Όσον αφορά το κομμάτι της C/C++, θα συνιστούσα ένα τουλάχιστον τμήμα των μαθημάτων να αφιερωθεί στους δείκτες, χαρακτηριστικό της C και των απογόνων της που προσδίδει ιδιαίτερη δυναμική στη γλώσσα. Επίσης σημαντικό πιστεύω είναι να επισημανθούν μερικά πράγματα αναφορικά με template meta-programming. Αυτά τουλάχιστον είναι πράγματα τα οποία συνήθως χρησιμοποιούνται για την επίλυση μη τετριμμένων προβλημάτων. Τέλος, νομίζω ότι οι βρόγχοι ελέγχου και επανάληψης προαπαιτούν μια σύντομη εισαγωγή σε data types.
Nisok έγραψε:
Βέβαια στο μυαλό μου δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολη και η παρακάτω υλοποίηση
1. C (...)
2. C++ (... ) -> Εφαρμογές (από 3 -4 μάθημα)γραμμένες κατευθείαν σε QT καθώς είναι απαραίτητο να διαφοροποιούνται ιδιαίτερα από την C++
3. QT - advanced topics. Εδώ θα υπάρχουν οι μεγάλες διαφοροποιήσεις.
Συμφωνώ ότι έννοιες όπως ο αντικειμενοστραφής προγραμματισμός καθώς και η εξοικείωση με την χρήση κλάσεων μπορεί να παρουσιαστεί παράλληλα με την βιβλιοθήκη QT. Από όσο γνωρίζω, διορθώστε με αν κάνω λάθος, η QT έχει ξανά-υλοποιήσει την string και κάποιο τμήμα της STL. Έτσι παρακολουθώντας κάποιος τα μαθήματα της QT, φαντάζομαι θα μπορεί εύκολα να μεταπηδήσει σε standard C++ κωδικά.
Nisok έγραψε:@greatst
Το θέμα είναι ότι δεν μπορώ να επιμεριστώ όλη την ευθύνη των μαθημάτων μόνος μου. Και επίσης πιστεύω ότι πολλοί μαζί μπορούν να κάνουν καλύτερη δουλειά.
Nisok, αν κρίνεις ότι μπορώ να σε βοηθήσω με κάποιο τρόπο όσον αφορά στα τμήματα 1,2 (δηλαδή C/C++) είμαι διαθέσιμος.






