Καλησπέρα!
Ειλικρινά σκέφτηκα πολύ αν πρέπει να γράψω αυτό το post, ο λόγος έχει να κάνει με το αν επιτρέπεται να γράψω αυτά που έζησα 2-3 που είχα "νταραβέρια" με το πλαίσιο..
Σε ενότητα χαλαρής κουβεντούλας είμαστε, δεν θα προσβάλω και κανέναν!
Λοιπόν,
Όλα ξεκίνησαν την Παρασκευή όταν πήγα να αγοράσω καινούργιο λάπτοπ γιατί το παλιό τα είχε φτύσει(ο σκληρός) και έκρινα ότι δεν συμφέρει μια αναβάθμιση τέτοιου κόστους...
Πήγα λοιπόν και διάλεξα πρώτα ένα Turbo-X μηχάνημα(είπα να διαλέξω κάτι πιο οικονομικό) ώστε να κάνω ανεκτά την δουλειά μου.. Με τα πολλά το παίρνω(και χωρίς τα παράθυρα επάνω) γύρω στα 320ευρώ.. Ναι όμως, κόλλημα... Σε όλα, στην εγκατάσταση, στις αναβαθμίσεις, σε όλα... Να πάω να κάνω τα updates και να κάνω restart γιατί πάγωνε η οθόνη... Το μαζεύω λοιπόν και τους το πάω πίσω...
Εν τω μεταξύ, ο πωλητής που με εξυπηρέτησε είναι ο πιο ανορθόγραφος άνθρωπος του κόσμου.. Το Κων/νος το έγραψε με "η" αντί για "ι"... Δεν μιλάμε για ένα δύσκολο όνομα, για το Κων/νος μιλάμε... Αυτό δείχνει πολλά και για το επίπεδο(μορφωτικά) των ατόμων που δουλεύουν εκεί...
Εγώ Δόξα τω Θεό έχω δουλειά, το μεταπτυχιακό μου το έχω στην πληροφορική.. Υπάρχουν άτομα με σπουδές και πτυχία σαν τα δικά μου άνεργα, που ψάχνουν δεξιά και αριστερά και δουλεύουν εκεί άτομα άσχετα πραγματικά με την πληροφορική και τους υπολογιστές.. Που τους γίνεται ένα σεμινάριο 15 ημερών στην Αθήνα και μετά πάνε και πουλάνε τη σαβούρα τους... Που δεν ξέρουν τη διαφορά 32 και 64 bit συστήματος, που έχουν βγάλει ένα ΙΕΚ(είδα έναν παιδί απ τη γειτονιά μου να δουλεύει στο κατάστημα).. Δεν μπορώ να καταλάβω πως τους διαλέγουν, ειλικρινά.... Προς Θεού, δεν έχω κάτι με τα άτομα, δεν φταίνε αυτοί(όλοι έχουν δικαίωμα στην εργασία).. αυτοί που τους διαλέξαν φταίνε....
Σήμερα τους το πήγα πίσω και ευτυχώς μετά από 5 ώρες κατάφερα να το αλλάξω και να πάρω ένα Toshiba που φυσάει με 500ευρώ..
Αυτό που με κάνει εντύπωση στην εν λόγω εταιρία είναι η στάση της απέναντι στον πελάτη και ειδικά στο σέρβις.. Αν δεν έχει παράθυρα φταις εσύ αν το μηχάνημα που σε πουλήσαν είναι μάπα.. Τους έδωσα τον κωδικό για να μπουν και δεν μπορούσαν να το γράψουν.. Τους το πάω στις 10, τους παίρνω τηλ στις 12:30 και μου λένε ακόμα κάνουμε διαγνωστικό έλεγχο και μέτα από 10 λεπτά με παίρνουν να με ρωτήσουν για τον κωδικό που τους έδωσα το πρωί...
Μιλάμε ξανά στις 14:30 και μου λέει το κορυφαίο ότι ο υπολογιστής κολλάει γιατί φταίει η παραμετροποιήση που γίνεται στο λίνουξ... Μα του λέω πως παίζει το Fn+F11 για το bluetooth και δεν παίζει το Fn+F10 για το ασύρματο; Φταίει το λίνουξ; Και μου λέει ναι!!!!
Είναι άσχετοι μιλάμε...
Το μόνο καλό με τούτη την εταιρία είναι ότι στις αντικαταστάσεις είναι οι καλύτεροι και ειδικά στα μηχανήματα που είναι δικά τους... Στο αλλάζουν στη στιγμή.. Βέβαια και αυτό έχει μία εξήγηση γιατί όλη η "σαβούρα" που επιστρέφεται ανακυκλώνεται και επαχρησιμοποιείται(σύμφωνα με τα λεγόμενα του τεχνικού)...
Το ζουμί είναι: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠ' ΤΑ TURBO-X..... ΜΑΚΡΙΑ!!!
Συγγνώμη αν ξέφυγα, αν κρίνουν οι mods ας το διαγράψουν.. Ήθελα να τα γράψω να μου φύγουν τα νεύρα!





