Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ

...χαλαρή κουβεντούλα, γενικός σχολιασμός, φιλοσοφικές συζητήσεις, meeting point / γνωριμία

Συντονιστής: konnn

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ

Δημοσίευσηαπό M.Jackson » 03 Απρ 2011, 20:43

Πρώτη μου επαφή με το προγραμματισμό και συγκεκριμένα με την Visual Basic, τρελάθηκα διάβαζα τρελά για τον προγραμματισμό μέχρι που μια μέρα προσπαθούσα να μάθω την C++... κάπου σε ένα άρθρο διάβασα την λέξη LINUX. Αναρωτήθηκα τη ήταν αυτό και ευτυχώς έκανα τον κόπο να αναζητήσω την λέξη στο Google, πρώτο αποτέλεσμα ήταν φωτογραφία με τον πιγκουίνο!! Μετά από ένα μικρό flash-back θυμήθηκα την εικόνα στο presentation του σχολείου όπου ο καθηγητής μας έδειχνε logos διάφορων λειτουργικών συστημάτων. Σε συνδυασμό με την όρεξη μου για εκμάθηση τον Η/Υ αλλά και για τον προγραμματισμό το έψαξα περισσότερο κατέληξα να κάνω εγκατάσταση το Ubuntu και έτρεξα από αυτό πρώτη φορά λειτουργικό σύστημα LINUX.
Τελευταία επεξεργασία από M.Jackson και 13 Νοέμ 2011, 23:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
M.Jackson
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1053
Εγγραφή: 28 Μάιος 2010, 19:06
Εκτύπωση

Re: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ

Δημοσίευσηαπό nickkefi » 03 Απρ 2011, 21:33

Εγώ κρατάω τη λέξη «αποτοξίνωση»· πραγματικά έτσι ένιωθα κι εγώ τους πρώτους μήνες!
Όλο ubuntu, ubuntu... Δοκιμάστε και καμιά άλλη διανομή...
Άβαταρ μέλους
nickkefi
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 370
Εγγραφή: 12 Οκτ 2008, 20:42
Τοποθεσία: Αθήνα / Γιάννενα
Εκτύπωση

Re: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ

Δημοσίευσηαπό Qdata » 03 Απρ 2011, 22:28

Πολύ ωραία! :thumbup: Και εγώ κάπως έτσι ξεκίνησα και προχώρησα.Ακόμα έχω το video με την πρώτη μου εκκίνηση σε Linux Ubuntu. Θυμάμαι, εκείνη την ημέρα που πριν κάνω εκκίνηση από ubuntu να έχω την απορία "Και αν δεν ξέρω πως θα το κλείσω;Που να πατήσω για απενεργοποίηση;".Το είχα στο μυαλό μου αλλιώς, ως ένα τελείως διαφορετικό σύστημα από τα Windows.
Παρόλα αυτά και στα windows είχα ρίξει διάβασμα γιατί άρχισα από απορίες σαν "Τι είναι τα windows;" και στη συνέχεια για το Μητρώο το τερματικό τον προγραμματισμό.Στη Visual Basic από προγραμματισμό.

Πλέον δεν αλλάζω με τίποτα το Linux και εγώ χαρούμενος,περήφανος που είμαι έστω χρήστης Linux.
Ξέρω πως το επέλεξα εγώ!
Linux User: #530165
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 11.04 32bit σε Intel(R) Atom(TM) CPU N270 @ 1.60GHz
(Notebook) Προδιαγραφές ⇛ 2x Intel(R) Atom(TM) CPU N270 @ 1.60GHz │ 1016MB │ HDA-Intel - HDA Intel -- USB-Audio - USB AUDIO│ 1024x600 pixels
Νέος στο Linux?Οδηγοί - How to - Tutorials
Qdata
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1875
Εγγραφή: 18 Ιουν 2010, 19:40
Τοποθεσία: Σέρρες
IRC: dimos
Εκτύπωση

Re: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ

Δημοσίευσηαπό Star_Light » 06 Απρ 2011, 01:54

Εγω απο φετος τον Δεκεμβριο ξεκινησα ... μεσα απο wubi και μετα εκανα κανονικη εγκατασταση!!! Εχω dual boot αλλα μονο για τον πατερα μου. ΕΓω χρησιμοποιω μονο λινουξ πλεον... Τα windows δεν μου αρεσαν γιατι ειναι βαρυ λειτουργικο συστημα με αρκετες περιττες εφαρμογες.... Και μονο το γεγονος οτι πρεπει να κατεβασεις ξεχωριστα προγραμματα και λογισμικο για να δεις τα μηχανικα σου μερη ενω απο το λινουξ σου παρεχονται μεσα απο τα εικονικα συστηματα αρχειων procfs κτλπ με μερικες εντολες τα λεει ολα νομιζω.....

Εχω να καταγγειλω (οχι πως θα με ακουσουν) τους καθηγητες ορισμενων σχολων ακομη και πανεπιστημιακων στον κλαδο της ΠΛηροφορικης που δουλευουν σε WIndows , απαραδεκτο. Γινοταν κατα κορον και στην δικη μου σχολη....ΠΛηροφορικη εισαι ρε φιλε... οχι οικονομικο. Παροτρυνε τους φοιτητες να ασχοληθουν με το λινουξ!!!!
Γνώσεις ⇛ Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Δέν θέλω μεροκάματο , θέλω C και κακο θάνατο! ┃ Αγγλικά: Lower
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 σε Dual Boot με Windows 7
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @3.07Ghz (64bit)
RAM : Kingston 2GB
HDD : Coreshare 500GB
Κάρτα Γραφικών : Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller(rev 18) (prog-if 00 [VGA controller]) [8086:0042]
Star_Light
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2787
Εγγραφή: 01 Μάιος 2010, 21:07
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: Star_Light
Εκτύπωση

Re: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ

Δημοσίευσηαπό dimitris100 » 16 Δεκ 2011, 01:37

χαχα!
την πρώτη φορά που έβαλα λίνουξ, είχα αγοράσεις το suse 6.0, (δηλαδή , παλιάαααα!). Ήθελα να πειραματιστώ.... Λοιπόν, το εγκατέστησα, κι άρχισα να περιδιαβαίνω τα μενου.... δεν καταλάβαινα σχεδόν τίποτα.... Οπότε, μιλάω με έναν συνάδελφο στη δουλειά και του λέω ότι δεν καταλαβαίνω χριστό και αν μπορούσε ο αδερφός του να με βοηθήσει - (ο αδερφός ήταν πληροφορικάριος και δούλευε λινουξ(για το χόμπυ του, απ' ότι κατάλαβα). Την επόμενη μέρα, στη δουλειά...
- Μίλησα με το αδερφό μου.... του είπα αυτά που μου είπες....
- Και......;
-Μου είπε να βάλεις πάλι Windows.....
Κι έτσι, τα άφησα και τα ξανάπιασα 4 χρόνια τώρα....
dimitris100
1 Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: 'Οχι ┃ Αγγλικά:Προχωρημένος
2 ΚUbuntu 11.10 oneiric 64bit (en_US.UTF-8),
3 Intel Core i5 CPU M 520 2.40GHz ‖ RAM 3698 MiB ‖ LENOVO MoutCook - LENOVO INVALID
4 Intel Core Processor Integrated Graphics Controller [8086:0046] (rev 02) ⋮ nVidia GT218 [GeForce 310M] [10de:0a70] (rev a2)
5 eth0: Atheros AR8131 Gigabit Ethernet [1969:1063] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002b] (rev 01)
dimitris100
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 24 Δεκ 2008, 22:02
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Περί ανέμων