από evul » 15 Δεκ 2011, 12:31
Προσπαθώ να συντάξω ένα βιογραφικό στα Αγγλικά και έχω κάποιοες αμφιβολίες στη μετάφραση. Δεν είμαι σίγουρος ποιά είναι η επίσημη λέξη για το λύκειο( high school ή lyceum) και για το απολυτήριο(diploma ή degree). Θέλω δηλαδή την φράση απολυτήριο λυκείου. Επίσης θέλω να γράψω οτι τελείωσα με αριστείο/βραβείο. Η φράση Awarded for excellence in studies είναι κατάλληλη? Να σημειώσω οτι πρόκειται να σταλεί στη Γερμανία(αν αυτό κάνει διαφορά). Τόσους μεταφραστές έχουμε ρε παιδιά...βάλτε ένα χεράκι!
Γνώσεις ⇛ Linux:Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 σε Acer Timeline 5820T
Προδιαγραφές ⇛ Intel i3 2.26GHz │ RAM 3GB │ Intel HD Graphics │ Broadcom 4357 │ LCD 15.6"