ALdaperan έγραψε:δλδ έχω ενα ενιαιο partition για ολο το λειτουργικο και εγω θέλω να κάνω ξεχωριστες κατατμισεις το home και το root
εδώ μπορείς να μεταφέρεις το /home σέ άλλο partition σύμφωνα με τόν οδηγό τού forum
ALdaperan έγραψε:Στο δέυτερο μηχανημα εχω κάνει μια χαρα τις κατατμίσεις αλλα δε δουλεύει το pulse και αναγκάστηκα να το αφιρέσω τελείως , επισης δεν εχω καταφέρει να δουλέψει η καρτα τηλεορασης
εδώ άν έχεις χρόνο καί διάθεση, μπορείς να ακολουθήσεις τήν συμβουλή τού s.dalas
έγραψε:Eγώ αν δοκίμαζα κάτι διαφορετικό απο το ubuntu (το έχω ήδη κάνει σε μηχάνημα που δεν υπάρχει στην υπογραφη μου, ενα λαπτοπ) θα πέρναγα σε κάτι βαθύτερο - pure... debian testing.
καί να εγκαταστήσεις μιά διανομή πού θά σού δώσει περισσότερες γνώσεις καί εμπειρία στό linux
Φιλικά
Θανάσης Π.
Update αφού πρώτα ακολουθήσεις τίς οδηγίες τού simosx μήπως λύσεις το πρόβλημα με τόν ήχο





