Φόρος "Ρομπέν των Δασών"

...χαλαρή κουβεντούλα, γενικός σχολιασμός, φιλοσοφικές συζητήσεις, meeting point / γνωριμία

Συντονιστής: konnn

Φόρος "Ρομπέν των Δασών"

Δημοσίευσηαπό c7p » 30 Οκτ 2010, 00:54

Η καμπάνια του Φόρου Ρόμπιν Χουντ (Ρομπέν των Δασών) η οποία έχει ξεκινήσει στη Βρετανία υποστηρίζει ότι με την φορολόγηση μόλις του 0,05% των τραπεζικών συναλλαγών μπορούν να συγκεντρωθούν τεράστια ποσά, τα οποία μπορούν να διανεμηθούν για την καταπολέμηση της φτώχειας, της κλιματικής αλλαγής αλλά και σε μία σειρά κρίσιμων τομέων σε όλα τα κράτη του κόσμου, όπως η υγεία, η παιδεία κτλ.

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα και να ψηφίσετε υπέρ της καμπάνιας στην ιστοσελίδα :
http://robinhoodtax.org.uk



Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Φόρος "Ρομπέν των Δασών"

Δημοσίευσηαπό lingas » 30 Οκτ 2010, 05:19

Χε, ο Bill Nighy :D
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλές ┃ Προγραμματισμός: Python, php ┃ Αγγλικά: βέρι μπέστ
    Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 11.10 - Gnome classic σε Vaio fe31h
    Προδιαγραφές ⇛ T5500 │ RAM 2GB │ NVIDIA Geforce Go 7400 │Intel_3945
    Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 11.10 desktop
    Προδιαγραφές ⇛ Amd Athlon II X2 250 │ RAM 2GB │ Ati Radeon HD 3000 │ LG M2262d 22''
lingas
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 10 Ιουν 2008, 23:45
Εκτύπωση

Re: Φόρος "Ρομπέν των Δασών"

Δημοσίευσηαπό the_eye » 30 Οκτ 2010, 12:36

Ρε παιδιά, όποιος φόρος μπει οπουδήποτε αυτός μεταφέρετε στον καταναλωτή, πάντα. Νόμος τις αγοράς !
Όσο λιγότερο κλειστό λογισμικό έχεις, τόσα λιγότερα προβλήματα.
1 Γνώσεις ⇛ Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι PHP, MySQL ┃ Αγγλικά: Καλά
2 Ubuntu 24.04.2
3 Intel Core i5-6500 CPU @ 3.20GHz ‖ RAM 7836 MiB ‖ Gigabyte B150M-HD3 DDR3-CF - Gigabyte B150M-HD3 DDR3
4 Intel HD Graphics 530 [8086:1912] {i915}
5 enp1s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 15)
Άβαταρ μέλους
the_eye
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 11724
Εγγραφή: 16 Μαρ 2010, 17:19
Launchpad: ntoulasd
IRC: the_eye_
Εκτύπωση

Re: Φόρος "Ρομπέν των Δασών"

Δημοσίευσηαπό c7p » 30 Οκτ 2010, 15:33

the_eye έγραψε:Ρε παιδιά, όποιος φόρος μπει οπουδήποτε αυτός μεταφέρετε στον καταναλωτή, πάντα. Νόμος τις αγοράς !

Με αυτή τη λογική βέβαια δεν θα έπρεπε να μην επιβαλλόντουσαν καθόλου φόροι. Προφανώς οι φόροι έχουν ως αντικειμενικό σκοπό την αναδιανομή του πλούτου -φυσικά δεν μιλάω για την χρήση των φόρων που κάνουμε στη Ελλάδα :P-.
Ο φόρος είναι τόσο ελάχιστος, μιλάμε για το 0.05 % τώρα ούτε 25% ούτε 10% ούτε καν 1%, που αν το πάρεις αναλογικά το κόστος που θα μεταφερθεί στον καταναλωτή είναι τόσο μικρό που δεν δικαιολογείτε το ανέβασμα των τιμών, ιδίως στα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης που δεν έχουν πολύ υψηλές τιμές -τρόφιμα, ρούχα, κτλ-.

Είναι το ελάχιστο που πρέπει να επιβληθεί στις τράπεζες και στις μεγάλες πολυεθνικές που δημιούργησαν την οικονομική κρίση. Σε αυτές ήρθε η ανάκαμψη, όμως κατά την διάρκεια της κρίσης και με την δικαιολογία αυτής διώξαν πόσο κόσμο και η ανάκαμψη της κοινωνίας ακόμα έρχεται -μιλάω κυρίως για παγκόσμιο επίπεδο-. Τώρα αν καθόμαστε και δεν δρούμε καθόλου είμαστε άξιοι της μοίρας μας, ίδιοι μπορεί και χειρότεροι από τους πολιτικούς που βρίζουμε -και δικαίως τις σχεδόν πάντα-.
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Φόρος "Ρομπέν των Δασών"

Δημοσίευσηαπό sokoban4ever » 30 Οκτ 2010, 16:16

έγραψε:Τώρα αν καθόμαστε και δεν δρούμε καθόλου είμαστε άξιοι της μοίρας μας, ίδιοι μπορεί και χειρότεροι από τους πολιτικούς που βρίζουμε -και δικαίως τις σχεδόν πάντα-.

Σωστό αυτό
αλλά την καρδιά του συστήματος (της τράπεζες) δεν μπορείς να τις εμπιστευτείς έτσι απλά με μια καμπάνια μερικών αυτοαποκαλούμενων ρομπέν...

η διαχείριση του πλούτου εξάλλου όσο είναι στα χέρια αυτών που κοιτάνε τον πλούτο και όχι τον άνθρωπο θα δημιουργεί συνεχώς προβλήματα
στο άνθρωπο...
Για να μην είμαι απόλυτος σιγουρα θα υπάρξουν κινήσεις που φαινομενικά δεν κάνουν τίποτα στο σύστημα αλλά με την βοήθεια του κόσμου κάτι θετικό μπορεί να γίνει.

Η ουσία είναι όμως να απεμπλακεί επιτέλους η επιβίωση και ζωή του ανθρώπου από τους δείκτες των χρηματιστηρίων ...
να εξασφαλιστούν δικαιώματα υψηλών αρχών νέων μοντέρνων κατακτήσεων του εικοστού πρώτου αιώνα ( της νέας χιλιετίας όπως λένε ...)
Για παράδειγμα παιδεία,υγεία και στέγη πρέπει να επαναπροσδιοριστούν και να κατακτηθούν καλύτερα για τον άνθρωπο
όχι για το σύστημα .
Το σύστημα χρωστάει στον άνθρωπο την ζωή
Ο άνθρωπος δεν χρωστάει τίποτα στο σύστημα
Θέλουμε και μπορούμε να έχουμε μια καλύτερη ζωή και όσο θα ζούμε θα προσπαθούμε να την αποκτήσουμε ακόμα και αν πεθάνουμε προσπαθώντας, και αν κάποια στιγμή λιγίσουμε έχουμε το επίπεδο να πούμε κουράστηκα λίγο να ,να ξαποστάσουμε , ώστε να συνεχίσουμε πάλι δυνατοί ξανά.

Μήνυμα με αγάπη και αληλλεγγύη σε όλους τους ανθρώπους από όλους τους λαούς , ιδίως του Ελληνικού.
Άβαταρ μέλους
sokoban4ever
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2331
Εγγραφή: 13 Φεβ 2009, 02:22
Εκτύπωση

Re: Φόρος "Ρομπέν των Δασών"

Δημοσίευσηαπό c7p » 30 Οκτ 2010, 17:10

sokoban4ever: συμφωνώ :thumbup:
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Φόρος "Ρομπέν των Δασών"

Δημοσίευσηαπό Epirotes » 31 Οκτ 2010, 02:59

Συμφωνώ κι επαυξάνω! ;) :) :clap: :thumbup: :bow: Μόνο που δεν ξέρω πως θα το πετύχουμε αυτό εκτός από το τετριμένο ΚΝΙτικο: "Μ' αγώνες κατακτάμε τα δικαιώματά μας". Αν δεν ξεσηκωθούμε πραγματικά, να τους πάρουμε με τις πέτρες -μεταφορικά μιλώντας πάντα-, όπως ορθώς προέβλεψε ο Πρωθυπουργός μας ότι θα συμβεί, πως θα πετύχουμε αυτή την σημαντική αλλαγή; :?: :? Δεν ξέρω είμαι αρκετά απαισιόδοξος, μάλλον φταίει η ηλικία μου. "Όταν ήμουν νέος πίστευα ότι θα αλλάξω τον κόσμο. Τώρα που γέρασα διαπιστώνω ότι ο κόσμος άλλαξε εμένα." :lol: (μετάφραση ενός ανώνυμου Αγγλικού ρητού). π.χ. το Μνημόνιο δεν ανατρέπεται με πέντε-έξι πορείες για τα μάτια του κόσμου, μόνο μια γενική απεργία επ' αόριστον θα μπορούσε ίσως ν' αλλάξει κάτι. :? :wtf:
Οδηγίες για νέα μέλη ---- Οδηγοί - How to - Tutorials
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 16.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 10
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 8 GB ‖ Gigabyte X48-DS4
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Caicos [Radeon HD 6450] [1002:6779]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
Epirotes
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3185
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 00:25
Τοποθεσία: Ιωάννινα, Ήπειρος
Εκτύπωση

Re: Φόρος "Ρομπέν των Δασών"

Δημοσίευσηαπό prov83 » 05 Νοέμ 2010, 13:07

Epirotes έγραψε:Όταν ήμουν νέος πίστευα ότι θα αλλάξω τον κόσμο. Τώρα που γέρασα διαπιστώνω ότι ο κόσμος άλλαξε εμένα.

ΧΑΧΑΧΑ, δε θα αλλάξεις ποτέ εσύ.
sokoban4ever έγραψε:Το σύστημα χρωστάει στον άνθρωπο την ζωή
Ο άνθρωπος δεν χρωστάει τίποτα στο σύστημα

Μεγάλη κουβέντα αλλά αρκετά αμφιλεγόμενη, ειδικότερα όταν μιλάμε για φόρους.
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά:Πολύ Καλά
Λειτουργικό ⇛ Kubuntu 10.04 σε 32bit Acer Travelmate 2492
Προδιαγραφές ⇛ Intel(R) Celeron(R) M CPU 420 @ 1.60GHz│ 2GB │Intel 945GM
Άβαταρ μέλους
prov83
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 442
Εγγραφή: 23 Απρ 2009, 15:35
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Εκτύπωση

Re: Φόρος "Ρομπέν των Δασών"

Δημοσίευσηαπό sokoban4ever » 06 Νοέμ 2010, 07:07

Μια ζωή δουλέυει ο κόσμος και τι .. ανάξια πλερωμή ΔΕΝ είναι καθόλου αμφιλεγόμενη
το σύστημα προστατεύει τους πασάδες και οι φτωχοί φτωχότεροι και πνεύμα μεσαίωνα καλά κρατεί...
Παιδεία , υγεία ,στέγαση κλπ είναι κατακτήσεις για τον νεο αιώνα και δεν σηκώνουν αμφισβητήσεις και υποχωρήσεις
Οι φόροι είναι τεχνητοί ... κάποιος γλειώδεις καπιταλιστής πατάειι ένα κουμπάκι και βγαίνουν λεφτά ... και ύστερα λέει ότι του χρωστάνε
μα καλά πόσο καθηστερημένοι πρέπει να είναι αυτοί που του "χρωστάνε" λένε όλοι ... αφού το δέχονται.
Η κρίση είναι δική τους να την πληρωσουνε αυτοί ( οι γνωστοί καπιταλιστές)!!!
Θέλουμε και μπορούμε να έχουμε μια καλύτερη ζωή και όσο θα ζούμε θα προσπαθούμε να την αποκτήσουμε ακόμα και αν πεθάνουμε προσπαθώντας, και αν κάποια στιγμή λιγίσουμε έχουμε το επίπεδο να πούμε κουράστηκα λίγο να ,να ξαποστάσουμε , ώστε να συνεχίσουμε πάλι δυνατοί ξανά.

Μήνυμα με αγάπη και αληλλεγγύη σε όλους τους ανθρώπους από όλους τους λαούς , ιδίως του Ελληνικού.
Άβαταρ μέλους
sokoban4ever
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2331
Εγγραφή: 13 Φεβ 2009, 02:22
Εκτύπωση

Re: Φόρος "Ρομπέν των Δασών"

Δημοσίευσηαπό Atlantios » 06 Νοέμ 2010, 08:10

Η παγκόσμια οικονομία είναι πιο πολύπλοκη απ' ότι φαίνεται με την πρώτη ματιά. Βίαιες και απότομες αλλαγές, ανατροπή του υπάρχων παγκόσμιου συστήματος έστω και σ' ένα τμήμα αυτού όπως είναι η Ελλάδα δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση δίκαιη αναδιανομή του πλούτου και καλοπέραση. Σίγουρα μπορούν πολλά να αλλάξουν όμως πραγματικά κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει πως μπορεί να εξελιχθεί το σκηνικό και τι επιπτώσεις μπορεί να έχει στην καθημερινή μας ζωή (πράγματα που ίσως σήμερα θεωρούμε δεδομένα αύριο όχι θα αμφισβητηθούν απλά, αλλά θα χαθούν). Αυτό το σκάρτο σύστημα όσο περίεργο και αν φαίνεται μας εξασφαλίζει δουλειά, υγεία, μόρφωση, χρήματα για να ζήσουμε κλπ.

Ναι πρέπει να προσπαθήσουμε να αλλάξουμε να διορθώσουμε τα πράγματα, μέσα από διαδικασίες όμως, όπως η ψήφος, η συμμετοχή στα κοινά, το internet, η υποστήριξη στο φόρο "Ρομπέν των Δασών".
[spoiler]⇛ DESKTOP:
1 Panasonic TX - L32E5E 1920 x 1080
2 Ubuntu 13.10 Ελλ. 64 bit
3 Intel Core i7 CPU 860 2.80GHz ‖ RAM 8 GB ‖ ASUS INC. P7P55D PREMIUM
4 nVidia GF110 [GeForce GTX 560 Ti
5 eth3: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 03) ⋮ eth2: Realtek RTL-8110SC/8169SC Gigabit Ethernet [10ec:8167] (rev 10)
Άβαταρ μέλους
Atlantios
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 211
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2009, 01:45
Εκτύπωση

Επόμενο

Επιστροφή στο Περί ανέμων