This or that game!!

...χαλαρή κουβεντούλα, γενικός σχολιασμός, φιλοσοφικές συζητήσεις, meeting point / γνωριμία

Συντονιστής: konnn

Re: This or that game!!

Δημοσίευσηαπό monkgr » 30 Σεπ 2011, 11:42

Πάσχα, φυσικά... Διαιτολογικὰ συμφέρει, καθόσον προηγεῖται καὶ μιά - ἔστω καὶ ὑποτυπώδης - νηστεία, ἐνῶ καὶ οἱ γαστριμαργικὲς ἀπολαύσεις εἶναι πιὸ περιορισμένες κατὰ τοὺς πολυσακχαρίτες (καμμία σύγκριση μὲ τα μελομακάρονα, τοὺς κουραμπιέδες, τὶς δίπλες καὶ δὲν ξέρω κι ἐγὼ τί ἄλλο...)

τζὰζ ἢ μπλούζ;
Μήγαρις ἔχω ἄλλο στὸ νοῦ μου, πάρεξ ἐλευθερία καὶ γλῶσσα; (Διονύσιος Σολωμός)

[i][color=#FF0040]Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Μόνο LaTeX ┃ Ἀγγλικά: Καλά
Άβαταρ μέλους
monkgr
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 924
Εγγραφή: 26 Μαρ 2009, 21:07
Τοποθεσία: Ρόδος
Εκτύπωση

Re: This or that game!!

Δημοσίευσηαπό fkol k4 » 30 Σεπ 2011, 11:54

Μόνο και μόνο γι αυτή την φάτσα
Εικόνα
Blues .

Μεγάλο αυτοκίνητο και μικρό μηχανάκι
ή
μεγάλη μηχανή και μικρό αυτοκινητάκι ;
Γνώσεις: Linux: ★★★☆☆ Προγραμματισμός: ★☆☆☆☆ Αγγλικά: ★★★★★
Η υπογραφή μου
Οδηγίες για αρχάριους στο Ubuntu (12.04 LTS)Οδηγοί του forum
Άβαταρ μέλους
fkol k4
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4829
Εγγραφή: 28 Φεβ 2011, 22:56
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: fkol-k4
IRC: fkol_k4
Εκτύπωση

Re: This or that game!!

Δημοσίευσηαπό joe iwannou » 30 Σεπ 2011, 15:52

ΜΕΓΑΛΗ ΜΗΧΑΝΗ (600 >)και μικρό αυτοκινητάκι
Το μικρο υπαρχει παμε για την μεγαλη ....Αχχχ
Αξιοπρεπεια = (χωρις δουλεια) η λεφτα = (με δουλία) ?
Spoiler: show
1 Γνώσεις Linux: ⅜ Προγραμματισμού: ‱ ┃ Αγγλικών: ⅜
Desktop
Ubuntu-Mate 20.04
Intel Core i3-4150 CPU @ 3.50GHz ‖ RAM 7,5 GB ‖ ASRock H81M-DGS R2.0
Intel Device [8086:041e] {i915}
eth0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 0c)
Άβαταρ μέλους
joe iwannou
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1179
Εγγραφή: 25 Απρ 2010, 04:54
Τοποθεσία: Πες με τι δεν καταλαβαινεις
Εκτύπωση

Re: This or that game!!

Δημοσίευσηαπό M.Jackson » 30 Σεπ 2011, 19:58

λεφτά = δουλειά (και με αξιοπρεπεια) συνδιαζονται :)

Προγραμματισμός ή Μαθηματικά;
Άβαταρ μέλους
M.Jackson
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1053
Εγγραφή: 28 Μάιος 2010, 19:06
Εκτύπωση

Re: This or that game!!

Δημοσίευσηαπό max mortimer47 » 30 Σεπ 2011, 20:33

Προγραμματισμός

London ή Paris;
Γνώσεις ⇛ Linux:μέτριο ┃ Προγραμματισμός:Python σε πολυ αρχικο σταδιο┃Αγγλικά:Καλά
Λειτουργικο ⇛Ubuntu 12.04 64 bit/Win 7 64 bit Home Premium
Προδιαγραφές⇛Laptop:┃Amd A4 3300 (1,9ghz-2,5ghz/2 cores)┃Ram 8GB DDR3 PC3 10600 (2x4GB)┃AMD Dual Graphics= APU 6480g (512 MB Vram shared from RAM) + AMD Radeon 6650 with 1gb Vram┃HDD 500 GB & SSD 128GB
Άβαταρ μέλους
max mortimer47
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: 05 Δεκ 2010, 22:17
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εκτύπωση

Re: This or that game!!

Δημοσίευσηαπό kzlazy » 30 Σεπ 2011, 22:54

Paris με κλειστά τα μάτια (έχει πολύ φως άλλωστε).

Φυσικά ή πλαστικά λουλούδια;
Now there sits a man with an open mind. You can feel the draft from here...
Groucho (τι θα πει ποιός Groucho) ?

Επίπεδο Γνώσεων: Linux: Μέτριο / Προγραμματισμός: Όχι / Αγγλικά: Καλά
Arch 64b με KDE
Acer Aspire 5680 laptop / Intel core 2 duo / 2 x 2048 Mb / nVidia GeForce Go 7600 / 1280x800
Άβαταρ μέλους
kzlazy
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 626
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2008, 15:02
Εκτύπωση

Re: This or that game!!

Δημοσίευσηαπό dim459 » 30 Σεπ 2011, 23:06

Φυσικά, αλλά φυτεμένα, τα σιχαίνομαι στα βάζα.
Laser ή inkjet (αν μπορούσες να έχεις μόνο έναν)
Γνώσεις ⇛ Linux: Αν μου δώσεις οδηγίες σε τερματικό δεν τρομάζω ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου┃ Αγγλικά: Εξαιρετικά
Λειτουργικό : Kubuntu 24.04 64bit.
Συσκευές-> Πάρα πολλές, θα στο γράψω ανά περίπτωση.
Άβαταρ μέλους
dim459
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3784
Εγγραφή: 15 Φεβ 2009, 19:28
Τοποθεσία: Bόρεια Αττική
Εκτύπωση

Re: This or that game!!

Δημοσίευσηαπό M.Jackson » 01 Οκτ 2011, 08:04

Laser.

Facebook ή Google+;
Άβαταρ μέλους
M.Jackson
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1053
Εγγραφή: 28 Μάιος 2010, 19:06
Εκτύπωση

Re: This or that game!!

Δημοσίευσηαπό max mortimer47 » 01 Οκτ 2011, 12:30

Google+

αναερόβια η αερόβια γυμναστική?
Γνώσεις ⇛ Linux:μέτριο ┃ Προγραμματισμός:Python σε πολυ αρχικο σταδιο┃Αγγλικά:Καλά
Λειτουργικο ⇛Ubuntu 12.04 64 bit/Win 7 64 bit Home Premium
Προδιαγραφές⇛Laptop:┃Amd A4 3300 (1,9ghz-2,5ghz/2 cores)┃Ram 8GB DDR3 PC3 10600 (2x4GB)┃AMD Dual Graphics= APU 6480g (512 MB Vram shared from RAM) + AMD Radeon 6650 with 1gb Vram┃HDD 500 GB & SSD 128GB
Άβαταρ μέλους
max mortimer47
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: 05 Δεκ 2010, 22:17
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εκτύπωση

Re: This or that game!!

Δημοσίευσηαπό M.Jackson » 01 Οκτ 2011, 15:23

Αν εννοεις τα μικρόβια τοτε διαλεγω τα αναερόβια αφου δεν μπορούν να αναπτυχθούν ή σκοτώνονται στο 02. Αλλα κατι μου λεει οτι μιλας για την γυμναστικη :p Δεν ξερω τους δυο ορους :)

Διακοπές σε βουνό ή θαλασσα;
Άβαταρ μέλους
M.Jackson
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1053
Εγγραφή: 28 Μάιος 2010, 19:06
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Περί ανέμων