Th P έγραψε:Σύνδεσμος Ειλικρινών Βιομηχάνων (ΣΕΒ)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://antistachef.wordpress.com/2011/06/05/1-155/
Πολύ καλό όντως . Ευτυχώς το χιούμορ δέν εξέλειψε ακόμα από τον τόπο . Υπάρχει άλλωστε μεγάλη παράδοση στον τομέα .
Πλάκα πλάκα πάντως , οι σοβαροί βιομήχανοι αυτή την στιγμή παρακαλάνε να γυρίσουμε στην δραχμή , καθώς :
α)Έχουν φεσώσει τους πάντες μέχρι το λαιμό (φυσικά επίτηδες)
β)Έχουν βγάλει τα λεφτά τους (νόμιμα ή παράνομα δέν έχει σημασία) από την χώρα σε ευρώ γεμίζοντας τις τράπεζες της Ελβετίας και της Κύπρου .
Οι επόμενες κινήσεις στην σκακιέρα που οι βιομήχανοι περιμένουν είναι οι εξείς:
1) Γυρίζουμε στην δραχμή
2) Η δραχμή υποτιμάται κατά τουλάχιστον 10 φορές ως αποτέλεσμα του απομονωτισμού της χώρας (φυσικό και αναμενόμενο)
3) Κρατικοποιούνται οι Ελληνικές τράπεζες γιατί αυτός είναι ο μόνος τρόπος να μην σου ζητάν την αποπληρωμή του στεγαστικού και του καταναλωτικού σε ευρώ (δηλαδή 10 φορές ακριβότερα)αλλά σε δραχμές .
4) Φέρνουν τα λεφτά τους πίσω σε ευρώ και αποπληρώνουν τα χρέη τους σε δραχμές (δηλαδή 10 φορές φτηνότερα)
5) Με τα περισσεύματα αγοράζουν τα πάντα στην χώρα για ένα κομμάτι ψωμί
Τα παραπάνω δεν είναι συνωμοσιακή θεωρία αλλά καθαρή χρηματιστηριακή λογική και να είστε σίγουροι πως όλοι όσοι έχουν λεφτά στο εξωτερικό αυτό θα πράξουν .
Χωρίς λοιπόν να θέλω να τρομάξω κανέναν , καλό θα ήταν να προσέχουμε τί ευχόμαστε γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί.








| Προγραμματισμός:

