: 19 Μάιος 2010, 11:29
Εκτύπωση

Re: ραδιο στον mozilla

Δημοσίευσηαπό stelkabi » 28 Νοέμ 2010, 14:15

Γιώργος Φιωτάκης έγραψε:
stelkabi έγραψε:
Καλησπέρα φίλε έκανα τα εξής:
ενεργοποίησα το media playerconnectivity
Πρόσθετα ενεργά έχω τα:
real player 9
shockwave flash
silverlight plugin
vlc multimedia plugin
Σίγουρα τώρα υπάρχει βελτίωση γιατί:
α. Εμφανίστηκε η "μπάρα" του plaayer αλλά όταν αν θες να ακούσεις μουσική πρέπει να πατήσεις ένα σηματάκι που έχει σαν ταινία και μετά παίζει μέσω του vlc
β. Από την άλλη όμως έστω και με αυτό τον τρόπο δεν μπορώ να ακούσω το σύνολο των σταθμών όπως γινόταν με τα "παράθυρα"


Α)
Aυτό το σηματάκι που λες, είναι του mediaplayer connectivity. ΔΕΝ το χρειάζεσαι αφού έχεις το vlc totem plugin.
Στην ουσία αυτό που κάνει το πρόσθετο είναι να καλεί το vlc ( ή κάποια άλλη εξωτερική εφαρμογή) για να αναπαράγει περιεχόμενο πολυμέσων.
Δουλεύει δηλαδή κανονικά αλλά εσύ προφανώς δεν θέλεις να δουλεύει έτσι. Δεν θα έπρεπε να το είχες βάλει καν πριν διαβάσεις τι δουλειά κάνει και πως.
Γι' αυτό είπα ότι πρέπει να προσέχουμε τι πρόσθετα/πρόσθετες λειτουργίες βάζουμε στον Firefox, είδικα όταν δεν ξέρουμε τι κάνουν.
Απενεργοποίησε/απεγκατάστησε το media player connectivity.


B)
Έχεις σίγουρα εγκαταστήσει τα codecs όλα; mp3 ας πούμε ακούς κανονικά;


Γ)
Δες λίγο στο φόρουμ πως να φτιάξεις την υπογραφή σου.
Είναι πολύ σημαντικό να αναφέρεις το επίπεδο των γνώσεων σου για να μπορούν άλλα μέλη να σου δώσουν βοήθεια.
Το να σου δίνουν γενικά οδηγίες που δεν μπορείς να κατανοήσεις δεν σε βοηθάει και συνήθως θεωρούμε μερικές γνώσεις, που ίσως εσύ δεν έχεις ακόμα, δεδομένες - πράγμα που μπορεί να σε μπερδέψει στην αρχή.

Το πρόβλημα μου πρέπει να δημιουργήθηκε μετά από μια αναβάθμιση που έκανα στο ubuntu. Τότε κάτι εγκαταστάθηκε ή αποκαταστάθηκε .Προς το παρόν μπορώ να ακούσω σταθμούς από το e-radio.gr με δύο τρόπους:
α. Με το mediaplayerconnectivity μέσω του vlc
β. Μέσω του xine
ΘΑ'ηθελα να σας ρωτήσω κάτι ακόμη ποια πρόσθετα χρησιμοποιείται εσείς ή απαιτούνται για να ακούτε σταθμούς από το e-radio.g;
Ευχαριστώ πολυ
1 Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Μέτριος
2 Ubuntu 11.10 oneiric 32bit (el_GR.UTF-8), Ubuntu 3.0.0-15-generic, Ubuntu 2.6.38-13-generic, Ubuntu 2.6.32-32-generic, Windows XP Professional, Ubuntu 2.6.31-14-generic (on /dev/sdb5)
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 2012 MiB ‖ Gigabyte EP31-DS3L
4 ATI Cedar PRO [Radeon HD 5450] [1002:68f9]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 01)
stelkabi
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 200
Εγγραφή: 19 Μάιος 2010, 11:29
Εκτύπωση

Re: ραδιο στον mozilla

Δημοσίευσηαπό MakisM1 » 28 Νοέμ 2010, 14:38

Εμενα παιζει σταθμους απο το e-radio μεσω m-player. Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι κλεινω τη σελιδα με το σταθμο που επελεξα και συνεχιζει να παιζει, χωρις να εχω πουθενα controls. Για να το σβησω, πρεπει να κανω kill process απο το System Monitor!Εικόνα
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: Ubuntu 22.04.2 (English) σε HP Pavillion TG01 | Eγκατασταση αναβαθμισμενη απο 20.04
Προδιαγραφές ⇛ Intel i5-1040F @ 2.9 GHz Comet Lake│ RAM 16GB │Καρτα γραφικων: nVidia GTX 1650 Μητρικη: HP 8767
WiFi: rtw_8821ce │ Bluetooth: Not used │ Κάρτα Ήχου: Intel Corporation Comet Lake PCH cAVS│ Αναλυση Οθονης: 3840Χ2160 │ Webcam Logitech C210 USB
Οδηγος για νεοεισερχομενους: http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=2&t=279
Άβαταρ μέλους
MakisM1
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2804
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2009, 11:29
Τοποθεσία: Houston, TX
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Εφαρμογές για Internet