Πάσχα, φυσικά... Διαιτολογικὰ συμφέρει, καθόσον προηγεῖται καὶ μιά - ἔστω καὶ ὑποτυπώδης - νηστεία, ἐνῶ καὶ οἱ γαστριμαργικὲς ἀπολαύσεις εἶναι πιὸ περιορισμένες κατὰ τοὺς πολυσακχαρίτες (καμμία σύγκριση μὲ τα μελομακάρονα, τοὺς κουραμπιέδες, τὶς δίπλες καὶ δὲν ξέρω κι ἐγὼ τί ἄλλο...)
τζὰζ ἢ μπλούζ;





