Συντονιστής: konnn

jennie έγραψε:Η μόνη εξάρτηση που έχω είναι ο υπολογιστής μου![]()
![]()
![]()



giormatsis έγραψε:Λείπει απο τον πίνακα η επιλογή ΣΑΝ ΦΟΥΓΑΡΟ .

usernameKG έγραψε:giormatsis έγραψε:Λείπει απο τον πίνακα η επιλογή ΣΑΝ ΦΟΥΓΑΡΟ .
τι θες ? σαν φουγαρο ή σαν αραπης?

jennie έγραψε:Η μόνη εξάρτηση που έχω είναι ο υπολογιστής μου![]()
![]()
![]()

filippos.xf έγραψε:ntinos_ έγραψε:προς το παρόν δεν σκοπεύω να το κόψω ακόμα. αλλά το σκέφτομαι πολύ σοβαρά να το κόψω σε 1-2 χρόνια.
Ελπίζω τις γόπες να τις πετάς στα σκουπίδια γιατί έχω σιχαθεί να βλέπω ένα σορό γόπες εδώ και εκεί.ntinos_ έγραψε:το κακό είναι οτι όταν κάποιος κόβει απότομα το τσιγάρο γίνετε λίγο νευρικός χωρίς να το θέλει βέβαια.
Υπάρχουν διάφορα άλλα ωραία μονοπάτια πολύ καλύτερα και ουσιαστικά από το τσιγάρο και το κυριότερο... δεν κάνουν κακό στην υγεία και το περιβάλλον.
Φιλικά
jennie έγραψε:Η μόνη εξάρτηση που έχω είναι ο υπολογιστής μου![]()
![]()
![]()


rexes13 έγραψε:Μια ερώτηση στους καπνίζοντες...:Τι σας προσφέρει βρε παιδιά.??
πλατεία ...Paulus Sidiropoulos έγραψε:
Χαρμάνης κι άφραγκος μεσάνυχτα
Paulus Sidiropoulos έγραψε:κι ούτε ένας φίλος δεν υπάρχει πουθενά ... Χριστέ μου βόηθα να περάσει τούτη η νύχτα ... κι έχω τον πόνο για μονάχη συντροφιά
