Ασυρματη συνδεση ιντερνετ με φλασακι στο εξωτερικο,απορια!

...χαλαρή κουβεντούλα, γενικός σχολιασμός, φιλοσοφικές συζητήσεις, meeting point / γνωριμία

Συντονιστής: konnn

Ασυρματη συνδεση ιντερνετ με φλασακι στο εξωτερικο,απορια!

Δημοσίευσηαπό Blacknight » 22 Φεβ 2012, 16:10

Καλησπερα παιδια θα παω Γερμανια για δουλειά και σκέφτομαι να κανω εκει μια συνδεση ιντερνετ ασύρματη με φλασακι! Εχω 2 απορίες:
α) Θα πρεπει να τους πω οτι χρησιμοποιώ Ubuntu για να μου δώσουν καποιο συγκεκριμένο φλασακι;
β)Αν δεν το αναγνωρίζει τι μπορω να κανω για να το φτιάξω (λιγο αόριστη η ερωτηση,αλλα δεν εχω αλλο μέσω για να επικοινωνώ με το φορουμ εκείνες τις μερες,αν εχω πρόβλημα)
Ευχαριστω πολυ!
1 Γνώσεις → Linux: Αρχάριος ┃Προγραμματισμός: Καθόλου ┃Αγγλικά: Αρχάριος
2 Λειτουργικά → Ubuntu 12.04 Lts32bit(/dev/sda1), Bodhi linux 1.2
3 Προδιαγραφές → Intel Core2 Duo CPU T8100 2.10GHz ‖ RAM 2012 MiB ‖ Quanta 30D2 - HP Pavilion dv6700 Notebook PC
4 Κάρτες γραφικών: nVidia G86 [GeForce 8400M GS] [10de:0427]
5 Δίκτυα: eth0: Realtek RTL8101E/RTL8102E PCI Express Fast Ethernet controller [10ec:8136]
Άβαταρ μέλους
Blacknight
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 285
Εγγραφή: 11 Μάιος 2011, 17:52
Τοποθεσία: Λάρισα
Εκτύπωση

Re: Ασυρματη συνδεση ιντερνετ με φλασακι στο εξωτερικο,απορι

Δημοσίευσηαπό Learner » 22 Φεβ 2012, 16:27

Blacknight έγραψε:Καλησπερα παιδια θα παω Γερμανια για δουλειά και σκέφτομαι να κανω εκει μια συνδεση ιντερνετ ασύρματη με φλασακι! Εχω 2 απορίες:
α) Θα πρεπει να τους πω οτι χρησιμοποιώ Ubuntu για να μου δώσουν καποιο συγκεκριμένο φλασακι;
β)Αν δεν το αναγνωρίζει τι μπορω να κανω για να το φτιάξω (λιγο αόριστη η ερωτηση,αλλα δεν εχω αλλο μέσω για να επικοινωνώ με το φορουμ εκείνες τις μερες,αν εχω πρόβλημα)
Ευχαριστω πολυ!


α) Δεν νομίζω πως υπάρχουν ειδικά φλασάκια για ubuntu. Παρά ταύτα μπορείς να τους αναφέρεις πως θα χρησιμοποιήσεις linux και αν το φλασάκι θα έχει πρόβλημα συμβατότητας.
β)Μπορείς να επικοινωνήσεις από internet cafe (αν έχει κάποιο εκεί κοντά σου βέβαια).

Στην θέση σου , θα αποθήκευα κάπου (usb) , όσα πιο πολλά βρω ,σχετικά με προβλήματα ασύρματης σύνδεσης . Και από εδώ (Forum) και από άλλες πηγές, έτσι ώστε αν αντιμετωπίσω πρόβλημα να κοιτάω τις λύσεις και να τις δοκιμάζω.
About Me
NickTux@GitHub

Spoiler: show
1. Ubuntu 18.04 LTS
2. Intel Core i3 CPU M 380 2.53GHz ‖ RAM 6GB ‖ Acer Aspire 5733
3. Intel Integrated Graphics [8086:0046] {i915}
4. wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01)
Άβαταρ μέλους
Learner
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 9766
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2010, 21:24
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: nicktux
IRC: NickTux
Εκτύπωση

Re: Ασυρματη συνδεση ιντερνετ με φλασακι στο εξωτερικο,απορι

Δημοσίευσηαπό Blacknight » 22 Φεβ 2012, 17:06

Ευχαριστω πολυ! Μακαρι να μην συναντήσω πρόβλημα!
1 Γνώσεις → Linux: Αρχάριος ┃Προγραμματισμός: Καθόλου ┃Αγγλικά: Αρχάριος
2 Λειτουργικά → Ubuntu 12.04 Lts32bit(/dev/sda1), Bodhi linux 1.2
3 Προδιαγραφές → Intel Core2 Duo CPU T8100 2.10GHz ‖ RAM 2012 MiB ‖ Quanta 30D2 - HP Pavilion dv6700 Notebook PC
4 Κάρτες γραφικών: nVidia G86 [GeForce 8400M GS] [10de:0427]
5 Δίκτυα: eth0: Realtek RTL8101E/RTL8102E PCI Express Fast Ethernet controller [10ec:8136]
Άβαταρ μέλους
Blacknight
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 285
Εγγραφή: 11 Μάιος 2011, 17:52
Τοποθεσία: Λάρισα
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Περί ανέμων