Καπνιζετε?

...χαλαρή κουβεντούλα, γενικός σχολιασμός, φιλοσοφικές συζητήσεις, meeting point / γνωριμία

Συντονιστής: konnn

Καπνιζετε ?

Ναι
34
31%
Ναι και θελω να το κοψω
10
9%
Που κ που
5
5%
Οχι αλλα καπνιζα
14
13%
Μονο τρακες κανω :mrgreen:
1
1%
Οχι
44
41%
 
Σύνολο ψήφων : 108

Re: Καπνιζετε?

Δημοσίευσηαπό jennie » 20 Δεκ 2009, 22:04

Η μόνη εξάρτηση που έχω είναι ο υπολογιστής μου :oops: :oops: :? :?
1 Γνώσεις Linux: Μέτριες ┃ Προγραμματισμού: Ελάχιστες ┃ Αγγλικών: Εξαιρετικές
2 Ubuntu 12.04 LTS σε όλους τους υπολογιστές της οικογένειάς μου
Άβαταρ μέλους
jennie
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 495
Εγγραφή: 24 Δεκ 2008, 13:57
Εκτύπωση

Re: Καπνιζετε?

Δημοσίευσηαπό jemadux » 20 Δεκ 2009, 22:29

jennie έγραψε:Η μόνη εξάρτηση που έχω είναι ο υπολογιστής μου :oops: :oops: :? :?

μην ντρεπεσαι τζενη .. οι περισσοτεροι ειναι εξαρτημενοι με η/υ
1 Γνώσεις Linux: ✅✅✅✔️✔️ ┃ Προγραμματισμού: ✔️✔️✔️✔️✔️ ┃ Αγγλικών: ✅✅✅✔️✔️
2 Debian Stable (en_US.UTF-8)
3 AMD Ryzen 5 2500U Radeon Vega Mobile Gfx ‖ RAM 16MiB ‖ Dell Inspiron 3585
4 Radeon Vega Mobile Gfx
5 Qualcomm Atheros QCA9377 802.11ac Wireless Network Adapter
Άβαταρ μέλους
jemadux
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 841
Εγγραφή: 27 Σεπ 2009, 19:39
Τοποθεσία: /dev/null
IRC: jemadux
Εκτύπωση

Re: Καπνιζετε?

Δημοσίευσηαπό kzlazy » 21 Δεκ 2009, 00:10

Γενικώς όχι...

αλλά ανεξαρτήτως αυτού, ένα πολύ καλό πούρο είναι ένα πολύ καλό πούρο...
Now there sits a man with an open mind. You can feel the draft from here...
Groucho (τι θα πει ποιός Groucho) ?

Επίπεδο Γνώσεων: Linux: Μέτριο / Προγραμματισμός: Όχι / Αγγλικά: Καλά
Arch 64b με KDE
Acer Aspire 5680 laptop / Intel core 2 duo / 2 x 2048 Mb / nVidia GeForce Go 7600 / 1280x800
Άβαταρ μέλους
kzlazy
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 626
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2008, 15:02
Εκτύπωση

Re: Καπνιζετε?

Δημοσίευσηαπό giormatsis » 21 Δεκ 2009, 00:48

Λείπει απο τον πίνακα η επιλογή ΣΑΝ ΦΟΥΓΑΡΟ . :lol:
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both."
Επίπεδο Γνώσεων: Linux: /Μέτριο / Προγραμματισμός: Όχι/ Αγγλικά: Καλά/
Compaq nc6120 512 Ram Ubuntu 10.4
Άβαταρ μέλους
giormatsis
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 438
Εγγραφή: 12 Μάιος 2008, 07:55
Τοποθεσία: Λουτράκι
IRC: giormatsis
Εκτύπωση

Re: Καπνιζετε?

Δημοσίευσηαπό jemadux » 21 Δεκ 2009, 01:22

giormatsis έγραψε:Λείπει απο τον πίνακα η επιλογή ΣΑΝ ΦΟΥΓΑΡΟ . :lol:

τι θες ? σαν φουγαρο ή σαν αραπης?
1 Γνώσεις Linux: ✅✅✅✔️✔️ ┃ Προγραμματισμού: ✔️✔️✔️✔️✔️ ┃ Αγγλικών: ✅✅✅✔️✔️
2 Debian Stable (en_US.UTF-8)
3 AMD Ryzen 5 2500U Radeon Vega Mobile Gfx ‖ RAM 16MiB ‖ Dell Inspiron 3585
4 Radeon Vega Mobile Gfx
5 Qualcomm Atheros QCA9377 802.11ac Wireless Network Adapter
Άβαταρ μέλους
jemadux
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 841
Εγγραφή: 27 Σεπ 2009, 19:39
Τοποθεσία: /dev/null
IRC: jemadux
Εκτύπωση

Re: Καπνιζετε?

Δημοσίευσηαπό linuxman » 21 Δεκ 2009, 02:50

usernameKG έγραψε:
giormatsis έγραψε:Λείπει απο τον πίνακα η επιλογή ΣΑΝ ΦΟΥΓΑΡΟ . :lol:

τι θες ? σαν φουγαρο ή σαν αραπης?

Εγώ θα έλεγα σαν το τρένο του 50 :lol: :lol: :lol:
Οδηγίες προς Νεοεισερχόμενους
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Linux Mint 17.1 Rebecca 3.13.0-37-generic 64bit (el_GR.UTF-8, X-Cinnamon cinnamon)
3 Intel Core i5-2310M CPU @ 2.10GHz ‖ RAM 3866 MiB ‖ Dell Inc. 0D7C51 - Dell Inc. Dell System Vostro 3750
4 Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics [8086:0116] {i915}
5 wlan0: Intel Centrino Wireless-N 1030 [Rainbow Peak] [8086:008a] (rev 34) ⋮ eth0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 06)
http://www.greeklug.gr
Άβαταρ μέλους
linuxman
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10378
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 20:41
Τοποθεσία: Thessaloniki / Macedonia / Greece
Εκτύπωση

Re: Καπνιζετε?

Δημοσίευσηαπό Alexandros_ » 21 Δεκ 2009, 03:10

jennie έγραψε:Η μόνη εξάρτηση που έχω είναι ο υπολογιστής μου :oops: :oops: :? :?


:D :D :D

και εγω μια απο τα ιδια...Αυτο το τριημερο ειχα παει ενα ταξιδακι...Ξεχασα λοιπον το κιν μου στο σπιτι...Αλλα δεν με ενοιαζε καθολου αφου ειχα μαζι το λαπτοπ!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Alexandros_
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 460
Εγγραφή: 11 Φεβ 2009, 21:02
Τοποθεσία: Ubuntu planet_(Ελλαδα!)
Εκτύπωση

Re: Καπνιζετε?

Δημοσίευσηαπό ntinos_ » 21 Δεκ 2009, 08:25

filippos.xf έγραψε:
ntinos_ έγραψε:προς το παρόν δεν σκοπεύω να το κόψω ακόμα. αλλά το σκέφτομαι πολύ σοβαρά να το κόψω σε 1-2 χρόνια.

Ελπίζω τις γόπες να τις πετάς στα σκουπίδια γιατί έχω σιχαθεί να βλέπω ένα σορό γόπες εδώ και εκεί.
ntinos_ έγραψε:το κακό είναι οτι όταν κάποιος κόβει απότομα το τσιγάρο γίνετε λίγο νευρικός χωρίς να το θέλει βέβαια.

Υπάρχουν διάφορα άλλα ωραία μονοπάτια πολύ καλύτερα και ουσιαστικά από το τσιγάρο και το κυριότερο... δεν κάνουν κακό στην υγεία και το περιβάλλον.

Φιλικά


filippos.xf επειδή είμαι αρκετά ρεαλιστής και άνθρωπος όπου παραδέχεται τα σφάλματα του και μπορώ να καταλάβω τι είναι το σωστό και τι είναι το λάθος συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ;) απλά δεν θέλω να κόψω ακόμα το τσιγάρο. όπως και να έχει για τους καπνιστές είναι μια απόλαυση και σίγουρα σέβομαι τους μη καπνιστές. έχω φίλους μη καπνιστές και όταν θέλω να καπνίσω τους ρωτάω πάντα αν μπορώ να ανάψω ένα τσιγάρο :)

jennie έγραψε:Η μόνη εξάρτηση που έχω είναι ο υπολογιστής μου :oops: :oops: :? :?


προσωπικά δεν το βρίσκω απόλυτα κακό αυτό. ανάλογα για τη χρήση που το κάνει κανείς. αν κάποιος ψάχνει στο ιντερνετ τα νέα της ημέρας και το χρισημοποιεί για να εμπλουτίσει τις γνώσεις του και να μάθει 2-3 πράγματα παραπάνω δεν νομίζω πως είναι κακό αλλά όταν κάποιος χρησιμοποιεί το υπολογιστή για να παίζει παιχνίδια και να κάνει μόνο chat τότε νομίζω πως η κατάσταση είναι λίγο σοβαρή... φίλοι δίπλα σε αυτά τα άτομα υπάρχουν, για ποιο λόγο να κάνει chat μέσα στο PC ενώ έχει παρέα που θα περάσει καλύτερα ? ;)
Desktop :CPU intel 4400 core 2 duo 2.0Ghz M/b ASUS P5VD2-X GPU MSI GeForce GT 630 4GB RAM 2x1GB single channel 667Mhz DDR2 HDD (SATA)WD 160 GB windows ,(IDE) WD 40GB ubuntu 12.04(IDE), SG 200GB data, (SATA)SG 160GB data
Άβαταρ μέλους
ntinos_
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 561
Εγγραφή: 11 Σεπ 2008, 00:53
Τοποθεσία: Τρίκαλα
Εκτύπωση

Re: Καπνιζετε?

Δημοσίευσηαπό Epirotes » 21 Δεκ 2009, 09:00

Ναι, και θέλω να το κόψω! (έως την 31.12.2009 αν γίνεται ή το αργότερο μέχρι αρχές Μαϊου 2010. :oops: :wave: :wtf: :lol: Είμαι όμως και άρρωστος καπνιστής που το κόβει δύσκολα, γιατί θα βρει 101 δικαιογογίες να μην το κόψει. :lol: Αλλά όσο γερνάω τα περιθώρια στενεύουν και έρχεται το πλήρωμα του χρόνου σιγά-σιγά). :thumbup: :wave: :ugeek: :wave:
Οδηγίες για νέα μέλη ---- Οδηγοί - How to - Tutorials
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 16.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 10
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 8 GB ‖ Gigabyte X48-DS4
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Caicos [Radeon HD 6450] [1002:6779]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
Epirotes
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3185
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 00:25
Τοποθεσία: Ιωάννινα, Ήπειρος
Εκτύπωση

Re: Καπνιζετε?

Δημοσίευσηαπό Epirotes » 21 Δεκ 2009, 09:38

rexes13 έγραψε:Μια ερώτηση στους καπνίζοντες...:Τι σας προσφέρει βρε παιδιά.??

Να υποθέσω ότι ανήκεις στους μη καπνίζοντες; :?: Ο μη καπνιστής δεν θα μπορέσει ποτέ να καταλάβει τι προσφέρει στον άρρωστο καπνιστή ένα τσιγάρο, ειδικά μετά από μεγάλη χαρμάνα.
Paulus Sidiropoulos έγραψε:
Χαρμάνης κι άφραγκος μεσάνυχτα
πλατεία ...
Paulus Sidiropoulos έγραψε:κι ούτε ένας φίλος δεν υπάρχει πουθενά ... Χριστέ μου βόηθα να περάσει τούτη η νύχτα ... κι έχω τον πόνο για μονάχη συντροφιά
:wave: :ugeek: :bow:
Οδηγίες για νέα μέλη ---- Οδηγοί - How to - Tutorials
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 16.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 10
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 8 GB ‖ Gigabyte X48-DS4
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Caicos [Radeon HD 6450] [1002:6779]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
Epirotes
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3185
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 00:25
Τοποθεσία: Ιωάννινα, Ήπειρος
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Περί ανέμων