Μήνυση για εσχάτη προδοσία στην κυβέρνηση

...χαλαρή κουβεντούλα, γενικός σχολιασμός, φιλοσοφικές συζητήσεις, meeting point / γνωριμία

Συντονιστής: konnn

Re: Μήνυση για εσχάτη προδοσία στην κυβέρνηση

Δημοσίευσηαπό fkol k4 » 07 Ιουν 2011, 15:27

Th P έγραψε:Σύνδεσμος Ειλικρινών Βιομηχάνων (ΣΕΒ) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

http://antistachef.wordpress.com/2011/06/05/1-155/

Πολύ καλό όντως . Ευτυχώς το χιούμορ δέν εξέλειψε ακόμα από τον τόπο . Υπάρχει άλλωστε μεγάλη παράδοση στον τομέα . :thumbup:
Πλάκα πλάκα πάντως , οι σοβαροί βιομήχανοι αυτή την στιγμή παρακαλάνε να γυρίσουμε στην δραχμή , καθώς :
α)Έχουν φεσώσει τους πάντες μέχρι το λαιμό (φυσικά επίτηδες)
β)Έχουν βγάλει τα λεφτά τους (νόμιμα ή παράνομα δέν έχει σημασία) από την χώρα σε ευρώ γεμίζοντας τις τράπεζες της Ελβετίας και της Κύπρου .

Οι επόμενες κινήσεις στην σκακιέρα που οι βιομήχανοι περιμένουν είναι οι εξείς:

1) Γυρίζουμε στην δραχμή
2) Η δραχμή υποτιμάται κατά τουλάχιστον 10 φορές ως αποτέλεσμα του απομονωτισμού της χώρας (φυσικό και αναμενόμενο)
3) Κρατικοποιούνται οι Ελληνικές τράπεζες γιατί αυτός είναι ο μόνος τρόπος να μην σου ζητάν την αποπληρωμή του στεγαστικού και του καταναλωτικού σε ευρώ (δηλαδή 10 φορές ακριβότερα)αλλά σε δραχμές .
4) Φέρνουν τα λεφτά τους πίσω σε ευρώ και αποπληρώνουν τα χρέη τους σε δραχμές (δηλαδή 10 φορές φτηνότερα)
5) Με τα περισσεύματα αγοράζουν τα πάντα στην χώρα για ένα κομμάτι ψωμί

Τα παραπάνω δεν είναι συνωμοσιακή θεωρία αλλά καθαρή χρηματιστηριακή λογική και να είστε σίγουροι πως όλοι όσοι έχουν λεφτά στο εξωτερικό αυτό θα πράξουν .

Χωρίς λοιπόν να θέλω να τρομάξω κανέναν , καλό θα ήταν να προσέχουμε τί ευχόμαστε γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί. :wave: :wave:
Γνώσεις: Linux: ★★★☆☆ Προγραμματισμός: ★☆☆☆☆ Αγγλικά: ★★★★★
Η υπογραφή μου
Οδηγίες για αρχάριους στο Ubuntu (12.04 LTS)Οδηγοί του forum
Άβαταρ μέλους
fkol k4
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4829
Εγγραφή: 28 Φεβ 2011, 22:56
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: fkol-k4
IRC: fkol_k4
Εκτύπωση

Re: Μήνυση για εσχάτη προδοσία στην κυβέρνηση

Δημοσίευσηαπό logari81 » 07 Ιουν 2011, 15:44

fkol k4 έγραψε:Η μόνη λύση να καλυτερεύσουν τα πράγματα για όλους είναι η καλύτερη λειτουργία των μηχανισμών παραγωγής πλούτου στην χώρα και αυτό δεν έχει καμμία σχέση με το νόμισμα των συναλλαγών μας.

Αν κάτι έχει αποδείξει αυτήν η κατάσταση είναι ότι έχει τεράστια σχέση.

pros έγραψε:Αυτό όμως δεν μπορεί να επιτευχθεί, με την έξοδο από το ευρώ! Από μόνη της έξοδος από το ευρώ δεν είναι αρκετή για να σπρώξει την ελληνική κοινωνία σε μια δημιουργική αντιμετώπιση της κατάστασης.

Κανείς από τους υποστηρικτές τις εξόδου δεν λέει κατι τέτοιο. Και με € και χωρίς η κατάσταση τα επόμενα χρόνια θα είναι πολύ δύσκολη. Το ζητούμενο είναι αν η κοινωνία θα έρθει αντιμέτωπη με τα πραγματικά της προβλήματα ή θα συνεχίσει να περιμένει τους "επενδυτές" να την σώσουν. Το ότι έρχονται δύσκολοι καιροί είναι δεδομένο, το ερώτημα είναι να μην πάει χαμένη τόση θυσία. Με την παραμονή στο € θα παει.

pros έγραψε:Ο συλλογισμός σου μου θυμίζει τον αλήστου μνήμης πολ-ποτ που ήθελε να σώσει τον λαό της καμπότζης με το ζόρι και άδειασε τις πόλεις...

wild extrapolation

pros έγραψε:Πιο αποτελεσματική από την έξοδο από το ευρώ θα ήταν μια κοινότητα στηριγμένη σε http://opensourceecology.org/
που αποδεικνύει στην πράξη τις δυνατότητες που υπάρχουν.

Μια τέτοια κοινότητα εντός του € είναι εγκλωβισμένη στο περιθώριο της γραφικότητας. Εκτός € αλλάζουν τα πράγματα.

pros έγραψε:Να λυθούν όλα ως δια μαγείας και εμείς απλά να γυρίσουμε πλευρό!
Να βγούμε από το ευρώ και να πάμε στον παράδεισο!

wild extrapolation 2. Απαξίωση της αντίθετης άποψης μέσω εκφυλισμού της με εύκολες στερεότυπες εκφράσεις. Μάλλον σου ξέφυγε, δεν εκφράζεσαι συνήθως έτσι.

pros έγραψε:Πρέπει να κατανοήσουμε ότι απλά θα ξεκινήσουμε το ταξίδι και ίσως τα παιδιά μας να τον δουν από μακριά!
Σας έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι αυτό το έχει καταλάβει η ελληνική κοινωνία;

Ακριβώς για να το καταλάβει θα ήταν ωφέλιμη η έξοδος από το €.

Δηλαδή ποιά είναι η εναλλακτική της εξόδου από το €; Οι επιλογές είναι ξεκάθαρες ή πλήρης νεοφιλελευθεροποίηση της χώρας ή εξοδος από το €. Δεν χρειάζεται να είσαι ειδικός για να το καταλάβεις, αφού το θέτουν οι ιδιοι ξεκάθαρα στους όρους τους. Ή δέχεσαι αυτούς τους όρους ή δεν τους δέχεσαι. Δεν υπάρχει τρίτος δρόμος.

Κάποιοι ευελπιστούν σε έναν μετασχηματισμό της ΕΕ σε μία πιο αλληλέγγυα μορφή. Ποιός θα προωθήσει έναν τέτοιο μετασχηματισμό; Η οικονομική ελίτ ή οι λαοί της Ευρώπης; Οι λαοί της βόρειας Ευρώπης για να αναπτύξουν αίσθημα αλληλεγγύης χρειάζονται ακόμα περισσότερο χρόνο από ότι οι λαοί του νότου για να ξεφύγουν από την διαφθορά και το βόλεμα.

Ας το πάρουμε απόφαση ότι τα προβλήματα πρέπει να τα λύσουμε εμείς κι όχι να μας τα λύσουν. Όσο παραμένουμε εντός αυτού του συστήματος, δεν πρόκειται να αντιμετωπίσουμε τα αληθινά προβλήματα.

Σύνδρομο της Στοκχόλμης:
Καθημερινά βλέπω όλο και νέους απολογητές του νεοφιλελευθερισμού. Τουλάχιστον όταν εκπροσωπούμε μια ιδεολογία καλό είναι να ξέρουμε τι εκπροσωπούμε και να μην της φοράμε άλλο προσωπείο από αυτό που είναι.
http://opensourceecology.org/


Λειτουργικό: Ubuntu 10.04 lucid 64-bitΠροδιαγραφές: 4x Intel Core i5 CPU M 450 2.40GHz ‖ RAM 3696 MiB ‖ Lenovo KL3 - LENOVO IdeaPad Y560
Κάρτα γραφικών: ATI Device [1002:68c0]Ασύρματο: wlan0: Atheros Inc. AR928X Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002a] (rev 01)
logari81
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6074
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 10:40
Εκτύπωση

Re: Μήνυση για εσχάτη προδοσία στην κυβέρνηση

Δημοσίευσηαπό logari81 » 07 Ιουν 2011, 15:49

fkol k4 έγραψε:
Χωρίς λοιπόν να θέλω να τρομάξω κανέναν , καλό θα ήταν να προσέχουμε τί ευχόμαστε γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί.

ναι έχεις δίκιο.

Η περίπτωση με τις δυσκολίες στην έξοδο απο τον € είναι κλασσική περίπτωση vendor lock-in. Αν παραμείνεις χάνεις, κι αν φύγεις χάνεις ακόμα περισσότερο. Είναι σαν τους νέους χρήστες που δεν μπορούν να ξεφύγουν από MS Office και κατηγορούν το Open Office για αυτο. Ξεχνούνε ότι αυτός που τους κλειδώνει είναι η MS.
http://opensourceecology.org/


Λειτουργικό: Ubuntu 10.04 lucid 64-bitΠροδιαγραφές: 4x Intel Core i5 CPU M 450 2.40GHz ‖ RAM 3696 MiB ‖ Lenovo KL3 - LENOVO IdeaPad Y560
Κάρτα γραφικών: ATI Device [1002:68c0]Ασύρματο: wlan0: Atheros Inc. AR928X Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002a] (rev 01)
logari81
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6074
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 10:40
Εκτύπωση

Re: Μήνυση για εσχάτη προδοσία στην κυβέρνηση

Δημοσίευσηαπό maenolis » 07 Ιουν 2011, 15:52

logari81 έγραψε:
Ας το πάρουμε απόφαση ότι τα προβλήματα πρέπει να τα λύσουμε εμείς κι όχι να μας τα λύσουν. Όσο παραμένουμε εντός αυτού του συστήματος, δεν πρόκειται να αντιμετωπίσουμε τα αληθινά προβλήματα.


+1.Κανείς δεν θέλει να προσπαθήσει όμως.Ζούγκλα είναι η χώρα.Ο καθένας τρέχει μόνο για τον εαυτό του(δηλαδή να μην ξεβολευτεί αυτός). Και αυτό ξεκινάει από ψηλά γιατί ως γνωστόν το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι!!
1 Γνώσεις → Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: c,c++,sql,html,css ┃ Αγγλικά: Μέτριος
2 Λειτουργικό →Dual boot Ubuntu 12.04 64-bit (en_US.UTF-8) & Windows 7 Professional 64-bit
3 Προδιαγραφές → Intel® Core™ i3-2330M CPU @ 2.20GHz × 4 ‖ RAM 7.7 Gb
4 Κάρτες γραφικών: Intel® HD3000
5 Σκληρός Δίσκος: → OCZ Vertex4 Sata III 128Gb
Άβαταρ μέλους
maenolis
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: 12 Μάιος 2011, 09:56
Τοποθεσία: Ν.Κόσμος
Εκτύπωση

Re: Μήνυση για εσχάτη προδοσία στην κυβέρνηση

Δημοσίευσηαπό pros » 07 Ιουν 2011, 16:36

@logari
Ναι μπορεί να υπερέβαλα, αλλά δεν είχα καμία πρόθεση να απαξιώσω τις απόψεις σου...
Ίσως βιάστηκα να δημοσιεύσω την απάντηση μου, χωρίς να την ξαναδιαβάσω.

Κώδικας: Επιλογή όλων
Να λυθούν όλα ως δια μαγείας και εμείς απλά να γυρίσουμε πλευρό!
Να βγούμε από το ευρώ και να πάμε στον παράδεισο!

Απλά ανέφερα τι περιμένει η πλειοψηφία όταν αντιμετωπίζει θετικά την έξοδο από το ευρώ!

έγραψε:
pros έγραψε:Πρέπει να κατανοήσουμε ότι απλά θα ξεκινήσουμε το ταξίδι και ίσως τα παιδιά μας να τον δουν από μακριά!
Σας έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι αυτό το έχει καταλάβει η ελληνική κοινωνία;

Ακριβώς για να το καταλάβει θα ήταν ωφέλιμη η έξοδος από το €.

Αποκλείεται! Το πολύ πολύ να καταλάβει πόσο δεν σηκώνει το κρύο τον χειμώνα και να ρημάξει τα εναπομείναντα δάση της χώρας...

Εδώ ακριβώς θυμήθηκα τον πολ-ποτ. Πίστεψε ότι θα υποτάξει την ανθρώπινη φύση και τις κοινωνικές συμβάσεις. Προσωπικά, παλιότερα πίστευα ακράδαντα και το εφάρμοσα μάλιστα (με το ανάλογο κόστος), ότι ο καθένας αν βρεθεί στις κατάλληλες συνθήκες με τα σωστά δεδομένα θα πάρει την σωστή απόφαση (μακροπρόθεσμα σωστή). Δυστυχώς, σίγουρα η φύση και ο άνθρωπος σχεδόν βέβαια, λειτουργούν με βάση την αρχή της ελάχιστης προσπάθειας. Αυτό δεν αλλάζει λόγω οικονομικοπολιτικού συστήματος. Παραδείγματα άφθονα.

Η εμπειρία που μεταδίδεται από γενιά σε γενιά, η παιδεία που χτίζεται από τις προηγούμενες γενιές για τις επόμενες, έχουν την τάση να βελτιώνουν το επίπεδο προσπάθειας που θεωρεί αποδεκτό μια κοινωνία και φυσικά τα αντανακλαστικά της σε περίοδο κινδύνου σαν και αυτήν που ζούμε σήμερα!
Τα καταναλωτικά πρότυπα, η οπαδοποίηση της πολιτικής, της θρησκείας, της παιδείας, των ιδεολογιών και κάθε συλλογικής κοινωνικής δραστηριότητας που προωθείται από το εκάστοτε σύστημα εξουσίας, έχουν σαν μοναδικό σκοπό αυτή η συλλογική μνήμη να εξαλειφθεί και να απαξιωθεί...

Μπορεί να ακούγομαι απαισιόδοξος, αλλά πιστεύω ότι το μόνο καλό που μπορεί να συμβεί στις τρέχουσες γενιές είναι να καταλάβουν τι συμβαίνει και να αρχίσουν την προετοιμασία για το μέλλον των αγέννητων παιδιών τους. Και υπάρχει μόνο ένας τρόπος για να το καταλάβουν. Μόνοι τους!
Με το ζόρι, τίποτα δεν θα γίνει. Και αυτοί με το μνημόνιο θέλουν με το ζόρι να μας βάλουν σε σειρά και να μας κάνουν «Γερμανούς»...
10.04 / 12.04 64bit
Άβαταρ μέλους
pros
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 3534
Εγγραφή: 28 Ιαν 2009, 22:28
IRC: sterios
Εκτύπωση

Re: Μήνυση για εσχάτη προδοσία στην κυβέρνηση

Δημοσίευσηαπό xqtr » 07 Ιουν 2011, 16:53

έγραψε:Η αγροτιά ούτε ρεπό γνωρίζει ούτε άδεια ούτε διακοπές στην Μύκονο . Μόνο να καίγεσαι το καλοκαίρι και να παγώνεις το χειμώνα και να μην ξεκουράζεσαι ποτέ .

Προφανως δεν μιλας για τον Ελληνα αγροτη... ;) χαχαχα... Λιγες ειναι οι εξαιρεσεις αγροτων που δουλευουν ολο τον χρονο. Οι πλειοψηφια, δουλευει τρεις μηνες και μετα καθετε (ή μαλλον καθοταν γιατι τωρα κοβονται οι επιδοτησεις). Οσο για την κουραση που λες.. .και παλι λιγοι ειναι αυτοι που κουραζονται, καθως καθε αγροτης εχει και ενα μικρο "στρατο" αλλοδαπων. Απλως τωρα δεν ειναι Αλβανοι, ειναι Πακιστανοι...

Επισης μην ξεχναται οτι εισαγουμε το οτιδηποτε απο θεμα αγροτικου προιοντος καθως τα ντοπια ειτε δεν επαρκουν ειτε τα "χτυπουν" στην τιμη με εισαγομενα... οποτε με μια υποτιμηση "καραμπινατη" θα πουμε το ψωμι, ψωμακι... Μεχρι και οι σποροι ερχονται απο το εξωτερικο... μαλιστα φετος λογω της κακοκαιριας, οσοι σπειραν νωρις, σαπισαν οι σποροι με αποτελεσμα να πρεπει να ξανασπειρουν... λιγο δυσκολο ομως καθως δεν επαρκουν οι σποροι, επειδη οι εισαγωγεις ξερουν περιπου καθε χρονο ποσο πουλανε οποτε εισαγουν μονο οσους σπορους χρειαζονται... Οποτε ξεχαστε και την αυταρκεια. Οχι οτι ειναι αδυνατον να επιτευχθει... αλλα δεν ωφελει "καποιους".

έγραψε:Η εμπειρία που μεταδίδεται από γενιά σε γενιά, η παιδεία που χτίζεται από τις προηγούμενες γενιές για τις επόμενες, έχουν την τάση να βελτιώνουν το επίπεδο προσπάθειας που θεωρεί αποδεκτό μια κοινωνία και φυσικά τα αντανακλαστικά της σε περίοδο κινδύνου σαν και αυτήν που ζούμε σήμερα!
Τα καταναλωτικά πρότυπα, η οπαδοποίηση της πολιτικής, της θρησκείας, της παιδείας, των ιδεολογιών και κάθε συλλογικής κοινωνικής δραστηριότητας που προωθείται από το εκάστοτε σύστημα εξουσίας, έχουν σαν μοναδικό σκοπό αυτή η συλλογική μνήμη να εξαλειφθεί και να απαξιωθεί...

Μπορεί να ακούγομαι απαισιόδοξος, αλλά πιστεύω ότι το μόνο καλό που μπορεί να συμβεί στις τρέχουσες γενιές είναι να καταλάβουν τι συμβαίνει και να αρχίσουν την προετοιμασία για το μέλλον των αγέννητων παιδιών τους. Και υπάρχει μόνο ένας τρόπος για να το καταλάβουν. Μόνοι τους!
Με το ζόρι, τίποτα δεν θα γίνει. Και αυτοί με το μνημόνιο θέλουν με το ζόρι να μας βάλουν σε σειρά και να μας κάνουν «Γερμανούς»...

To χειροτερο απο ολα ειναι οτι, παλιοι και νεοι εχουμε γινει ενα ειδος ανθρωπου που ειναι ολο το εικοσιτετραωρο διασωληνομενος... και αν τραβηξουμε τα σωληνακια/καλωδια αυτοματος θα πεθανουμε... τι εννοω... οτι μαθαμε στην καλοπεραση, στην ευκολια του super market, στην ανεση της πιστωτικης καρτα... και οτι θελω το περνω... στην ευκολια της τηλεορασης και του υπολογιστη και ξεχασαμε να διαβαζουμε κτλ... οι γενια των σημερινων 60-70αριδων ειναι η τελευταια που ξερει εστω και ελαχιστα, πως ειναι να παραγεις την δικη σου τροφη, να δουλευεις χειρονακτικα 14 και 20 ωρες την ημερα και να σου "κοβει" ο εγκεφαλος, πραγματικα... Ολες οι επομενες γενιες, εχουμε μαθει να βρισκουμε ετοιμη την τροφη μας, εχουμε ξεχασει και ουτε καν εχουμε ιδεα πως καλλιεργουμε... δεν ξερουμε τι παει να πει κοπιαστικει δουλεια... μαθαμε στο 8ωρο και στο γραφειο με fredo capuccino και κινητο... και βαζουμε αλλοδαπους να κανουν την δουλεια μας. Οσο για το μυαλο... πηγε περιπατο... μας το "εκαψε" η τηλεοραση και τα μεσημεριανα... παρολα τα διπλωματα και πτυχια... αυτες οι σημερινες γενιες ειναι οι πιο "αμόρφωτες", χωρις παιδεία...

Οποτε, οτι και να γινει τα επομενα χρονια... που σιγουρα θα ειναι πολυ πιο δυσκολα απο οτι φανταζομαστε... οποια λυση και αν ακολουθησουμε... θα "πονεσουμε" πολυ! Ειτε χρεωκοπια, ειτε επιστροφη στην Δραχμη, ειτε καμμια χουντα και δεν ξερω γω τι αλλο... θα πονεσουμε... δεν υπαρχει ευκολη λυση... :cry:
Τελευταία επεξεργασία από xqtr και 07 Ιουν 2011, 17:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
O χειμώνας έρχεται...
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο │ Προγραμματισμός: Ναι (Delphi/Lazarus) │ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό : Ubuntu 14.04 σε Acer Aspire 5520
Προδιαγραφές ⇛ AMD Turion 1.8GHz │ 1GB │ ATI X700 │ Broadcom BCM4318 │LCD 15.4"
Άβαταρ μέλους
xqtr
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: 05 Φεβ 2009, 19:00
Εκτύπωση

Re: Μήνυση για εσχάτη προδοσία στην κυβέρνηση

Δημοσίευσηαπό fkol k4 » 07 Ιουν 2011, 17:08

logari81 έγραψε:
Η περίπτωση με τις δυσκολίες στην έξοδο απο τον € είναι κλασσική περίπτωση vendor lock-in. Αν παραμείνεις χάνεις, κι αν φύγεις χάνεις ακόμα περισσότερο. Είναι σαν τους νέους χρήστες που δεν μπορούν να ξεφύγουν από MS Office και κατηγορούν το Open Office για αυτο. Ξεχνούνε ότι αυτός που τους κλειδώνει είναι η MS.

Ναι , μόνο που στην περίπτωση αυτή είναι πολύ σοβαρότερο το θέμα , καθώς επηρρεάζει τους πάντες , είτε χρησιμοποιούσαν MS Office (πχ λαμόγια και τεμπέληδες) , είτε χρησιμοποιούσαν Open Office (τίμιοι και εργατικοί πολίτες) είτε καθόλου office suite (παιδιά και συνταξιούχοι) .
Και αν κοιτάξεις τα παρακάτω λινκ , θα δεις ότι δεν χρειαστήκαμε την Microsoft (EE) για να μας κλειδώσει , μια χαρά τα καταφέραμε και μόνοι μας.
http://1ena.blogspot.com/2010/05/blog-post_29.html
http://1ena.blogspot.com/2010/05/blog-post.html
Τέλος πάντων , τα χρέη εγώ από μικρός έμαθα ότι είναι θέμα τιμής να πληρώνονται . Αν πήγες σε τοκογλύφο να χρεωθείς είναι δικό σου λάθος και αυτό που είναι θεμιτό να κάνεις είναι να διεκδικήσεις ευνοϊκότερους όρους δανεισμού και αποπληρωμής και όχι να κάνεις την κορόϊδα αφού φας και πιείς .
Αν και από αυτά που βλέπω εδώ μάλλον η Γερμανία δεν πολυκαίγεται να ξεχρεώσουμε καθώς κύριοι δανειστές του Ελληνικού κράτους είναι οι Έλληνες πολίτες .
Εδώ είναι η κεντρική σελίδα του Οργανισμού διαχείρισης δημοσίου χρέους και καλό είναι πριν αφορίζουμε κάποιον ως νεοφιλελευθεριστή τεχνοκράτη , να ενημερωθούμε για το τί χρωστάμε και πού , από πότε δημιουργήθηκε αυτό το χρέος και γιατί .
Καλό θα ήταν επίσης για όσους τουλάχιστον μένουν στην Αθήνα να κάνουν μια βόλτα από περιοχές όπως Διόνυσος , Εκάλη , Νέα Ερυθραία , Κεφαλάρι , Φιλοθέη , Γλυφάδα , Βούλα , Παλαιό Φάληρο για να δουν οτι δεν έζησαν και τόσοι πολλοί Έλληνες φτωχικά όλα αυτά τα χρόνια .
Μάλλον εμείς οι υπόλοιποι ήμασταν οι ηλίθιοι που τους ανεχτήκαμε , αλλά επειδή ο ηλίθιος πάντα την πληρώνει ...

Όσο για την επιστροφή στην δραχμή , παρ'όλο που και εμένα μου λείπει αφάνταστα το κόκκινο κατοσταρικάκι και η εικόνα του Γέρου στο χιλιάρικο (μικρότερος θυμάμαι που μου έδινε η μάνα μου μια τρύπια εικοσάρα για να πάρω από το ψιλικατζίδικο το ''Μίκυ Μάους'' και την ''Ραδιοτηλεόραση'' για να δούμε τι θα δείξουν οι ΕΡΤ και ΥΕΝΕΔ τότε) για να δουλέψει χρειάζεται ακόμα ικανότερη κυβέρνηση από ότι για να δουλέψει το μνημόνιο κάτι που το κατατάσσω βάσει πιθανοτήτων ισοδύναμο με το να έρθουν να μας κυβερνήσουν εξωγήινοι :lol: :lol:

Προσθήκη:
@xqtr
Έχεις δίκιο , έτσι κατάντησαν οι αγρότες αλλά άν μας πουν bye bye οι επιδοτήσεις της ΕΕ , θα μας πουν bye bye και οι Πακιστανοί μετά και θα πρέπει να παράγουμε εμείς εκτός και αν νομίζουν κάποιοι ότι το 70% της πατάτας στην Ελλάδα θα συνεχίσουμε να το εισάγουμε όπως τώρα από την Αίγυπτο .
Μωρέ έχει να πέσει γκασμάς και τσουγκράνα ... ;) ;) ;)
Γνώσεις: Linux: ★★★☆☆ Προγραμματισμός: ★☆☆☆☆ Αγγλικά: ★★★★★
Η υπογραφή μου
Οδηγίες για αρχάριους στο Ubuntu (12.04 LTS)Οδηγοί του forum
Άβαταρ μέλους
fkol k4
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4829
Εγγραφή: 28 Φεβ 2011, 22:56
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: fkol-k4
IRC: fkol_k4
Εκτύπωση

Re: Μήνυση για εσχάτη προδοσία στην κυβέρνηση

Δημοσίευσηαπό xaris2335 » 07 Ιουν 2011, 19:17

όταν δεν υπάρχουν αρκετές εξαγωγές γεωργικών προϊόντων, πως να περιμένει κανείς ανάπτυξη σε αυτή τη χώρα.
Εικόνα
Εικόνα
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: | Προγραμματισμός:
Αγγλικά: καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS (32bit) ΕΛ σε Intel core 2 quad core Q9300
Προδιαγραφές ⇛INTEL CORE 2 QUAD CORE Q9300 2.50 GHZ LGA|WESTERN DIGITAL 750GB SATA2|ASUS 2GB DDR3 1333MHZ|GIGABYTE|ASUS EN9800GTX/HTDP 512MB PCI-E|Quickcam logitech E2500|Optiarc DVD RW AD-7173A

Κανάλι για Λίνουξ και όχι μόνο :lol: Διανομές Λίνουξ :lol:Συμβατότητα περιφ/κών με ubuntu :lol:
Άβαταρ μέλους
xaris2335
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1962
Εγγραφή: 10 Οκτ 2008, 16:16
Εκτύπωση

Re: Μήνυση για εσχάτη προδοσία στην κυβέρνηση

Δημοσίευσηαπό fkol k4 » 07 Ιουν 2011, 19:31

xaris2335 έγραψε:όταν δεν υπάρχουν αρκετές εξαγωγές γεωργικών προϊόντων, πως να περιμένει κανείς ανάπτυξη σε αυτή τη χώρα.

+1 :(
Επίσης
http://www.3comma14.gr/pi/?survey=5101 :cry: :cry:
Γνώσεις: Linux: ★★★☆☆ Προγραμματισμός: ★☆☆☆☆ Αγγλικά: ★★★★★
Η υπογραφή μου
Οδηγίες για αρχάριους στο Ubuntu (12.04 LTS)Οδηγοί του forum
Άβαταρ μέλους
fkol k4
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4829
Εγγραφή: 28 Φεβ 2011, 22:56
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: fkol-k4
IRC: fkol_k4
Εκτύπωση

Re: Μήνυση για εσχάτη προδοσία στην κυβέρνηση

Δημοσίευσηαπό xaris2335 » 08 Ιουν 2011, 01:13

fkol k4 έγραψε:
xaris2335 έγραψε:όταν δεν υπάρχουν αρκετές εξαγωγές γεωργικών προϊόντων, πως να περιμένει κανείς ανάπτυξη σε αυτή τη χώρα.

+1 :(
Επίσης
http://www.3comma14.gr/pi/?survey=5101 :cry: :cry:

Επίσης ας μην ξεχνάμε κάτι, ότι παλιά δεν υπήρχαν λεφτά και ο κόσμος παρόλο που δεν υπήρχε χρήμα λειτουργούσε μια χαρά, πως;
Πολύ απλά με το εμπόριο δηλ. ανταλλαγή πρώτων υλών ή προϊόντων, το ίδιο μπορεί να γίνει και τώρα μην ψαρώνετε με την τρομοκρατία που προσπαθούν να εξαπλώσουν. Ανταλλάσσουμε κάτι που έχουμε σε αφθονία με κάτι που χρειαζόμαστε και το έχει η άλλη χώρα σε αφθονία, όπως γίνεται και στα παιχνίδια στρατηγικής όσοι έχουν παίξει, ακριβώς το ίδιο.
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: | Προγραμματισμός:
Αγγλικά: καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS (32bit) ΕΛ σε Intel core 2 quad core Q9300
Προδιαγραφές ⇛INTEL CORE 2 QUAD CORE Q9300 2.50 GHZ LGA|WESTERN DIGITAL 750GB SATA2|ASUS 2GB DDR3 1333MHZ|GIGABYTE|ASUS EN9800GTX/HTDP 512MB PCI-E|Quickcam logitech E2500|Optiarc DVD RW AD-7173A

Κανάλι για Λίνουξ και όχι μόνο :lol: Διανομές Λίνουξ :lol:Συμβατότητα περιφ/κών με ubuntu :lol:
Άβαταρ μέλους
xaris2335
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1962
Εγγραφή: 10 Οκτ 2008, 16:16
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Περί ανέμων