Linus Torvalds: To Gnome 3 είναι παρανοϊκό

...χαλαρή κουβεντούλα, γενικός σχολιασμός, φιλοσοφικές συζητήσεις, meeting point / γνωριμία

Συντονιστής: konnn

Linus Torvalds: To Gnome 3 είναι παρανοϊκό

Δημοσίευσηαπό Dimitrios.gr » 10 Οκτ 2011, 17:43

Το μεγάλο αφεντικό του Linux, ο κύριος Λίνους Τόρβαλντς φαίνεται ορκισμένος εχθρός του νέου περιβάλλοντος GNOME 3. Αρκεί μόνο να σας αναφέρουμε αυτά που έγραψε στο google plus του ως σχόλιο σε κάποιον developer του kernel που παραπονιόταν για την μεταφορά στον kernel 3. Διαβάστε λοιπόν τι είπε ο κ. Linus:

Δεν έχει να κάνει με προβλήματα rendering του gnome 3 (για να το γυρίσει σε Fallback mode, όπως του είπε ο Cyrill Gorcunov λίγο νωρίτερα) (αν και αντιμετωπίζω και τέτοια), αλλά έχει να κάνει με την εμπειρία του χρήστη που προσφέρει το Gnome3, όπου ακόμα και χωρίς προβλήματα rendering είναι απαράδεκτη.

Γιατί δεν μπορώ να έχω ‘συντομεύσεις’ στην επιφάνεια εργασίας μου; Γιατί δεν μπορώ να έχω λειτουργικότητα; Ταλαντευόμενα παράθυρα; Γιατί κανένας λογικός άνθρωπος δεν νομίζει πως είναι καλή ιδέα το «Πάνε στο τρελό-mode-μενού ‘Δραστηριότητες’ » ;

Ήμουν πολύ εκνευρισμένος όταν άκουσα πως οι gnome developers αποφάσισαν ότι ήταν «πολύ περίπλοκο» για τον χρήστη να ανακαθορίσει το που θα κάνει κλικ. Προφανώς, στο Gnome3, οι developers αποφάσισαν ότι είναι «πολύ περίπλοκο» το να δουλεύεις στο desktop σου, και συνεπώς αποφάσισαν να το κάνουν αληθινά ενοχλητικό.

Ορίστε ένα παράδειγμα «της παράνοιας»: έστω ότι θέλεις να ανοίξεις ένα καινούριο παράθυρο τερματικού. Οπότε πηγαίνεις στο μενού «Δραστηριότητες» και πατάς στο εικονίδιο του τερματικού, το οποίο είναι ένα ακόμα μέρος του desktop σου (αλλά γιατί δεν μπορώ απλά να το έχω στην επιφάνεια εργασίας μου(;) σε αντίθεση με το να το έχω στο παράλογο mode «Δραστηριότητες»;). Τι θα συμβεί; Τίποτα. Σου φέρνει ξανά μπροστά σου το ήδη υπάρχων παράθυρο τερματικού (αντί να ανοίξει καινούριο).

Αυτό είναι τρελή βλακεία. Τώρα χρειάζεται να χρησιμοποιώ τον συνδυασμό Shift-Control-N στο ήδη ανοιχτό τερματικό μου, με σκοπό να ανοίξω ένα καινούριο. Μα ναι, αυτό είναι πράγματι βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη. Σίγουρα.

Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν κι άλλα να αναφέρει κανείς, αλλά αυτό είναι μόνο ένα απλό παράδειγμα της συμπεριφοράς «κοιτάω τον εαυτό μου και δεν με νοιάζει τι συμβαίνει γύρω μου» του Gnome3. Σοβαρά, ρωτάω συνεχώς τους άλλους developers σχετικά με το τι πιστεύουν σχετικά για το Gnome3, και όλοι μου λένε πως είναι τρελό.

Για την ώρα χρησιμοποιώ Xfce. Νομίζω πως είναι ένα επίπεδο πιο κάτω από το Gnome2, αλλά σίγουρα ένα τεράστιο βήμα πιο πάνω από το Gnome3. Πραγματικά.

Κατά την γνώμη μου, βρίσκω αρκετά καυστικό και ειρωνικό τον κ. Torvalds σχετικά με το Gnome 3. Όμως, επειδή ο σκοπός του άρθρου μας δεν είναι να θάψει το Gnome 3, αλλά να σας παρουσιάσει τις απόψεις του Linux Torvalds, ας θυμηθούμε τις δηλώσεις του ίδιου ανθρώπου πίσω στο 2005 σχετικά με την αγάπη του προς το KDE:

Προσωπικά αυτό που κάνω είναι να ενθαρρύνω τον κόσμο να χρησιμοποιεί KDE. Αυτό που λένε ότι «οι χρήστες είναι χαζοί και μπερδεύονται όταν τους δώσεις πολλές λειτουργίες» είναι άρρωστη νοοτροπία που έχει το Gnome. Αν νομίζετε ότι οι χρήστες είναι χαζοί, τότε μόνο χαζοί θα το χρησιμοποιήσουν. Δεν χρησιμοποιώ το Gnome επειδή πασχίζει για να είναι απλό, άλλωστε έχει περάσει καιρός όπου δεν κάνει αυτό που χρειάζομαι. Παρακαλώ, απλά πείτε στον κόσμο να χρησιμοποιεί το KDE.

Επειδή εδώ στο OSArena.net μας αρέσει να κάνουμε σωστή δουλειά, επιτρέψτε μου να επεκτείνω το ρεπορτάζ για να αποκτήσετε μια σφαιρική εικόνα για τις ιδιοσυγκρασίες του Linus. Διαβάστε λοιπόν τι είπε το 2009 μετά το release του KDE 4.0 :

Συνήθιζα να ήμουν χρήστης KDE. Μετά σκέφτηκα ότι το KDE 4.0 ήταν τόσο καταστροφικό, όπου επέστρεψα πίσω στο GNOME. Μισώ το γεγονός ότι το δεξί μου κλικ δεν κάνει αυτό που θέλω να κάνει. Αλλά το όλο θέμα με το «διαλύστε τα πάντα» είναι αρκετά επίπονο για τους χρήστες, οι οποίοι στην τελική θα δοκιμάσουν κάτι άλλο. Κατανοώ φυσικά τους λόγους της κυκλοφορίας του KDE 4.0, αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι η μεταφορά έγινε με άσχημο τρόπο. Από την άλλη πλευρά μπορεί ίσως να αποδειχθεί σωστή επιλογή στο τέλος, και ποιος ξέρει, ίσως να επιστρέψω στο KDE, αλλά υποπτεύομαι ότι δεν είμαι το μόνο άτομο που έχασαν με την αναβάθμιση του KDE 4.0.

Εν ολίγοις, η πορεία του αφεντικού του Λίνουξ μέχρι τώρα φαίνεται να ήταν κάπως έτσι:
Gnome 2 (2001) > KDE 3 (2005) > Gnome 2 (2009) > Xfce (2011)

Κρίνοντας από τα λεγόμενα, καταλήγω στο συμπέρασμα ότι ο Linus, σαν πατέρας του Linux, έχει μια δική του πιο ιδιαίτερη αγάπη στο λειτουργικό, γεγονός που τον κάνει να αναζητάει πάντα κάτι καλύτερο -συνεπώς δύσκολα ικανοποιείται. Είναι όμως έτσι; Ή μήπως έχει να κάνει με την αιώνια διαμάχη των Gnome vs KDE vs Xfce;



Εσείς ποιο περιβάλλον χρησιμοποιείτε; Συμφωνείτε με την άποψη του Linus περί του Gnome 3;
Πηγή
http://osarena.net/2011/08/linus-torval ... noiko.html
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Μέτριο
Λειτουργικό ⇛ Linux x32
Προδιαγραφές ⇛ AMD FX 8350 │4GB │ Audio Realtek ALC889│ TFT 19"
Κάρτα Γραφικών ⇛ NVIDIA gtx 650 TI BOOST

-------------------------------------------------------------------------------------------
Η Εξουσία που αποκτήθηκε παράνομα,ποτέ δεν χρησιμοποιείται για το καλό των ανθρώπων (Τάκιτος)
Όσο ποιο σάπιο είναι ένα κράτος τόσο πληθύνονται οι νόμοι. (Τάκιτος)
πᾶ­σά τε ἐ­πι­στή­μη χω­ρι­ζο­μέ­νη δι­και­ο­σύ­νης καὶ τῆς ἄλ­λης ἀ­ρε­τῆς πα­νουρ­γί­α, οὐ σο­φί­α φα­ί­νε­ται .(Πλάτων)
Dimitrios.gr
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 880
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2011, 19:17
Εκτύπωση

Re: Linus Torvalds: To Gnome 3 είναι παρανοϊκό

Δημοσίευσηαπό clepto » 10 Οκτ 2011, 17:45

νομιζω υπαρχει ηδη το θεμα
1 Γνώσεις Linux: Ικανοποιητικό ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Ubuntu 13.04 raring 3.8.0-30-generic 64bit (en_US.UTF-8, Unity ubuntu), Ubuntu 3.8.0-19-generic, Windows 7
3 Intel Core i7-3537U CPU @ 2.00GHz ‖ RAM 3840 MiB ‖ ASUS K56CB
4 Intel 3rd Gen Core processor Graphics Controller [8086:0166] {i915}
5 wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01) ⋮ eth0: Realtek RTL8111/8168 PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 0a)
clepto
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4102
Εγγραφή: 07 Ιαν 2010, 16:27
Τοποθεσία: Πάτρα
Launchpad: christriant
IRC: Clepto
Εκτύπωση

Re: Linus Torvalds: To Gnome 3 είναι παρανοϊκό

Δημοσίευσηαπό Dimitrios.gr » 10 Οκτ 2011, 17:47

clepto έγραψε:νομιζω υπαρχει ηδη το θεμα

στα θέματα δεν μου το εβγαλε!!!
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Μέτριο
Λειτουργικό ⇛ Linux x32
Προδιαγραφές ⇛ AMD FX 8350 │4GB │ Audio Realtek ALC889│ TFT 19"
Κάρτα Γραφικών ⇛ NVIDIA gtx 650 TI BOOST

-------------------------------------------------------------------------------------------
Η Εξουσία που αποκτήθηκε παράνομα,ποτέ δεν χρησιμοποιείται για το καλό των ανθρώπων (Τάκιτος)
Όσο ποιο σάπιο είναι ένα κράτος τόσο πληθύνονται οι νόμοι. (Τάκιτος)
πᾶ­σά τε ἐ­πι­στή­μη χω­ρι­ζο­μέ­νη δι­και­ο­σύ­νης καὶ τῆς ἄλ­λης ἀ­ρε­τῆς πα­νουρ­γί­α, οὐ σο­φί­α φα­ί­νε­ται .(Πλάτων)
Dimitrios.gr
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 880
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2011, 19:17
Εκτύπωση

Re: Linus Torvalds: To Gnome 3 είναι παρανοϊκό

Δημοσίευσηαπό clepto » 10 Οκτ 2011, 17:49

πρέπει αν είναι το ίδιο θέμα viewtopic.php?f=14&t=20168&p=208300&hilit=Linux+torvalds#p208300
1 Γνώσεις Linux: Ικανοποιητικό ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Ubuntu 13.04 raring 3.8.0-30-generic 64bit (en_US.UTF-8, Unity ubuntu), Ubuntu 3.8.0-19-generic, Windows 7
3 Intel Core i7-3537U CPU @ 2.00GHz ‖ RAM 3840 MiB ‖ ASUS K56CB
4 Intel 3rd Gen Core processor Graphics Controller [8086:0166] {i915}
5 wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01) ⋮ eth0: Realtek RTL8111/8168 PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 0a)
clepto
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4102
Εγγραφή: 07 Ιαν 2010, 16:27
Τοποθεσία: Πάτρα
Launchpad: christriant
IRC: Clepto
Εκτύπωση

Re: Linus Torvalds: To Gnome 3 είναι παρανοϊκό

Δημοσίευσηαπό Dimitrios.gr » 10 Οκτ 2011, 17:53

clepto έγραψε:πρέπει αν είναι το ίδιο θέμα https://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.p ... ds#p208300

μεταφρασμένο στα ελληνικά εδώ :(
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Μέτριο
Λειτουργικό ⇛ Linux x32
Προδιαγραφές ⇛ AMD FX 8350 │4GB │ Audio Realtek ALC889│ TFT 19"
Κάρτα Γραφικών ⇛ NVIDIA gtx 650 TI BOOST

-------------------------------------------------------------------------------------------
Η Εξουσία που αποκτήθηκε παράνομα,ποτέ δεν χρησιμοποιείται για το καλό των ανθρώπων (Τάκιτος)
Όσο ποιο σάπιο είναι ένα κράτος τόσο πληθύνονται οι νόμοι. (Τάκιτος)
πᾶ­σά τε ἐ­πι­στή­μη χω­ρι­ζο­μέ­νη δι­και­ο­σύ­νης καὶ τῆς ἄλ­λης ἀ­ρε­τῆς πα­νουρ­γί­α, οὐ σο­φί­α φα­ί­νε­ται .(Πλάτων)
Dimitrios.gr
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 880
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2011, 19:17
Εκτύπωση

Re: Linus Torvalds: To Gnome 3 είναι παρανοϊκό

Δημοσίευσηαπό Dimitrios.gr » 10 Οκτ 2011, 17:58

πάντως προσωπικά συμφωνώ με τον Linus Torvalds :thumbup:
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Μέτριο
Λειτουργικό ⇛ Linux x32
Προδιαγραφές ⇛ AMD FX 8350 │4GB │ Audio Realtek ALC889│ TFT 19"
Κάρτα Γραφικών ⇛ NVIDIA gtx 650 TI BOOST

-------------------------------------------------------------------------------------------
Η Εξουσία που αποκτήθηκε παράνομα,ποτέ δεν χρησιμοποιείται για το καλό των ανθρώπων (Τάκιτος)
Όσο ποιο σάπιο είναι ένα κράτος τόσο πληθύνονται οι νόμοι. (Τάκιτος)
πᾶ­σά τε ἐ­πι­στή­μη χω­ρι­ζο­μέ­νη δι­και­ο­σύ­νης καὶ τῆς ἄλ­λης ἀ­ρε­τῆς πα­νουρ­γί­α, οὐ σο­φί­α φα­ί­νε­ται .(Πλάτων)
Dimitrios.gr
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 880
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2011, 19:17
Εκτύπωση

Re: Linus Torvalds: To Gnome 3 είναι παρανοϊκό

Δημοσίευσηαπό UnKnown96 » 12 Οκτ 2011, 16:33

Δεν θέλω να δόσω την εντίπωση πως έχω κάτι με την GNU αλλά όσα λέει για το Gnome 3 έχει δίκιο.
Το Gnome 3 είναι ένα μάυρο χάλι και τώρα θα το δούμε και με Unity! Η μία βλακία πάνω στην άλλη... Έλεος!
Τα υπόλοιπα γραφικά περιβάλοντα μιά χαρά εξελίσοντε, εγώ προσωπικά μου αρέσουν πάρα πολύ τα XFCE και LXDE.
Συγκεκριμένα σταμάτησα να δουλεύω με KDE γιατί ήταν πολύ βαρύ και με ενευρίαζε λίγο η λογική ότι όλα είναι Widgets...
Μετα πήγα με XFCE και σταμάτησα και με αυτό διότι πολλά πράγματα που έχει είναι από το Gnome... Παρόλα αυτά είναι αρκετά ωραίο...
Μετά πήγα LXDE και έμεινα άφωνος! Τα πάντα έτσι όπως θα έπρεπε να είναι! Απλά, εύκολα, όμορφα, γρήγορα...
Αυτή τη στιγμή δεν έχω κανένα από τα 4 εγκατεστημένο, είμαι με Openbox πιραγμένο όσο δεν πάει γιατί ήθελα να κάνω κάποια στιγμή αυτό το πείραμα:
Να πάρω ένα Window Manager και να τον ρυθμίσω τόσο πολύ που θα είναι σε θέση να με βοηθάει να κάνω την δουλειά όσο εύκολα θα έκανε και ένα Desktop Enviroment. Όπως και να έχει, είναι τυχαίο που το αγαπημένο μου Desktop Enviroment έχει προεπιλεγμένο τον αγαπημένο μου Window Manager; Δεν νομίζω. :D
Άβαταρ μέλους
UnKnown96
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 370
Εγγραφή: 08 Ιουν 2010, 15:23
Τοποθεσία: Ρόδος
Εκτύπωση

Re: Linus Torvalds: To Gnome 3 είναι παρανοϊκό

Δημοσίευσηαπό clepto » 12 Οκτ 2011, 16:36

το gnome shell Και το unity για μένα είναι πολύ καλά, ειδικά το gnome shell..ήταν μια αλλαγή που χρειαζόταν...
ο καθένας έχει την άποψη του
1 Γνώσεις Linux: Ικανοποιητικό ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Ubuntu 13.04 raring 3.8.0-30-generic 64bit (en_US.UTF-8, Unity ubuntu), Ubuntu 3.8.0-19-generic, Windows 7
3 Intel Core i7-3537U CPU @ 2.00GHz ‖ RAM 3840 MiB ‖ ASUS K56CB
4 Intel 3rd Gen Core processor Graphics Controller [8086:0166] {i915}
5 wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01) ⋮ eth0: Realtek RTL8111/8168 PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 0a)
clepto
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4102
Εγγραφή: 07 Ιαν 2010, 16:27
Τοποθεσία: Πάτρα
Launchpad: christriant
IRC: Clepto
Εκτύπωση

Re: Linus Torvalds: To Gnome 3 είναι παρανοϊκό

Δημοσίευσηαπό lucinos » 13 Οκτ 2011, 10:00

Η προσωπική μου άποψη είναι ότι θα έχουμε τρεις βασικούς παίκτες πλέον
KDE. Gnome, Xfce.
Το KDE και το Gnome τραβάνε τον δρόμο τους προς το καλύτερο ή το χειρότερο αλλά δεν φαίνεται ότι θα υπάρξει επιστροφή.
Όσοι θέλουν ένα πιο "κλασσικό" περιβάλλον και να κρατήσουν τις παλιές καλές ιδιότητες καθώς και καλούδια όπως τα ταλαντευόμενα παράθυρα κλπ αλλά και την παλιά καλή οικονομία πόρων θα πάνε στο Xfce. Η οικονομία πόρων δεν είναι χρήσιμη μόνο στα παλιά μηχανήματα. Όταν κάνεις σοβαρή δουλειά ακόμα και αν έχεις 4 γίγα μνήμη δεν θέλεις το 1 να φύγει με το καλημέρα για το γραφικό περιβάλλον. Από την άλλη δεν αμφιβάλω ότι το KDE και το Gnome-shell (και το unity) θα έχουν τούς οπαδούς τους το καθένα.
Το Xfce πιστεύω θα ομορφύνει και θα βελτιωθεί πολύ και θα ενωθεί πολύ στενότερα με το compiz (το οποίο εξακολουθεί να είναι παρά τα χρονάκια του εντυπωσιακότατο) έτσι και αλλιώς εξάλλου το compiz τρέχει μια χαρά σε Xfce.
Spoiler: show
Γνώσεις → Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Μέτριος
Λειτουργικό → Ubuntu 11.04 natty 64-bit (el_GR.UTF-8)
Προδιαγραφές → CPU: 4x Intel Core i5 CPU 750 2.67GHz ‖ RAM 3953 MiB ‖ ASRock P55DE3
Κάρτες γραφικών: nVidia G92 [GeForce GTS 250] ⎨10de:0615⎬ (rev a2)
Δίκτυα: eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller ⎨10ec:8168⎬ (rev 03)
Άβαταρ μέλους
lucinos
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 828
Εγγραφή: 12 Δεκ 2010, 22:04
Εκτύπωση

Re: Linus Torvalds: To Gnome 3 είναι παρανοϊκό

Δημοσίευσηαπό Th P » 14 Οκτ 2011, 10:21

Dimitrios.gr έγραψε:Εσείς ποιο περιβάλλον χρησιμοποιείτε; Συμφωνείτε με την άποψη του Linus περί του Gnome 3;


Καλημέρα στην κοινότητα

Κατά την ταπεινή μου γνώμη ως απλού χρήστη το παραπάνω ερώτημα δεν μπορεί να απαντηθεί με ένα απλό ναι ή όχι.
Το ελεύθερο λογισμικό έχει κάνει πάρα πολύ δρόμο με θεαματικά αποτελέσματα τα οποία βασίζονται στην ελευθερία και τον πλουραλισμό.
Σήμερα υπάρχουν ~300 διανομές και καμιά 10ριά περιβάλλοντα εργασίας που δίνουν στον απλό χρήστη την ευκαιρία να έχει έναν σχεδόν άπειρο συνδυασμό επιλογών.
Ποιός είναι ο καλύτερος συνδυασμός;
Φυσικά αυτός που ταιριάζει στις απαιτήσεις, την φιλοσοφία, το υλικό και τα γούστα του κάθε χρήστη ξεχωριστά.

Για μένα ο πλουραλισμός αυτός συμβάλλει στην ανάπτυξη του ελεύθερου λογισμικού,
ενώ αντίθετα η γκρίνια είναι ανούσια και λειτουργεί σαν χειρόφρενο.

Παρατηρώ τελευταία αρκετή γκρίνια και για το unity και για το Gnome 3 που αντικειμενικά βρίσκονται στα σπάργανα και δεν γνωρίζουμε ακόμα πως θα εξελιχθούν.
Είναι τελείως διαφορετικό να πω την γνώμη μου ως απλός χρήστης για ότι μου αρέσει - δεν μου αρέσει, δίνοντας και μία ιδέα στους προγραμματιστές για την αποδοχή - χρηστικότητα του έργου τους,
από το να γκρινιάζω με ανούσιους χαρακτηρισμούς ακόμα και αν είμαι ο πατέρας του Linux
(πόσο μάλλον εγώ που σαν απλός χρήστης δεν έχω συμβάλλει καθόλου στην ανάπτυξη, αλλά χρησιμοποιώ αυτά που οι άλλοι δημιούργησαν).

Προσωπικά δεν μου αρέσει ούτε το unity ούτε το gnome 3 ούτε το kde (το κάθε ένα για διαφορετικούς λόγους), όσο και αν προσπάθησα και προσπαθώ να τα χρησιμοποιήσω.
Τώρα χρησιμοποιώ κλασσικό gnome στο laptop και openbox στο netbook και η επόμενη διανομή που θα χρησιμοποιήσω μάλλον θα είναι η 12.04 με xfce + compiz + awn.

Χαίρομαι όμως για την ύπαρξη και την ανάπτυξη αυτών που δεν μου αρέσουν, είμαι περίεργος να δω πως θα εξελιχθούν
και ίσως κάποτε να βρεθώ και στην ευχάριστη θέση να τα χρησιμοποιήσω, επειδή θα καλύπτουν τις ανάγκες και τις απαιτήσεις μου.

Φιλικά
Θανάσης Π.
Σταθερή είναι η διανομή που προσπαθείς ανεπιτυχώς να κρασσάρεις
Linux: Low┃Προγραμματισμός: No┃Αγγλικά: Good
Είμαι αναλφάβητος, ανιστόρητος και άξιος της μοίρας μου
Άβαταρ μέλους
Th P
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: 02 Μάιος 2009, 10:46
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
IRC: ThP1
Εκτύπωση

Επόμενο

Επιστροφή στο Περί ανέμων