Ποια γλώσσα προγραμματισμού μου κάνει ;

...του ubuntu και έργων ΕΛ/ΛΑΚ (Έργα-Οδηγοί-Προτάσεις)

Συντονιστής: konnn

Ποια γλώσσα προγραμματισμού μου κάνει ;

Δημοσίευσηαπό aliento » 06 Ιαν 2010, 15:41

Ξέρω άριστη php , έχω ασχοληθεί με c++ αλλά και παλιότερα με VB.
Θέλω μια καλή γλώσσα για να φτιάξω σε γραφικό περιβάλλον linux μια εφαρμογής που θα φτιάχνει ιστοσελίδες.
Δεν έχω ιδέα από που να ξεκινήσω :)
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Σχετικό | Προγραμματισμός: php | Αγγλικά: Άριστα
Ubuntu 10.10 maverick meerkat 32bit

Ubuntu, προφέρεται / ubuntu / , είναι μια ηθική ή ανθρωπιστική φιλοσοφία επικεντρώνεται στην πίστη των ανθρώπων και τις σχέσεις μεταξύ τους. Η λέξη έχει την προέλευσή της στις γλώσσες Μπαντού της Νότιας Αφρικής. Το Ubuntu θεωρείται ως μια κλασσική έννοια της Αφρικής
aliento
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: 19 Αύγ 2009, 13:07
Εκτύπωση

Re: Ποια γλώσσα προγραμματισμού μου κάνει ;

Δημοσίευσηαπό Dimitris » 06 Ιαν 2010, 15:56

Κανόνας του αντίχειρα: 'Οταν δε ξέρεις ποια γλώσσα προγραμματισμού είναι η καταλληλότερη, τότε χρησιμοποίησε python.
Άβαταρ μέλους
Dimitris
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1357
Εγγραφή: 13 Μάιος 2008, 13:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εκτύπωση

Re: Ποια γλώσσα προγραμματισμού μου κάνει ;

Δημοσίευσηαπό aliento » 06 Ιαν 2010, 16:11

Θέλει πολύ διάβασμα θα ασχοληθώ τελικά άλλη φορά. Thanks anyway :)
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Σχετικό | Προγραμματισμός: php | Αγγλικά: Άριστα
Ubuntu 10.10 maverick meerkat 32bit

Ubuntu, προφέρεται / ubuntu / , είναι μια ηθική ή ανθρωπιστική φιλοσοφία επικεντρώνεται στην πίστη των ανθρώπων και τις σχέσεις μεταξύ τους. Η λέξη έχει την προέλευσή της στις γλώσσες Μπαντού της Νότιας Αφρικής. Το Ubuntu θεωρείται ως μια κλασσική έννοια της Αφρικής
aliento
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: 19 Αύγ 2009, 13:07
Εκτύπωση

Re: Ποια γλώσσα προγραμματισμού μου κάνει ;

Δημοσίευσηαπό OSRipper » 25 Μαρ 2010, 00:38

Αφού έχεις ασχοληθεί με C++ τότε χρησιμοποίησε αυτήν είναι καλή για τον σκοπό που την θέλεις.Βάλε NetBeans IDE και Qt και μπορείς να γράψεις όποια εφαρμογή θέλεις με γραφικό περιβάλλον κιόλας.

Οποιαδήποτε απορία εδώ ήμαστε. ;) ;)
Rip The System...
Άβαταρ μέλους
OSRipper
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 20 Μαρ 2010, 05:04
Εκτύπωση

Re: Ποια γλώσσα προγραμματισμού μου κάνει ;

Δημοσίευσηαπό xaris2335 » 25 Μαρ 2010, 07:33

Η Basic είναι προ εγκατεστημένη στο ubuntu αν όχι πως μπορώ να την εγκαταστήσω :?:
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: | Προγραμματισμός:
Αγγλικά: καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS (32bit) ΕΛ σε Intel core 2 quad core Q9300
Προδιαγραφές ⇛INTEL CORE 2 QUAD CORE Q9300 2.50 GHZ LGA|WESTERN DIGITAL 750GB SATA2|ASUS 2GB DDR3 1333MHZ|GIGABYTE|ASUS EN9800GTX/HTDP 512MB PCI-E|Quickcam logitech E2500|Optiarc DVD RW AD-7173A

Κανάλι για Λίνουξ και όχι μόνο :lol: Διανομές Λίνουξ :lol:Συμβατότητα περιφ/κών με ubuntu :lol:
Άβαταρ μέλους
xaris2335
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1962
Εγγραφή: 10 Οκτ 2008, 16:16
Εκτύπωση

Re: Ποια γλώσσα προγραμματισμού μου κάνει ;

Δημοσίευσηαπό logari81 » 25 Μαρ 2010, 16:24

Η basic δεν ειναι γλωσσα προγραμματισμου. Ειναι κατι που προσποιείται ότι ειναι γλωσσα προγραμματισμου :) . Αν θελεις να ασχοληθεις με linux μην ασχολείσαι με basic. Αν θες να ασχοληθεις με basic μην ασχολείσαι με linux.
http://opensourceecology.org/


Λειτουργικό: Ubuntu 10.04 lucid 64-bitΠροδιαγραφές: 4x Intel Core i5 CPU M 450 2.40GHz ‖ RAM 3696 MiB ‖ Lenovo KL3 - LENOVO IdeaPad Y560
Κάρτα γραφικών: ATI Device [1002:68c0]Ασύρματο: wlan0: Atheros Inc. AR928X Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002a] (rev 01)
logari81
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6074
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 10:40
Εκτύπωση

Re: Ποια γλώσσα προγραμματισμού μου κάνει ;

Δημοσίευσηαπό the_eye » 25 Μαρ 2010, 18:36

Αν θες κάτι που μοιάζει με visual basic για linux δες το gambas2. Είναι και καλύτερο από VB6.
Όσο λιγότερο κλειστό λογισμικό έχεις, τόσα λιγότερα προβλήματα.
1 Γνώσεις ⇛ Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι PHP, MySQL ┃ Αγγλικά: Καλά
2 Ubuntu 24.04.2
3 Intel Core i5-6500 CPU @ 3.20GHz ‖ RAM 7836 MiB ‖ Gigabyte B150M-HD3 DDR3-CF - Gigabyte B150M-HD3 DDR3
4 Intel HD Graphics 530 [8086:1912] {i915}
5 enp1s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 15)
Άβαταρ μέλους
the_eye
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 11724
Εγγραφή: 16 Μαρ 2010, 17:19
Launchpad: ntoulasd
IRC: the_eye_
Εκτύπωση

Re: Ποια γλώσσα προγραμματισμού μου κάνει ;

Δημοσίευσηαπό xaris2335 » 25 Μαρ 2010, 18:57

απλά έχω γνώσειw προγραμματισμού πάνω στην basic,cobol pascal, ποια γλώσσα μου προτείνεται να μάθω ?
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: | Προγραμματισμός:
Αγγλικά: καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS (32bit) ΕΛ σε Intel core 2 quad core Q9300
Προδιαγραφές ⇛INTEL CORE 2 QUAD CORE Q9300 2.50 GHZ LGA|WESTERN DIGITAL 750GB SATA2|ASUS 2GB DDR3 1333MHZ|GIGABYTE|ASUS EN9800GTX/HTDP 512MB PCI-E|Quickcam logitech E2500|Optiarc DVD RW AD-7173A

Κανάλι για Λίνουξ και όχι μόνο :lol: Διανομές Λίνουξ :lol:Συμβατότητα περιφ/κών με ubuntu :lol:
Άβαταρ μέλους
xaris2335
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1962
Εγγραφή: 10 Οκτ 2008, 16:16
Εκτύπωση

Re: Ποια γλώσσα προγραμματισμού μου κάνει ;

Δημοσίευσηαπό xaris2335 » 25 Μαρ 2010, 18:57

xaris2335 έγραψε:απλά έχω γνώσεις προγραμματισμού πάνω στην basic,cobol pascal, ποια γλώσσα μου προτείνεται να μάθω ?
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: | Προγραμματισμός:
Αγγλικά: καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS (32bit) ΕΛ σε Intel core 2 quad core Q9300
Προδιαγραφές ⇛INTEL CORE 2 QUAD CORE Q9300 2.50 GHZ LGA|WESTERN DIGITAL 750GB SATA2|ASUS 2GB DDR3 1333MHZ|GIGABYTE|ASUS EN9800GTX/HTDP 512MB PCI-E|Quickcam logitech E2500|Optiarc DVD RW AD-7173A

Κανάλι για Λίνουξ και όχι μόνο :lol: Διανομές Λίνουξ :lol:Συμβατότητα περιφ/κών με ubuntu :lol:
Άβαταρ μέλους
xaris2335
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1962
Εγγραφή: 10 Οκτ 2008, 16:16
Εκτύπωση

Re: Ποια γλώσσα προγραμματισμού μου κάνει ;

Δημοσίευσηαπό Dimitris » 25 Μαρ 2010, 19:31

Όπως είπα και παραπάνω εγώ συνιστώ python. Δοκιμάσε κάτι διαφορετικό. Η python είναι interpreted, dynamic typing με πάρα πολλές δυνατότητες και βιβλιοθήκες. Οι εναλλακτικές είναι πάρα πολλές: ruby (υπάρχει εισαγωγή στη ruby στο περιοδικό ubuntistas), perl, κ.α. Διαφορετικά C/C++ είναι all-time-classic. Κάτι τελείως διαφορετικό είναι οι lisp και haskell (κάποτε θα μάθω μια απ'αυτές).
Άβαταρ μέλους
Dimitris
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1357
Εγγραφή: 13 Μάιος 2008, 13:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εκτύπωση

Επόμενο

Επιστροφή στο Ανάπτυξη Λογισμικού / Αλγόριθμοι