Δεν γράφει ελληνικά ο Chrome

...browsers, email, downloads, torrents, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)

Συντονιστής: the_eye

Δεν γράφει ελληνικά ο Chrome

Δημοσίευσηαπό lefterim » 31 Μάιος 2014, 01:16

Γεια σας,
είμαι αρχάριος στο Ubuntu και θα ήθελα να με βοηθήσετε σε ένα πρόβλημα που έχω με τον Chrome. Δεν μπορώ να γράψω στα ελληνικά μέσα στον browser παρότι γράφω κανονικά ελληνικά σε Libreoffice ή ακόμα και στον Firefox. Δεν μπορώ να σβήσω/απεγκαταστήσω τον Chrome διότι έχω chromebook και δεν μπορώ να κάνω οποιαδήποτε αναβάθμιση σε αυτόν. Επίσης, δεν μπορώ να κάνω zoom και zoom out μέσα στον Chrome για να εστιάσω καλύτερα σε μια σελίδα.
Ευχαριστώ

Ubuntu 14.04
Τελευταία επεξεργασία από lefterim και 31 Μάιος 2014, 01:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
lefterim
babeTUX
babeTUX

Εκτύπωση

Re: Δεν γράφει ελληνικά ο Chrome

Δημοσίευσηαπό matthew » 31 Μάιος 2014, 01:35

Welcome! :wave: Έχεις chromebook & εγκατέστησες & ubuntu; Το έκανες dual boot με Chrome OS & ubuntu; :? Μας μπέρδεψες λίγο τώρα. OppenOffice δεν υπάρχει πλέον, έχουμε το LibreOffice. Δώσε περισσότερα στοιχεία για το σύστημα.
Γνώσεις Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Άβαταρ μέλους
matthew
saintTUX
saintTUX

Εκτύπωση

Δημοσίευσηαπό lefterim » 31 Μάιος 2014, 01:44

Εκ παραδρομής έγραψα openoffice. Libreoffice εχω. Λοιπον, ναι. έχω Chrome OS & ubuntu 14.04 64bit me dual boot. Λειτουγησα χωρίς κανένα πρόβλημα το Chrome στην έκδοση των ubuntu 12.04 κ για λίγες μέρες μετα την αναβάθμιση σε ubuntu 14.04. Εδώ και λίγες μέρες ωστόσο παρυσιαζεται αυτο το προβλημα με τα ελληνικά και με το zoom in κ zoom out
lefterim
babeTUX
babeTUX

Εκτύπωση

Δημοσίευσηαπό matthew » 31 Μάιος 2014, 01:54