11.10 αυτή τη στιγμή.
Καθώς δεν είχα ποτέ πρόβλημα με καμία διανομή Ubuntu, συνεχίζω μέσω - κυρίως - αναβαθμίσεων με αραιά-και-που καθαρές εγκαταστάσεις από την έκδοση 8.04 (αν δεν με απατάει η μνήμη μου). Η τελευταία καθαρή εγκατάσταση ήταν της 11.04. Πάντα οι αναβαθμίσεις μου ή οι καθαρές εγκαταστάσεις γίνονται περίπου στους 3 μήνες+ από την "επίσημη πρώτη" κάθε έκδοσης, ώστε η νεώτερη έκδοση να προλάβει να "κάτσει" καλά.
Στην 12.04 πηγαίνω με αναβάθμιση πάλι, πιστεύω γύρω στον Ιούνιο. Δεν ξέρω, αυτή τη φορά ίσως να την αφήσω για καιρό μιας και είναι και LTS. Και βαριέμαι λίγο είναι η αλήθεια και την 6μηνιαία ανανέωση λειτουργικού συστήματος.


