Ilias95 έγραψε:xristosGR έγραψε:Ilias95 μήπως ξέρεις κάποια έτοιμη Game Engine; (και τι είναι ακριβώς έτοιμη game engine;)
Ξέρω την Unity αλλά δεν ξέρω αν είναι η κατάλληλη γι' αυτό που θες να κάνεις.
Υπάρχουν και άλλες πολλές απλά όπως σου είπα δεν έχω ασχοληθεί.
Αν γνωρίζει κάποιος ας απαντήσει παρακαλώ.xristosGR έγραψε:Αυτά που μου πρότεινε ο abramis ''κάνουν'' http://bit.ly/11v3QX http://www.blender.org/
Πάλι δεν έχω ιδέα.
Αν γνωρίζει κάποιος ας απαντήσει παρακαλώ.xristosGR έγραψε:Δεν θα χρειαστώ και scripts?
Τι εννοείς; Σίγουρα θα χρειαστεί να γράψεις κώδικα.
Υπάρχει σελίδα με έτοιμα scripts μήπως;xristosGR έγραψε:Υπάρχει η δυνατότητα να βάλω ingame content -πιστεύω πως έτσι λέγεται- δλδ ο παίχτης αν θέλει να μπορεί να αγοράσει με κανονικά χρήματα κάτι στο παιχνίδι;
Προτρέχεις πάααααααρα πολύ. Φτιάξε πρώτα το παιχνίδι και τα υπόλοιπα είναι τα μόνα εύκολα.
Οκ.
Μήπως υπάρχει κάποιο ελληνικό φορουμ ''ειδικό'' στη δημιουργία παιχνιδιών;
έγραψε:@xristosGR
Όπως το θέτεις χρειάζεσαι 3 πράγματα.
1ο:Καλή γνώση του web.
Γιά ξεκίνημα :
http://www.w3schools.com/
2ο:μια καλή ιδέα
3ο:Μια καλή πλατφόρμα υλοποίησης .
Αλλά μέχρι το 2ο και το 3ο έχεις πολύ δρόμο γιαυτό ξεκίνα αμεσως την μελέτη στο 1ο.
Είχα φτιάξει παλιά 2-3 blog και 2-3 forum

Από ιδέες άλλο τίποτα

Πλατφόρμα υλοποίησης εννοείς πρόγραμμα για να φτιάξω το παιχνίδι;

έγραψε:Όταν λες online εννοείς web based ή κάτι σε mmo τύπου WoW? Στην πρώτη περίπτωση θέλεις html 5 και υπάρχουν άπειρα tutorial. Αν θέλεις κάτι για να σε βάλει στο κλίμα δοκίμασε το codeacademy.
Αν θέλεις να κάνεις ανάπτυξη για windows τότε δοκίμασε το xna game studio: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb200104.aspx
Πάντως επειδή το έχω δει πολλάκις το έργο, μην νομίσεις ούτε για μισή στιγμή ότι θα έχεις σε διάστημα ας πούμε ενός χρόνου ένα παιχνίδι. Από τη στιγμή που αρχίζεις τώρα, σε περίπου 1 μήνα θα έχεις καταφέρει να φτιάξεις το πρώτο σου Pong και σε κάνα δίμηνο το πρώτο σου Tetris αν αφιερώνεις τουλάχιστον 2-3 ώρες την ημέρα σε αυτό το πράγμα. Και σαν να μην φτάνει αυτό, μετά πρέπει να φτιάξεις μια ομάδα για γραφικά, ήχο κτλ κτλ κτλ.
Και όλα αυτά είναι για δισδιάστατα παιχνίδια, οι 3 διαστάσεις είναι πιο περίπλοκες. Δεν ξέρω πως τα πας με γραμμική άλγεβρα και αναλυτική γεωμετρία αλλά κάποια βασικά πράγματα καλό είναι να τα ξέρεις. Ένα πολύ καλό κείμενο πάνω στο θέμα είναι το zed3d
http://www.macs.hw.ac.uk/~sl398//papers/zed3d.pdf
Βέβαια οι σύγχρονες μηχανές (όπως η unity) αυτοματοποιούν πάρα πολλά από αυτά που λέει το κείμενο και δεν χρειάζεται να τα κάνεις, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να ξέρεις τι είναι το διάνυσμα, πως αναπαρίσταται, τι είναι η προβολή, η κάμερα κτλ κτλ κτλ. Τέλος να ξέρεις ότι το πρώτο σου παιχνίδι θα είναι κατά πάσα πιθανότητα χάλια. Αν θέλεις να το βελτιώσεις αυτό, θα σου προτείνω να δεις λίγο το extra credits. Ακόμα και αν δεν ασχοληθείς με develpment τα βίντεο είναι πολύ διασκεδαστικά.
Τύπου drakensang.Τι εννοείς ανάπτυξη για windows;