windows vs linux

...χαλαρή κουβεντούλα, γενικός σχολιασμός, φιλοσοφικές συζητήσεις, meeting point / γνωριμία

Συντονιστής: konnn

windows vs linux

Δημοσίευσηαπό Kabamaru22 » 28 Οκτ 2010, 02:09

Ένα παιδί πληροφορικάριος μου λέει συνέχεια ότι για home user καλύτερα windows.Μου λέει ότι τα windows είναι καλύτερα και συνέχεια μου αναφέρει <<συμβατότητα>>.Θα μου δώσει λέει 4 βιβλία να διαβάσω με τη σειρά και έπειτανα μη ξαναμιλήσω-να βάλω windows.
Άρχισε να με ρωτάει για κάτι κατοχηρωτές και τσι για να μην ξέρω τί να απαντήσω και μου λέει ότι δεν ξέρω τπτ.Ναι όντως είμαι άσχετος.
Δεν τον καταλαβαίνω.Ξέρει απο λινουξ βέβαια.Τερματικό τουλάχιστον που χρησιμοποιεί συχνά στη σχολή για κάτι-δεν θυμάμαι τί.
Και επιμένει... :?
Γνώσεις ⇛ Linux: Άσχετος στην κυριολεξία ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου┃ Αγγλικά: Μέτρια
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 32bit
Προδιαγραφές ⇛ ???│2 GB DDR2 memory│256MB NVIDIA(R) GeForce(R) Go 7200│160GB 5400RPM SATA Hard Drive│15.4″ WXGA High-Definition HP BrightView Widescreen Display (1280 x 800)
laptop ⇛ HP Pavillion DV6000
Άβαταρ μέλους
Kabamaru22
dudeTUX
dudeTUX

IRC: kabamaru22
Εκτύπωση

Re: windows vs linux

Δημοσίευσηαπό hlias » 28 Οκτ 2010, 02:32

Μάλλον προσπάθησε να σε ψαρώσει με τους καταχωρητές(που είναι εντελώς εκτός θέματος) και να αποφύγει να απαντήσει.
Αυτό με το home user που είπε δεν στέκει γιατί υπάρχουν, πλέον, οι υπερ-φιλικές για νέους-χρήστες εκδόσεις linux(ubuntu, fedora κλπ). Δηλαδή τι πιο εύκολο απ'το να στα έχει όλα έτοιμα και να μην χρειάζεται να ψάχνεις από εδώ και από εκεί για προγράμματα και άλλες ιστορίες;
Γνώσεις ⇛ Linux: Κανονικό ┃ Προγραμματισμός: Μέτρια ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ ubuntu 11.04 32bit σε Netbook HP Mini 210
Προδιαγραφές ⇛ Intel Atom(R) N450 1.66GHz │ 1GB RAM │ Broadcom 4312 │ Intel GMA 3150 │
hlias
punkTUX
punkTUX

Εκτύπωση

Δημοσίευσηαπό Kabamaru22 » 28 Οκτ 2010, 03:05

Xρησιμοποιεί ubuntu μόνο τερματικό για τεστάρει κώδικα.