Tux???

...χαλαρή κουβεντούλα, γενικός σχολιασμός, φιλοσοφικές συζητήσεις, meeting point / γνωριμία

Συντονιστής: konnn

Tux???

Δημοσίευσηαπό ΓιάννηςΤ » 25 Μαρ 2012, 14:59

Να ρωτήσω κάτι;;; Το babe tux πώς αλλάζει; Στα πόσα; Μετά τι ακολουθεί; Στα πόσα; :silent:
Προφέρεται ταξ, ή τουξ; Σημαντικές ερωτήσεις!!! Εικόνα
“I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that.”


Άβαταρ μέλους
ΓιάννηςΤ
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 280
Εγγραφή: 26 Οκτ 2011, 17:51
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: Tux???

Δημοσίευσηαπό adem1 » 25 Μαρ 2012, 16:34

https://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=2&t=7674 Δες εδώ. Και νομίζω ότι προφέρεται τουξ ή κάτι ενδιάμεσο μεταξύ ταξ και τουξ!
Pc1
3 Intel Core i5-3317U CPU @ 1.70GHz ‖ RAM 5856 MiB ‖ ASUS S56CA
4 Intel 3rd Gen Core processor Graphics Controller [8086:0166] {i915}
5 wlan0: Qualcomm Atheros AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01) ⋮ eth0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 0a)
Pc 2
3 Intel Core2 CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 3962 MiB ‖ FOXCONN P45A01
4 ATI RV730XT [Radeon HD 4670] [1002:9490]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 01)
Άβαταρ μέλους
adem1
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 733
Εγγραφή: 27 Οκτ 2011, 20:17
IRC: adem1
Εκτύπωση

Re: Tux???

Δημοσίευσηαπό clepto » 25 Μαρ 2012, 16:38

δώσε σημασία στην παρατήρηση κάτω από τους βαθμούς :)
1 Γνώσεις Linux: Ικανοποιητικό ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Ubuntu 13.04 raring 3.8.0-30-generic 64bit (en_US.UTF-8, Unity ubuntu), Ubuntu 3.8.0-19-generic, Windows 7
3 Intel Core i7-3537U CPU @ 2.00GHz ‖ RAM 3840 MiB ‖ ASUS K56CB
4 Intel 3rd Gen Core processor Graphics Controller [8086:0166] {i915}
5 wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01) ⋮ eth0: Realtek RTL8111/8168 PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 0a)
clepto
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4102
Εγγραφή: 07 Ιαν 2010, 16:27
Τοποθεσία: Πάτρα
Launchpad: christriant
IRC: Clepto
Εκτύπωση

Re: Tux???

Δημοσίευσηαπό lucinos » 26 Μαρ 2012, 03:22

Η προσωπική μου άποψη είναι ότι το 150 είναι πολύ υψηλό,
αντί για
150 300 500 750 1200 1800 2700 3700 5000

θα το θεωρούσα λογικότερο σαν
10 30 100 200 500 1000 2000 5000 10000
Spoiler: show
Γνώσεις → Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Μέτριος
Λειτουργικό → Ubuntu 11.04 natty 64-bit (el_GR.UTF-8)
Προδιαγραφές → CPU: 4x Intel Core i5 CPU 750 2.67GHz ‖ RAM 3953 MiB ‖ ASRock P55DE3
Κάρτες γραφικών: nVidia G92 [GeForce GTS 250] ⎨10de:0615⎬ (rev a2)
Δίκτυα: eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller ⎨10ec:8168⎬ (rev 03)
Άβαταρ μέλους
lucinos
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 828
Εγγραφή: 12 Δεκ 2010, 22:04
Εκτύπωση

Re: Tux???

Δημοσίευσηαπό ΓιάννηςΤ » 27 Μαρ 2012, 19:09

lucinos έγραψε:Η προσωπική μου άποψη είναι ότι το 150 είναι πολύ υψηλό,
αντί για
150 300 500 750 1200 1800 2700 3700 5000

θα το θεωρούσα λογικότερο σαν
10 30 100 200 500 1000 2000 5000 10000

Tα τελευταία νούμερα δεν παραείναι μεγάλα;
“I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that.”


Άβαταρ μέλους
ΓιάννηςΤ
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 280
Εγγραφή: 26 Οκτ 2011, 17:51
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: Tux???

Δημοσίευσηαπό Learner » 27 Μαρ 2012, 19:22

Κατά την ταπεινή μου άποψη , οι βαθμοί δεν έχουν καμία σημασία. Και επειδή το μπέρδεμα πιγκουίνων με εμπειρία και γνώσεις στο linux προκαλείται σχεδόν αυθόρμητα , οι βαθμοί καλοί είναι . Ίσως και παραπάνω αν ήταν π.χ 200 400 600 κλπ , μπορεί να ήταν καλύτερα .
About Me
NickTux@GitHub

Spoiler: show
1. Ubuntu 18.04 LTS
2. Intel Core i3 CPU M 380 2.53GHz ‖ RAM 6GB ‖ Acer Aspire 5733
3. Intel Integrated Graphics [8086:0046] {i915}
4. wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01)
Άβαταρ μέλους
Learner
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 9766
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2010, 21:24
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: nicktux
IRC: NickTux
Εκτύπωση

Re: Tux???

Δημοσίευσηαπό lucinos » 28 Μαρ 2012, 16:14

Learner έγραψε:Κατά την ταπεινή μου άποψη , οι βαθμοί δεν έχουν καμία σημασία. Και επειδή το μπέρδεμα πιγκουίνων με εμπειρία και γνώσεις στο linux προκαλείται σχεδόν αυθόρμητα , οι βαθμοί καλοί είναι . Ίσως και παραπάνω αν ήταν π.χ 200 400 600 κλπ , μπορεί να ήταν καλύτερα .


Αυτός που φοβάται ότι οι βαθμοί αυτοί μπορεί να προκαλέσουν σύγχυση, δεν βλέπω ότι μπορεί να είναι συνεπής παρά μόνο αν προτείνει την πλήρη κατάργησή τους. Οποιαδήποτε αλλαγή δεν θα το βελτιώσει αυτό. Κατά την γνώμη μου δεν είναι τόσο τραγικός φόβος για να προτείνω εγώ κατάργηση. Γενικά είναι μία καλή οπτική απεικόνιση στο πόσο ενεργός είναι κάποιος στο φόρουμ με βάση τον αριθμό τών δημοσιεύσεων και τίποτε περισσότερο ή λιγότερο.

Το να έχει την ίδια εικόνα αυτός που έκανε 3 αναρτήσεις με αυτόν που έκανε 133 αναρτήσεις προσωπικά πιστεύω ότι δεν είναι καλή απεικόνιση, για αυτό πιστεύω ότι το 150 σαν χαμηλότερο όριο για το "bebe" είναι παράλογα μεγάλο. Επίσης καθώς ο τρόπος κατανομής τών χρηστών πάει λογικότερα περισσότερο λογαριθμικά παρά γραμμικά, το λογικό είναι να είναι να έχει μια λογαριθμική λογική η κλίμακα. πχ τα όρια 10 20 50 100 200 500 1000 2000 5000 πάνε λογαριθμικά με μια στρογγυλοποίηση. {10^(1/3)=2.15 και 10^(2/3)=4.64} Βεβαίως δεν είναι και υποχρεωτικό να ακολουθήσουμε απόλυτα την λογαριθμική κλίμακα. Μία απόκλιση μπορεί να είναι επιθυμητή για να μην φαντάζει η περαιτέρω άνοδος στα τελευταία βήματα υπερβολικά μακρινή.

Σαν παράδειγμα αργής απόκλισης από την λογαριθμική κλίμακα δίνω ένα ακόμα παράδειγμα:
20 100 250 600 1200 2200 3600 5200 7000
Spoiler: show
Γνώσεις → Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Μέτριος
Λειτουργικό → Ubuntu 11.04 natty 64-bit (el_GR.UTF-8)
Προδιαγραφές → CPU: 4x Intel Core i5 CPU 750 2.67GHz ‖ RAM 3953 MiB ‖ ASRock P55DE3
Κάρτες γραφικών: nVidia G92 [GeForce GTS 250] ⎨10de:0615⎬ (rev a2)
Δίκτυα: eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller ⎨10ec:8168⎬ (rev 03)
Άβαταρ μέλους
lucinos
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 828
Εγγραφή: 12 Δεκ 2010, 22:04
Εκτύπωση

Re: Tux???

Δημοσίευσηαπό Learner » 28 Μαρ 2012, 18:56

lucinos έγραψε: Γενικά είναι μία καλή οπτική απεικόνιση στο πόσο ενεργός είναι κάποιος στο φόρουμ με βάση τον αριθμό τών δημοσιεύσεων και τίποτε περισσότερο ή λιγότερο.


Ακριβώς αυτό . Σε αυτό συμφωνούμε απόλυτα.
:)
About Me
NickTux@GitHub

Spoiler: show
1. Ubuntu 18.04 LTS
2. Intel Core i3 CPU M 380 2.53GHz ‖ RAM 6GB ‖ Acer Aspire 5733
3. Intel Integrated Graphics [8086:0046] {i915}
4. wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01)
Άβαταρ μέλους
Learner
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 9766
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2010, 21:24
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: nicktux
IRC: NickTux
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Περί ανέμων