Είναι φυσιολογικό να ακολουθεί τους νόμους της κάθε χώρας το Google.
Αυτό που πρέπει να αλλάξει είναι οι νόμοι των προβληματικών χωρών.
Συντονιστής: konnn

simosx έγραψε:Είναι φυσιολογικό να ακολουθεί τους νόμους της κάθε χώρας το Google.
Αυτό που πρέπει να αλλάξει είναι οι νόμοι των προβληματικών χωρών.

Dimitrios.gr έγραψε:simosx έγραψε:Είναι φυσιολογικό να ακολουθεί τους νόμους της κάθε χώρας το Google.
Αυτό που πρέπει να αλλάξει είναι οι νόμοι των προβληματικών χωρών.
Εδώ πρέπει να δούμε ποιοι είναι ίσως οι προβληματικοί ελληνικοί νόμοι για το google και το αντίστροφο .
Γαιτι τελευταία πολλές διαρθρωτικές αλλαγές γίνονται και τελικά δεν ξέρω ποιον ωφελούν;


