the_eye έγραψε:Ρε παιδιά, όποιος φόρος μπει οπουδήποτε αυτός μεταφέρετε στον καταναλωτή, πάντα. Νόμος τις αγοράς !
Με αυτή τη λογική βέβαια δεν θα έπρεπε να μην επιβαλλόντουσαν καθόλου φόροι. Προφανώς οι φόροι έχουν ως αντικειμενικό σκοπό την αναδιανομή του πλούτου -φυσικά δεν μιλάω για την χρήση των φόρων που κάνουμε στη Ελλάδα

-.
Ο φόρος είναι τόσο ελάχιστος, μιλάμε για το 0.05 % τώρα ούτε 25% ούτε 10% ούτε καν 1%, που αν το πάρεις αναλογικά το κόστος που θα μεταφερθεί στον καταναλωτή είναι τόσο μικρό που δεν δικαιολογείτε το ανέβασμα των τιμών, ιδίως στα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης που δεν έχουν πολύ υψηλές τιμές -τρόφιμα, ρούχα, κτλ-.
Είναι το ελάχιστο που πρέπει να επιβληθεί στις τράπεζες και στις μεγάλες πολυεθνικές που δημιούργησαν την οικονομική κρίση. Σε αυτές ήρθε η ανάκαμψη, όμως κατά την διάρκεια της κρίσης και με την δικαιολογία αυτής διώξαν πόσο κόσμο και η ανάκαμψη της κοινωνίας ακόμα έρχεται -μιλάω κυρίως για παγκόσμιο επίπεδο-. Τώρα αν καθόμαστε και δεν δρούμε καθόλου είμαστε άξιοι της μοίρας μας, ίδιοι μπορεί και χειρότεροι από τους πολιτικούς που βρίζουμε -και δικαίως τις σχεδόν πάντα-.