Blacknight έγραψε:Καλησπερα παιδια θα παω Γερμανια για δουλειά και σκέφτομαι να κανω εκει μια συνδεση ιντερνετ ασύρματη με φλασακι! Εχω 2 απορίες:
α) Θα πρεπει να τους πω οτι χρησιμοποιώ Ubuntu για να μου δώσουν καποιο συγκεκριμένο φλασακι;
β)Αν δεν το αναγνωρίζει τι μπορω να κανω για να το φτιάξω (λιγο αόριστη η ερωτηση,αλλα δεν εχω αλλο μέσω για να επικοινωνώ με το φορουμ εκείνες τις μερες,αν εχω πρόβλημα)
Ευχαριστω πολυ!
α) Δεν νομίζω πως υπάρχουν ειδικά φλασάκια για ubuntu. Παρά ταύτα μπορείς να τους αναφέρεις πως θα χρησιμοποιήσεις linux και αν το φλασάκι θα έχει πρόβλημα συμβατότητας.
β)Μπορείς να επικοινωνήσεις από internet cafe (αν έχει κάποιο εκεί κοντά σου βέβαια).
Στην θέση σου , θα αποθήκευα κάπου (usb) , όσα πιο πολλά βρω ,σχετικά με προβλήματα ασύρματης σύνδεσης . Και από εδώ (Forum) και από άλλες πηγές, έτσι ώστε αν αντιμετωπίσω πρόβλημα να κοιτάω τις λύσεις και να τις δοκιμάζω.