Μαθήματα C++ / QT - Προεργασία

...περί ασύγχρονων μαθημάτων

Re: Μαθήματα C++ / QT - Προεργασία

Δημοσίευσηαπό Nisok » 02 Ιούλ 2009, 15:57

Ntelispak έγραψε:Στο http://ubuntuforums.org είδα μια πολύ ωραία προσέγγιση στο ζήτημα της εκμάθησης γλωσσών προγραμματισμού και σκέφτηκα να σας την αναφέρω μήπως ενδιαφέρεστε ώστε να εφαρμοστεί και εδώ. Δημιουργούνε νήματα που έχουν ως θέμα προγραμματιστικές προκλήσεις. Αυτές είναι είτε κεντρικά διαχειριζόμενες (δηλαδή η πρόκληση επιλέγεται πάντα από ένα άτομο), είτε αυτοδιαχειριζόμενες (δηλαδή όποιος νικήσει επιλέγει την επόμενη πρόκληση). Οι νικητές καθορίζονται έπειτα από ψηφοφορία, είτε δεν υπάρχουν καθόλου νικητές όταν ο "διαγωνισμός" έχει κεντρική διαχείριση και απλά προχωράνε στην επόμενη πρόκληση. Πρόσεξα διαγωνισμούς για αρχάριους, ενδιάμεσης εμπειρίας αλλά και πιο προχωρημένους (για την ακρίβεια είδα πρόκληση να αναφέρεται ως πρόκληση για αρχάριους που αφορούσε προγραμματισμό με OpenGL με στόχο την κατασκευή πυροτεχνημάτων, η οποία όμως στα μάτια μου φάνηκε προχωρημένη πρόκληση). Σκέφτομαι πως η υλοποίηση της ιδέας τους δεν απαιτεί ιδιαίτερη προετοιμασία και μπορεί να χρησιμοποιηθεί και πιλοτικά για να δούμε τον αριθμό των ενδιαφερομένων και το επίπεδο που κυμαίνονται.


:) Χωρίς να έχω υπ' όψιν μου αυτή την υλοποίηση είχα κάτι τέτοιο στο μυαλό μου, αλλά για μετά τα μαθήματα. Ώστε να υπάρχει μια αναφορά πάνω σε κάτι... Είναι πολύ καλό και πολύ διασκεδαστικό :ugeek: :ugeek:
Άβαταρ μέλους
Nisok
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 2637
Εγγραφή: 25 Ιαν 2009, 15:00
Τοποθεσία: /home
IRC: nisok
Εκτύπωση

Re: Μαθήματα C++ / QT - Προεργασία

Δημοσίευσηαπό Ntelispak » 09 Ιούλ 2009, 23:57

Τις τελευταίες μέρες προσπαθούσα να συμμαζέψω σημειώσεις για τα μαθήματα και το μόνο που κατάφερα είναι μια τρύπα στο νερό. Συνειδητοποίησα, κάτι που θα έπρεπε να είχα δει με την μία, αλλά λόγω του ενθουσιασμού που προέκυψε, επειδή βρήκα μια πρωτοβουλία σαν αυτή στο forum, τυφλώθηκα. Το project είναι εξαιρετικά ευρύ. Αναρωτιέμαι πως είναι εφικτό να προετοιμαστεί κάτι τέτοιο μέσα σε 2 μήνες και με διακοπές να μεσολαβούν για πολλούς; Μήπως να περιορίσουμε λίγο τα ζητήματα; Ξεκίνησα να μαζεύω, υλικό και να κάνω πλάνο για την C που είναι λίγες και μικρές οι βιβλιοθήκες, αλλά δεν μπορώ με τίποτα να το φέρω εις πέρας σε δυο μήνες. Πιστεύω ότι και με καταμερισμό εργασίας και πάλι θα ήταν δύσκολο ή ανέφικτο.

Αν ο στόχος είναι προγραμματισμός GUI, ίσως να μπορούσε να παρουσιαστεί η QT χωρίς ιδιαίτερη μνεία στη C++, και πόσο μάλλον στη C. Από συζητήσεις στο forum βλέπω ότι ήδη πολλοί γνωρίζουν ή και μαθαίνουν C++. Θα μπορούσαν, λοιπόν, τα μαθήματα να απευθύνονται σε αυτούς και να μην υπάρχουν εισαγωγικά κομμάτια στη C++. Μια λίστα με προαπαιτούμενα, θα μπορούσε να κατευθύνει αυτούς που ενδιαφέρονται για το τι τρύπες ίσως πρέπει να βουλώσουν κλπ...
Οδηγείες ΧρήσηςΤutorialsΑναζήτηση
⇛ Linux: noob ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Πολύ Καλά
⇛ Xubuntu 9.04 (Jaunty Jackalope) 64bit
⇛ Intel Core2Duo E6600 (2.4GHZ 4MB) ┃ Asus P5B 965 ┃ 2x1GB DDR2 667MHZ ┃ Radeon X1600P 256MB ┃ MAudio Audiophile 192
Άβαταρ μέλους
Ntelispak
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 19 Ιουν 2009, 20:15
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση Αττικής
Εκτύπωση

Re: Μαθήματα C++ / QT - Προεργασία

Δημοσίευσηαπό Nisok » 10 Ιούλ 2009, 01:08

Φίλε μου μην ανησυχείς... και πάνω από όλα μην χάνεις τον ενθουσιασμό σου!! :) :)
Μέσα στο ΣΚ θα ανεβάσω την πρόταση μου σχετικά με τον καταμερισμό και όποιος θέλει θα αναλαμβάνει κάποιο μέρος να φέρει εις πέρας.

Όλα θα κυλήσουν ωραία και όμορφα! :D
Άβαταρ μέλους
Nisok
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 2637
Εγγραφή: 25 Ιαν 2009, 15:00
Τοποθεσία: /home
IRC: nisok
Εκτύπωση

Re: Μαθήματα C++ / QT - Προεργασία

Δημοσίευσηαπό sokoban4ever » 10 Ιούλ 2009, 02:08

αγάλιο αγάλιο γίνεται η αγουρίδα μέλι...
Επίσης με τον αργό και ασύγχρονο ρυθμό μαθημάτων εδώ στο forum όλα
είναι δυνατά (σχεδόν :P )
:D
Θέλουμε και μπορούμε να έχουμε μια καλύτερη ζωή και όσο θα ζούμε θα προσπαθούμε να την αποκτήσουμε ακόμα και αν πεθάνουμε προσπαθώντας, και αν κάποια στιγμή λιγίσουμε έχουμε το επίπεδο να πούμε κουράστηκα λίγο να ,να ξαποστάσουμε , ώστε να συνεχίσουμε πάλι δυνατοί ξανά.

Μήνυμα με αγάπη και αληλλεγγύη σε όλους τους ανθρώπους από όλους τους λαούς , ιδίως του Ελληνικού.
Άβαταρ μέλους
sokoban4ever
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2331
Εγγραφή: 13 Φεβ 2009, 02:22
Εκτύπωση

Re: Μαθήματα C++ / QT - Προεργασία

Δημοσίευσηαπό RestlessKing » 13 Αύγ 2009, 23:44

+1 και απο μενα για το event. Ελπιζω να πραγματοποιηθεί!
Όταν η δύναμη της αγάπης ξεπεράσει την αγάπη για τη δύναμη τότε ο κόσμος θα γνωρίσει την ειρήνη --- Jimmy Hendrix
Άβαταρ μέλους
RestlessKing
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 04 Αύγ 2009, 14:10
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εκτύπωση

Re: Μαθήματα C++ / QT - Προεργασία

Δημοσίευσηαπό kon_nos » 14 Αύγ 2009, 01:12

Να πάρει ούτε με την python δεν πρόλαβα να ασχοληθώ :( . Καλή επιτυχία παίδες, ελπίζω να σας προλάβω. :thumbup:
Εγκατάσταση των OpenGL headers σε Ubuntu
«Tων πολλών επιδίωξη η Ηδονή, των εκλεκτών η Δόξα, των δ’ επιλέκτων η Αρετή» - Αριστοτέλης
Άβαταρ μέλους
kon_nos
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 382
Εγγραφή: 09 Νοέμ 2008, 01:11
Τοποθεσία: Αθήνα, Νέο Φάληρο
IRC: kon_nos
Εκτύπωση

Re: Μαθήματα C++ / QT - Προεργασία

Δημοσίευσηαπό Nisok » 14 Αύγ 2009, 14:09

Nαι το αμελήσαμε το θεμα .... 17 γυρνάω και ξεκινάμε . Θα ήθελα να δηλώσουν όσοι ενδοιαφέρονται να μπούν στην ομάδα διδασκόντων.
Άβαταρ μέλους
Nisok
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 2637
Εγγραφή: 25 Ιαν 2009, 15:00
Τοποθεσία: /home
IRC: nisok
Εκτύπωση

Re: Μαθήματα C++ / QT - Προεργασία

Δημοσίευσηαπό Luke » 14 Αύγ 2009, 18:41

Nisok έγραψε:17 γυρνάω και ξεκινάμε .

Θα πρότεινα, αν είναι δυνατόν, να ξεκινούσαν τα μαθήματα αφού ολοκληρωθούν αυτά της Python για να όσους θέλουν να παρακολουθήσουν και τα 2 courses. ;)
1 Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό προς Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Καλά
2 Λειτουργικά → Ubuntu 10.04 lucid 64bit (en_US.utf8), Windows 7
3 Προδιαγραφές → Intel Core i5-2500 CPU @ 3.30GHz ‖ RAM 7916 MiB ‖ MSI H67MA-E35 (MS-7680) - MSI MS-7680
4 Κάρτες γραφικών: Intel Sandy Bridge Integrated Graphics Controller [8086:0102] (rev 09)
5 Δίκτυα: eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 06)
Άβαταρ μέλους
Luke
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 91
Εγγραφή: 23 Μάιος 2009, 21:31
Εκτύπωση

Re: Μαθήματα C++ / QT - Προεργασία

Δημοσίευσηαπό Nisok » 15 Αύγ 2009, 10:14

Όχι εννοούσα την οργάνωση των μαθημάτων.

Επαλαμβάνω την ανοιχτή πρόσκληση για τους διδάσκοντες.

Όποιος ενδιαφέρεται ας δηλώσει την συμμετοχή του.

Άβαταρ μέλους
Nisok
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 2637
Εγγραφή: 25 Ιαν 2009, 15:00
Τοποθεσία: /home
IRC: nisok
Εκτύπωση

Re: Μαθήματα C++ / QT - Προεργασία

Δημοσίευσηαπό Nisok » 16 Αύγ 2009, 19:37

Υπενθυμίζω ότι πρέπει να σχηματιστεί μια ομάδα για να ξεκινήσει το εγχείρημα. 3-4 άτομα είναι αρκετά. Δεν μπορεί να μην υπάρχουν άτομα στο forum που να μην ξέρουν c++...
Κανείς??
Άβαταρ μέλους
Nisok
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 2637
Εγγραφή: 25 Ιαν 2009, 15:00
Τοποθεσία: /home
IRC: nisok
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική Συζήτηση Μαθημάτων - Προτάσεις