save as....

...του ubuntu και έργων ΕΛ/ΛΑΚ (Έργα-Οδηγοί-Προτάσεις)

Συντονιστής: konnn

save as....

Δημοσίευσηαπό valantis » 22 Ιαν 2012, 20:34

mporei na mou pei kapoios otan thelo na soso ena arxeio sto ubuntu 11.10 pos mporo na to pav ston adiamorfoto xoro pou exo ston skliro disko????
valantis
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 22 Ιαν 2012, 20:26
Εκτύπωση

Re: save as....

Δημοσίευσηαπό Epirotes » 22 Ιαν 2012, 20:37


!

Μήνυμα συντονισμού πρός τον/την valantis

Σε παρακαλούμε να διαβάσεις τις οδηγίες προς νεοεισερχόμενους προσεκτικά. Όλες οι δημοσιεύσεις πρέπει να είναι σε λιτά πεζά ελληνικά, δηλ. όχι greeklish (εκτός αν δεν λειτουργούν τα ελληνικά), όχι κεφαλαία (φαίνεται ότι φωνάζεις), όχι ξένη γλώσσα (εκτός αν υπάρχει ανάγκη), όχι χωρίς λόγο πολλά χρώματα, bold, κλπ. Για αυτούς τους λόγους, κάνε τις απαραίτητες αλλαγές στην δημοσίευση σου.

Δεν γίνεται να αποθηκεύσεις κάτι στον αδιαμόρφωτο χώρο. Πρέπει να τον διαμορφώσεις πρώτα σε κάποιο σύστημα αρχείων (ext4, ntfs, fat κλπ).
Οδηγίες για νέα μέλη ---- Οδηγοί - How to - Tutorials
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 16.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 10
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 8 GB ‖ Gigabyte X48-DS4
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Caicos [Radeon HD 6450] [1002:6779]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
Epirotes
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3185
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 00:25
Τοποθεσία: Ιωάννινα, Ήπειρος
Εκτύπωση

Re: save as....

Δημοσίευσηαπό simosx » 22 Ιαν 2012, 23:01

Μπορείς με την εντολή dd να γράψεις σε σημεία μιας κατάτμησης που δεν έχει διαμορφωθεί.
Πρέπει φυσικά να γράψεις κάπου σε ποια σημεία είναι τα αρχεία (για να μπορέσεις να τα ανακτήσεις αργότερα).
Τελευταία επεξεργασία από simosx και 23 Ιαν 2012, 21:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: save as....

Δημοσίευσηαπό medigeek » 23 Ιαν 2012, 20:53

valantis έγραψε:pos mporo na to pav

"να το παβ";
Δεν κατάλαβα τι ακριβώς γυρεύεις, να ανακτήσεις κάποιο αρχείο που διαγράφηκε; προγράμμα για file recovery;
Κύπριος; Κόπιασε στο ubuntu-cy! ┃ Launchpad Debian Github
Οδηγός για νεοεισερχόμενους -- Αρχικές οδηγίες για αρχάριους χρήστες του Ubuntu

1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-21-generic 64bit (en_US.UTF-8, GNOME cinnamon2d), Ubuntu 3.5.0-19-generic, Windows 7
3 Intel Core2 Duo CPU E6550 2.33GHz ‖ RAM 5970 MiB ‖ MSI MS-7235
4 nVidia G73 [GeForce 7300 GT] [10de:0393] {nvidia}
5 eth0: Realtek RTL-8110SC/8169SC Gigabit Ethernet [10ec:8167] (rev 10)
Άβαταρ μέλους
medigeek
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 5023
Εγγραφή: 24 Μάιος 2008, 14:49
Τοποθεσία: Σερβία/Κύπρος
Launchpad: medigeek
IRC: savvas
Εκτύπωση

Re: save as....

Δημοσίευσηαπό clepto » 23 Ιαν 2012, 20:55

@medigeek να μεταφέρει εννοεί...
1 Γνώσεις Linux: Ικανοποιητικό ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Ubuntu 13.04 raring 3.8.0-30-generic 64bit (en_US.UTF-8, Unity ubuntu), Ubuntu 3.8.0-19-generic, Windows 7
3 Intel Core i7-3537U CPU @ 2.00GHz ‖ RAM 3840 MiB ‖ ASUS K56CB
4 Intel 3rd Gen Core processor Graphics Controller [8086:0166] {i915}
5 wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01) ⋮ eth0: Realtek RTL8111/8168 PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 0a)
clepto
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4102
Εγγραφή: 07 Ιαν 2010, 16:27
Τοποθεσία: Πάτρα
Launchpad: christriant
IRC: Clepto
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Ανάπτυξη Λογισμικού / Αλγόριθμοι